16.10.2011
Często komentowane 34 Komentarze

Halo: Combat Evolved – Anniversary: Potwierdzono obsługę Kinecta

Halo: Combat Evolved – Anniversary: Potwierdzono obsługę Kinecta
Odświeżona wersja Halo: Combat Evolved to kolejna gra, która będzie obsługiwała kontroler ruchowy Kinect. Co ciekawe, gracze korzystający z wynalazku Microsoftu zyskają dostęp do opcji niedostępnej dla tych, którzy Kinecta nie posiadają.

Dzięki Kinectowi będzie można bowiem analizować przeciwników, których sylwetki będą potem dodawane do bazy danych w grze. Po zobaczeniu wroga i wypowiedzeniu komendy „Analyze” dane będą przeniesione do zbioru zwanego Library. Jeśli zaś gramy jedynie za pomocą kontrolera, nie skorzystamy z analizy przeciwników.

Poza tym dzięki komendom wypowiadanym przed Kinectem rzucimy granatem, przeładujemy broń i tym podobne.

Niezła sprawa.

34 odpowiedzi do “Halo: Combat Evolved – Anniversary: Potwierdzono obsługę Kinecta”

  1. Odświeżona wersja Halo: Combat Evolved to kolejna gra, która będzie obsługiwała kontroler ruchowy Kinect. Co ciekawe, gracze korzystający z wynalazku Microsoftu zyskają dostęp do opcji niedostępnej dla tych, którzy Kinecta nie posiadają.

  2. Jakby nie można było dać analizowania pod przycisk na padzie… zwykła próba żerowania na fanach marki.

  3. Jeśli kiedyś grę kupię (a pewnie to zrobię na święta), z pewnością z tej opcji skorzystam.

  4. Taa, będzie jak zwykle z kinectem, czyli krzyczę „grenade”, a on akcje wykonuje po 2 sekundach jak już zwykle nie potrzeba. Gdyby nie te opóźnienia w komendach głosowych byłoby super. Poza tym ta analiza nic mądrego nie daje.

  5. Ciekawe dlaczego nie da się sterować głosem za pomocą samego head seta.. Ja tu nie widzę niczego 'niezlego’

  6. Shooter to chyba ostatnie, gdzie można takim kontrolerem sterować. Jeśli kucnięcie czy przechył zajmuje konsoli sekundę, to aż boję się pomyśleć jak będzie działała reszta akcji.

  7. @Sergi: Nie jest top konieczne – to tylko bajer. Kinect powinien działać z grami typu Lips czy GHRB :>

  8. Odświeżone Halo na PC!!! Microsoft nawet nie wie, jak dużo by na tym zarobił!!!

  9. Siemiatyczanin2405 16 października 2011 o 17:57

    fajnie będzie powiedzieć przed telewizorem Reload!

  10. Siemiatyczanin2405 16 października 2011 o 17:59

    @shaker ale piraci na tym też by skorzystali.

  11. I prawdopodobnie nie zadziała w Polsce 😛

  12. @siemiatyczanin Już dwa razy wydali Halo na PC. Czemu nie odświeżyć tego pierwszego wydania ;]

  13. Shaker- Ponieważ Windows 8 najprawdopodobniej będzie obsługiwał wszystkie gry z XBOX-a 360 ( może dlatego na pecetach nie wydali, ani Halo 3, ani GoW 2), więc kolejne konwersje będą się po prostu nie opłacały(szczególnie, że nowy XBOX może zostać zaprezentowany na kolejnym E3).

  14. xD równie dobrze można zrobić to pod dowolny headset, po cholerę kinect? A no tak. Dla kasy.

  15. @GalenMarek – Takiej ilości absurdu w jednym komencie naraz jeszcze nie widziałem 😀 |@Ope5 – Wiem, ale mimo to powinno to działać w sposób umożliwiający sensowną grę. Inaczej to bezużyteczny wodotrysk.

  16. @siemiatyczanin |Piraci mogą i ściągnąć 10 razy tyle wersji ile się sprzeda, dopóki te drugie przyniosą wymierny zysk.

  17. @GalenMarek – skoro już miałeś objawienie, nie mogłeś przy okazji podać daty końca świata?

  18. GalenMarek|Niezły jesteś.

  19. to z komendami moze byc calkiem ciekawe, typu „reload” czy „granade”

  20. Czuję sarkazm.

  21. Glupota pelna geba.|Po co komu kinect?

  22. @GalenMarek Zartujesz prawda?|Lol

  23. o co wam chodzi…. to jak najbardziej mozliwe. chodza plotki ze na gry z x360 bedzie mozna pograc na pc….|co wiecej juz teraz ruznica pomiedzy gra na pc a gra na x360 to jedna klikniecie. (no prawie).|ale gra na xboxa nie wiele rozni sie od tej na pc(przynajmniej jesli chodzi o kod)- XNA

  24. @Krax – Nie sądzisz, że gdyby to był „jeden klik” to byłyby już całkiem przyzwoite emulatory? A tymczasem nie ma ani jednego. Sześć lat po premierze.|To, że indyki i arcade powstają na PC w XNA nie znaczy wcale, że duże gry jak Halo czy GoW można z łatwością odpalić na PC.

  25. Ludzie, każda konsola MUSI mieć swoje exclusive’y. Gdyby wszystkie hity z Xboxa były na PC, konsola baardzo straciłaby na sprzedaży. Nie ma tak, że wszystkie gry z Xboxa będą na PC, bo wtedy istnienie takiej konsoli nie miałoby sensu (na PC można przecież bez problemu grać na padzie, pod telewizor jak kto chce też może podłączyć).

  26. mmm nie ja nie sadze….ja poprostu to wiem. i ty tez bys otym wiedzial gdybys poswiecil troche wiedzej czasu na nauke programowania niz na granie. c +xna, jestes w stanie z jednego kodu po drobnych modyfikacjach miec dzialajacy program na mobilu 7 , xbox360 i pc.|a co do emeulatorow….to to nie jest tak do konca poczytaj jak dziala emulator. popatrz jak dziala program na androidzie czy jakims innym systemie mobilnym a jak wyglada jego emulacja na pc.

  27. nie wiem czemu wskoczylo c jestem pewien ze pisalem c sharp

  28. Heh, dobrze że mamy argumenty ad personam, każdą dyskusję wtedy wygramy, co? 😉 |Skoro przepisanie programu/gry z konsoli na pc jest prostsze od emulacji, to czemu nie przepisano GoW 2? I czemu powstały emulatory Xboxa i PS2 a nie przepisano tamtych gier?

  29. no koles…. lol nie masz pojecia oczym piszesz.|koszty koszty. widziales gdzies source kod od gowa 2?|ps2 to zupelnie inna archa. programowanie open gl. tu masz dxd. nawet na windows mobile jest dxd 9.|tyle w tej kwesti.|zapraszam do zapoznania sie z sdk m$ albo xna

  30. Pisanie emulatora jest tanie, a przepisanie kodu generuje koszty?|Dobra, nie ma co dyskutować, wyjdzie Windows 8, a potem wyjdzie Midori i nadal nie będzie gier z X360 na PC.

  31. oczym my dyskutujemy. ty niemasz pojecia oczym piszeswz. dyskusja dotyczyla tego czy jest to wykonalne, owszem jest w surowym kodzie jest nie wiele roznic. glownie sa to ustawienia(rodzielki, detale) roznica polega na tym ze taki kod nic nie daje- bo musi jeszcze przejsc przez kompilator- co daje efekt koncowy(no prawie). emulator to nic innego jak emulacja system. softwerowa maszyna wirtualna…o bardzo miernej wydjanosci. tak jak mowie…emulator androida przycina porownaj sobie rozdzielczosci….

  32. ….dedale, wielkosci aplikacji i co przecietny projekt na androidzei to do 40MB, sa wieksze do 600MB a na xmaszynie? aplikacje na emulatorze dziaja bardzo slabo….co innego jesli na pc zainstalujesz androida(lub jego sprzetowa virtualizacje) jest wydajniejszy jakies 4X(cpu zegar w zegar i rdzen w rdzenguruje nad arm). a co puzniejszego zapisu. pracowales kiedys jako programista. w firmie na poziomie cmmi 3 lub wyzej? na poziomie 3, 30% czasu programisty to kodowanie reszta to dokumentacja.

  33. ….dedale, wielkosci aplikacji i co przecietny projekt na androidzei to do 40MB, sa wieksze do 600MB a na xmaszynie? aplikacje na emulatorze dziaja bardzo slabo….co innego jesli na pc zainstalujesz androida(lub jego sprzetowa virtualizacje) jest wydajniejszy jakies 4X(cpu zegar w zegar i rdzen w rdzenguruje nad arm). a co puzniejszego zapisu. pracowales kiedys jako programista. w firmie na poziomie cmmi 3 lub wyzej? na poziomie 3, 30% czasu programisty to kodowanie reszta to dokumentacja.

  34. ….dedale, wielkosci aplikacji i co przecietny projekt na androidzei to do 40MB, sa wieksze do 600MB a na xmaszynie? aplikacje na emulatorze dziaja bardzo slabo….co innego jesli na pc zainstalujesz androida(lub jego sprzetowa virtualizacje) jest wydajniejszy jakies 4X(cpu zegar w zegar i rdzen w rdzenguruje nad arm). a co puzniejszego zapisu. pracowales kiedys jako programista. w firmie na poziomie cmmi 3 lub wyzej? na poziomie 3, 30% czasu programisty to kodowanie reszta to dokumentacja.

Dodaj komentarz