Halo: Combat Evolved – Anniversary: Podróż w czasie i powrót przegiętej broni [WIDEO]
![Halo: Combat Evolved – Anniversary: Podróż w czasie i powrót przegiętej broni [WIDEO]](https://cdaction.pl/wp-content/uploads/2021/11/19/7a557bcd-043d-4710-8a43-54ae6763aa6a.jpeg)
Ostatnio twórcy Halo: Combat Evolved - Anniversary obiecywali nam, że remake słynnego shootera nie utraci magii pierwowzoru. Nowy gameplay pozwala sprawdzić, czy mówili prawdę. I rzeczywiście, nie mylili się - powraca pistolet o przegiętej sile ognia, mamy też możliwość zmiany grafiki na bardziej... wspominkową.
Robi wrażenie, choć podobna funkcja bardziej podobała mi się w remake’u Secret of Monkey Island…
Gameplay z komentarzem twórcy Halo: Combat Evolved – Anniversary:
Czytaj dalej
28 odpowiedzi do “Halo: Combat Evolved – Anniversary: Podróż w czasie i powrót przegiętej broni [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
to cudo pojawi się na PC ? :<
@tytanion Niet. Poza tym nie wiem czym się zachwycać. To ta sama zżyna z Tribes tylko z nową grafiką. Wielkie wydarzenie pff. Powinni to sprzedawać na xbox arcade i to za 800/1200 msp maksymalnie.
I to jest prawdziwe HD a nie podciągnięta rozdzielczość. Motyw z możliwością w każdej chwili zmiany grafiki na tą z przed 10 lat to strzał w 10. Jeszcze multi dodadzą i coopa jest czym się cieszyć. W USA gra ma kosztować 40$ czyli tyle ile ODST więc może w Polsce będzie cena 130/140 zł.|@kac666 Tribes i Halo ciekawe porównanie bardzo ciekawe… A Tribes zżyna z quaka strzelanie 🙂 )
Czyli wszystko jest IDENTYCZNE za wyjątkiem grafiki… cóż mogliby przynajmniej na nowo stworzyć poziomy rozgrywane we wnętrzach budynków (statków kosmicznych, podziemi itd.) bo te były wykonane po prostu tragicznie w pierwszym Halo.
Szkoda że nie wyjdzie coś takiego na PC 🙁 Nigdy nie zapomnę jak w demie HALO 1 oficer darł się na gracza by ten zakupił pełną wersję 😛
@kac666 A co ma Tribes do Halo? o_O
„teh jers egoł” xD
Classic mod – coś pięknego <3
I tak po premierze Gears of War 3 nikt na Xbox Live nie będzie w to grał…
@LeonardoImesta : mylisz się i to bardzo grubo …
Z wypowiedzi gościa jasno wynika, że głównym targetem są raczej ludzie, którzy grali w Halo 10 lat temu…
Halo to jedyna seria, dla której kupiłbym konsolę… gdyby nie fakt, że musiałbym również kupić sobie telewizor (zgadza się, nie posiadam, a dobry TV tani nie jest), a gry na X360 są nie raz 3x droższe od pecetowych. Być może za jakieś 5 lat, jak wejdzie 3 albo i 4 generacja, kupię sobie iksa na allegro i zestaw gierek za małe pieniądze ale obecnie M$ nie zarobi na mnie w tym segmencie choćby złotówki.
@Matison – hehe No! To był stary dobry sierżant Avery Johnson.
Człowiek sobie nie zdaje sprawy, jak dużo się zmieniło, dopóki nie włączy trybu classic. Gdyby jeszcze tak poprawili te koszmarne wnętrza, to byłoby super. Ale i tak nie kupiłbym tego w cenie całej gry.|@Metalex – Halo:CE już na pierwszym Xboxie było w HD Ready z tego co pamiętam, więc to by nic nie dało 😉 |@paintball_X – Ja bym wymienił tu raczej Gears of War, ale to w końcu rzecz gustu. No i poza Halo 3 (i CE, które jednak jest też na PC) imo nie ma w tej serii nic ciekawego.
Z początku podchodziłem do tej odświeżonej wersji trochę sceptycznie, ale jednak jako fan serii Halo zdecydowałem, że zagra się jeszcze raz 🙂 . Pierwsza część jest świetna.
@paintball_X – nie mam pojęcia jak ty to liczysz, ale obecnie mamy 7 generację konsol.
@Q009 Tribes był rok wcześniej od pierwszego Halo, lecz twórcy nie umieli jej zbytnio wypromować. Potem powstało Halo, które jest całkowitą zżyna z Tribes’a (nawet model tej broni najczęściej używanej [tej z niebieskim licznikiem) jest inspirowany bronią miotającą dyskami z tribes (zobacz jakiś fragmovie z tribes’a). Halo za to miało mądrzejszych twórców, którzy grę nieźli rozsławili. Potem powstawały kolejne części Tribes’a lecz gracze zaczęli mówić że to zżyna z Halo i tak seria upadła.
„Game just looks fantastic” – grafika arcybiedna. „Gift for the fans” ,akuuurat -.-
E tam. Amerykańce i tak kupią tego kilka baniek. Oni kochają Halo, Master Chiefa i ten pompatyczny charakter gry, w którym marines kopią zad złym obcym.
ta, tryb clasic ? chyba tryb demake… Ten fragment z „pierścieniem” wygląda tak samo w wersji „nowoczesnej”, jak w halo 1 na pececie…
O ile trafi do XBLA, albo będzie w cenie do 60ciu złotych to kupię. Inaczej szkoda mi pieniędzy, wolę kupić „starą” grę na peceta, która wygląda tak samo jak anniversary edition minus inny wygląd broni i może parę modeli convenantów…
Ale Halo jest fajną serią, bo zawsze było dość trudną serią, chodzi mi tu o wymyślnych wrogów. Grunty były dość proste, ale te z Wyrzutnia Plazmy/Granatami były groźne. Jackale były zwinne i strzelały albo z zabójczej snajperki albo za tarczy. Elite to skurczybyki – zwinne, wytrzymałe, skubane. Brute to silni i wytrzymali dranie, a wersja z Młotem to już chyba najbardziej niebezpieczna jednostka. Hunter a to już beton zbrojony. Opieram się Reach – bo jest chyba najtrudniejszą grą z całej serii.
Skończyły się pomysły, zaczęły się remake’i graficzne. Mam jednak nadzieję, że parę starszych tytułów doczeka się takich remake’ów np. Master of Orion 2, Dungeon Keeper, czy Elite.
@burakgalazka – Jak wybierzesz najtrudniejszą, to owszem, może wydawać się trudna 😉 Ja grałem natomiast we wszystkie oprócz Reach i zapamiętałem jeden (1) trudny fragment – włażenie do ostatniego rdzenia w Halo:CE. Wszystkie pozostałe trudności wynikały albo z konieczności grania na padzie albo z autosave’a ułamek sekundy po wystrzeleniu rakiety do swojej jednostki 😉
Haters gonna hate… a według mnie to doskonała okazja dla ludzi, którzy przygodę z Halo zaczęli dopiero od xboxa 360 i Halo 3.
@Krzychu2400|Sprawdziłem gameplay z Tribes i Tribes 2 i zgadzam się że Halo było inspirowane tą grą ale to na pewno nie jest to ZŻYNA. Nie wiem nawet gdzie ty widzisz podobieństwo między tym karabinem a tą wyrzutnią dysków. Poza tym Halo 1 całkowicie różni się gameplayem. Tribes jest bardzo szybkie, widać że patrzyli na Quake. Halo tak, też ma pojazdy ale jednak widać masę różnic.
@Sergi – tak tak mówimy tu o przynajmniej Heroicznym poziomie. Ale tej sekwencji nie pamiętam (przynajmniej z twojego opisu nie mogę skojarzyć), to chodzi o ostatnia misję z wysadzeniem Pillar of Autumn? A co do Reach`a to on jakoś tak trudniejszy jest, bo Hunter nie strzela juz takim strumieniem, tylko pojedynczymi wiązkami które wybuchają, Grunty są takie jakby odporniejsze, Elite jeszcze bardziej zwinne, i lepiej uzbrojone, a Jackali ciężej ubić za Tarczy. No i wróciło życie na apteczki.
@burakgalazka – Robi się OT, ale co tam – Nie, nie Pillar. Wcześniej jest seria rdzeni, w które trzeba wejść, żeby je przeładować. Wchodzisz, tracisz całą tarczę i ze wszystkich stron nadciąga Flood. W porównaniu z tym wysadzenie statku było łatwe. imo.