Halo 5: Guardians – Pecetowcy jednak muszą obejść się smakiem

Niestety, Halo 5: Guardians nie doczeka się (przynajmniej nie w najbliższej przyszłości) pecetowej premiery. Rzecznik Microsoftu w rozmowie z serwisem Cnet zdecydowanie ucina spekulacje wywołane niedawną aktualizacją okładki gry na Amazonie:
Jak już wcześniej powiedzieliśmy, nie planujemy premiery Halo 5: Guardians na komputerach.
Na zamieszanie postanowił zareagować również Frank O’Connel, dyrektor ds. rozwoju marki Halo. W poście zamieszczonym na forum ResetEra możemy przeczytać:
Jedyną wersją Halo 5 na PC jest darmowy komponent sieciowy Ausar [zany też jako Halo 5: Forge – dop. red.] (daje możliwość rozgrywania niestandardowych meczów, zapewnia obsługę konsolowych kontrolerów, a także myszki i klawiatury oraz oferuje narzędzia Forge – i w najbliższej przyszłości nie zamierzamy wprowadzać do niego zmian). Zespół odpowiedzialny wcześniej za Halo 5 rozrasta się i pracuje pełną parą nad Halo Infinite. Nie mam pojęcia, dlaczego oznaczenia na okładce gry się zmieniły, ale rano zapytam o to kierownictwo firmy.
Pecetowcom pozostaje więc czekać na premierę Halo Infinite. Zapowiedziana na tegorocznych targach E3 produkcja ma trafić zarówno na XBO, jak i komputery z systemem operacyjnym Windows 10. Nie znamy jeszcze konkretnej daty premiery. Nieoficjalnie mówi się, że gra korzystająca z technologii Slipspace Engine zostanie wydana w dwóch częściach. Kampania dla pojedynczego gracza zadebiutuje pod koniec przyszłego roku, natomiast na komponent sieciowy poczekajmy przynajmniej do 2020 roku. Warto dodać, że Infinite nie jest prequelem zasłużonego cyklu, a pełnoprawną kontynuacją Guardians. Według 343 Industries to takie Halo 6, które skoncentruje się mocno na postaci Master Chiefa.
Czytaj dalej
16 odpowiedzi do “Halo 5: Guardians – Pecetowcy jednak muszą obejść się smakiem”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Opinie recenzentów i fanów jasno wskazują że gra jest strasznym gniotem także dużej straty raczej nie ma.
@Nezi23: Od kiedy średnia ocen recenzentów na poziomie 8.4, a graczy na 6.4 wskazują na strasznego gniota? Aż strach pomyśleć czym jest przy tym np. Ride to Hell. Prościej mówiąc: „piątka” nie należy do zbyt wybitnych, ale nie znasz – nie oceniaj.
No nic trudno
Nie będzie? Ale za to mogli by na PC dać…a nie, to nie, to może, nie, to też nie, to może…jest w ogóle jakaś gra na Xklocku1 warta sportowania na PC?
5ka najbardziej ucierpiała na braku co-op moim zdaniem. Druga rzecz którą mi się nie podoba to parcie na 60fps, nawet kosztem spadków jakości obrazu poprzez dynamiczną rozdzielczość na klasycznym Xbox One i S (nawet jeśli trochę mniejsze poprzez boost GPU). Grałem w prawie każde Halo (dopiero teraz przechodzę 2ke w Master Cheaf Collection) i w żadnej mi 30 klatek nie przeszkadzało. Mogli chociaż dać, tak jak jest często na One X wybór. Albo wyższa rozdziałów, albo 60fps.
@zadymek tak jak na kartoflu 4. Nie za wiele.
@mrowczak|Z ps4 dość sporo już rakich tytułów jest. Po Yakuza 0 było widać jak ludzie czekali na port tej gry.|@zadymek|Fajnie jakby dali Sunset Overdrive i odświeżoną trylogię Gears of War.
Może mi ktoś wytłumaczyć fenomen tej serii? Kiedyś zagrałem w którąś część i ot zwykły, średnio zrobiony fps. Są lepsze gry z tego gatunku
@gimemoa, to chyba chodzi o to, że kiedy pecetowcy grali po sieci w Unreal Tournament, albo Quake 3 Arena, to na konsoli czegoś takiego nie było. Dopiero Halo to zdaje się pierwsza tego typu strzelanka na x-boxa, gdzie można było pograć z ludźmi przez sieć. Taki ichni Unreal Tournament 2004.
@Scorpix |https:www.cdaction.pl/news-53503/sunset-overdrive-pojawi-sie-na-pc.html
+gimemoa +Grim dokładnie to samo miałem na myśli na Pc był Quake 3 Arena czy Unreal Tournament a Halo miało małe szanse zaistnieć na Xbox poprzez brak konkurencji, trzeba pamiętać konsole rządzą się innymi prawami gracze są mniej wymagający i stawiają na proste rozwiązania dlatego Unreal Tournament 2004 nie wyszedł na konsole.
Halo było pierwszym FPSem, który okazał się wygodny w graniu na padzie, multi, co-op oraz możliwości robienia machinim.
Rany ludzie ta gra jest dobra nie powielajcie pustego hejtu jak nie graliscie. Najbardziej ludzie jezdzili na gre za to ze nie ma w niej splitascreena ktory byl w tej serii od zawsze(nawet tworcy juz potwierdzili przez to ze kazde kolejne halo bd go mniec) i dwa to to ze to gra z kolejnym nr czyli 5 a 117 gra tam drugoplanowa postac i za to jest wlasnie minusowama ta gra przez fanow najbardziej.
@Gimemoa To co pisali inni – Halo było prekursorem konsolowych shooterów, multi, co-op, wygoda grania plus wyróżniająca się wtedy estetyka spowodowały że serial zyskała statut kultowej, a kolejne części tylko to podtrzymywały (Halo 3 na split-screenie to było coś). Dzisiaj piątka za które jest odpowiedzialne 343 Industries jest tylko kolejnym średnim shooterem w morzu podobnych, lepsszych tytułów. Polecam to małe porównanie https:www.youtube.com/watch?v=6qfx9eoB-88
No to się wyjaśniło. Dzięki chlopaki.
@migot Ja tam nie słucham żadnego hejtu, po prostu AngryJoe|https:www.youtube.com/watch?v=ahRDm9Bwlyc|POKAZAŁ co jest tak i nie tak z H5. I było to ociupinkę więcej niż brak sliptscreen-a 😉