17.10.2011
6 Komentarze

Halo: Combat Evolved – Anniversary: Tak hartowała się stal [WIDEO]

Halo: Combat Evolved – Anniversary: Tak hartowała się stal [WIDEO]
Microsoft wraz ze studiem 343 Industries opublikowali nowy film „Z pamiętnika developera” poświęcony Halo: Combat Evolved – Anniversary. Tym razem możemy spojrzeć zza kulis na to, jak udało się przenieść kampanię fabularną oryginału do nowoczesnego silnika graficznego zastosowanego w edycji "rocznicowej".

Dev diary o godzeniu starego i nowego w Halo: Combat Evolved – Anniversary:

Na odbywającym się w ubiegły weekend nowojorskim Comic-Conie przedstawiciele 343 Industries ujawnili z kolei także nową znaną z oryginału mapę, która pojawi się w remake’u. Do zaprezentowanych już lokacji dołączy osadzona w kanionie High Noon, odświeżona wersja poziomu Hang ‘Em High. Przeznaczona ona będzie do zespołowych trybów SlayerObjective, w której może wziąć od czterech do dwunastu graczy.

Dowiedzieliśmy się także, że w okresie świątecznym Halo Waypoint – serwis zrzeszający fanów przygód Master Chiefa – doczeka się nowego interfejsu. Z kolei na telefony z systemem Windows Phone zostanie wydana aplikacja ATLAS pozwalająca w czasie rzeczywistym śledzić ruchy naszych wirtualnych towarzyszy w trakcie rozgrywki.

343 Industries ujawniło również, że już wkrótce gracze będą mogli tworzyć własne wyzwania w Halo: ReachHalo: Combat Evolved – Anniversary, w których będą mogli brać inni fani cyklu. Bez problemu będziemy mogli na przykład stworzyć zadanie, w którym będzie trzeba w ciągu 24 godzin zaliczyć 50 headshotów w multi. Za wykonywanie kolejnych wyzwań otrzymamy specjalne punkty Credits, które będziemy można przeznaczyć na rozwój naszej postaci.

6 odpowiedzi do “Halo: Combat Evolved – Anniversary: Tak hartowała się stal [WIDEO]”

  1. Microsoft wraz ze studiem 343 Industries opublikowali nowy film „Z pamiętnika developera” poświęcony Halo: Combat Evolved – Anniversary. Twórcy gry opowiadają o tym, w jaki sposób przenoszą znaną z oryginału kampanię fabularną we współczesną oprawę HD, co nie ogranicza się tylko do podbicia rozdzielczości.

  2. Pamiętam pierwsze Halo, na starym „iksie”, szał na tą grę był prawie taki jak na pierwszego Doom’a, następne „hejlołowe” przygody były równie fajne aż do H3 ODST który popsuł całą opinię Halo, Reach trochę ją uratował ładną grafiką i efektami, miło będzie pograć w klasyka w ładnej oprawie, żebyście mi go nie popsuli!!!

  3. Z tego co pamietam to Halo reach miala byc ostatnia gra Halo… 😛 Oj nie zabija sie kury znoszacej zlote jajka

  4. @latouffe Tak masz rację ostatnią grą od BUNGIE:)) mały szczegół a jak zmienia wszystko.

  5. Oni nie mają serca 🙁 Ja chce to na PC.

  6. Halo Trylogia >= Halo Reach > Halo ODST|Muzyka jak zawsze epicka.|Pamiętam wieczór kiedy odpaliłem pierwszy raz Xbox’a a wraz z nim pierwszą grę na niego, czyli Halo 3 – to był długi i miły wieczór.

Dodaj komentarz