Halo Infinite: Multiplayer w 120 fpsach i za darmo?

Wiecie o tym lepiej ode mnie – długo wyczekiwany pokaz Halo Infinite był… może nie aż katastrofą, ale nie bez powodu stał się obiektem żartów internetu. Twórcy zresztą nie do końca zgodzili się z zarzutami dotyczącymi grafiki, twierdząc, że w 4K gra będzie wyglądała dużo lepiej, ale nie da się ukryć: fani są zawiedzeni. 343 Industries oraz Microsoft mają jednak w zanadrzu sztuczkę, którą przekonają nad do swojego tytułu.
Wieści te są nieoficjalne, lecz potwierdziło je już kilka źródeł, co jest przyzwoitą podstawą, by w nią wierzyć. Wpierw w opisie produktu irlandzkiego sklepu Smyths Toys pojawiła się informacja o tym, że tryb wieloosobowy nowego Halo będzie free-to-play. Dodatkowo działać ma on aż w 120 klatkach na sekundę. Temat podchwycił Klobrille, zaufany leaker specjalizujący się w grach Xbox Game Studios. Sprecyzował on nieco doniesienia: 120 fpsów zobaczymy docelowo w trybie Arena (4 vs 4). Prócz tego w grze pojawi się system przepustek bojowych i niespotykane dotąd w serii opcje dostosowywania zabawy do naszych preferencji. O potencjalnej bezpłatności tytułu donosiło także przed tygodniem Windows Central.
Since everyone is covering this topic, I might just go ahead as well.
— Klobrille (@klobrille) July 31, 2020
– Halo Infinite multiplayer will be free-to-play
– Arena aims for 120fps on Xbox Series X
– Battle Pass system
– Customization options completely new to Halo
Halo will be *huge*.https://t.co/5py6tOeids pic.twitter.com/i7HOnsLH1D
Halo Infinite na pecetach, Xboksie One i Xboksie Series X pojawi się w okresie świątecznym.
Czytaj dalej
30 odpowiedzi do “Halo Infinite: Multiplayer w 120 fpsach i za darmo?”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Oho, Microsoft chyba w końcu zyskał naszą uwagę.
STALKER 2
Oho, za darmo bym pograł.
Za darmo to dobra cena.
No ciężko żeby coś wyglądającego TAK nie działało w 120 FPsach
@Michnaj Dokładnie, właśnie sam chciałem to napisać
Jeszcze niech dodadzą wsparcie dla 8k wtedy będzie kosmos 😛
„Oho, Microsoft chyba w końcu zyskał naszą uwagę.”|Ms: Halo, halo. Halo!!!|zadymek: Cooo sie wydzierasz?
Shrug
Oco chodzi? Widziałem pokaz grafa extra… fakt faktem ze mogli wybrać miejsc lepiej doświetlone bo w nocy detali niema… ale niema co narzekać gry z realistycznym oświetleniem dzieła jeden problem. częściowo może pomóc raytracing ale na razie niema daty i nie wiadomo czy czy na starcie będzie. Nezi michnaj widzieliśmy dwa różne pokazy?
@Krax|1. Jesli przeniosa premiere Halo: Infinite, albo wypuszcza cos co tak wyglada, to bedzie to kolejna wtopa MS, dla ktorego to ma byc system seller|2. Taaaa. Ty chyba widziales inny pokaz niz 90% internetu.
Scorpix widocznie tylko 10% oglądało ten właściwy. co do 1 bez rt rzeczywiście ktoś ślepy może detali nie zauważyć… taki już los gier z globalnym oświetleniem a w tej grze mamy dodatkowo upływ czasu.|Ja już widze jak na następnym pokazie zobaczymy misje w dzień albo w dobrze oświetlonym pomieszczeniu i hater stwierdzi że grafika została wręcz przebudowana. Nie rozumiem albo nie dostrzegam tzn ze głupie i brzydkie.
jak czytam komentarze to mam wrażenie że jeśli chodzi o CG to większość ( a w zasadzie 90% internetu ) przespała ostatnie dwa lata.|a chamstwo jak było tak dalej jest
a teraz już nikogo nie obrażając obejrzyjcie sobie cały materiał na temat metro tego Pana. |www.youtube.com/watch?v=YA0jhM-l7uoi wtedy zapraszam do dyskusji. Bo helo ewidentnie stosuje już global i ewidentnie nie było włączonego rt. Pokaz był robiony na windows PC w 60FPS więc ja podejrzewam iż to właśnie tutaj jest problem. |Dyskusje są ciekawe, pozwalają wymieniać się wiedzą, informacjami i przemyśleniami… krytyka nic nie wnosi chyba iż poprzemy ją argumentami.
http://www.youtube.com/watch?v=YA0jhM-l7uo bez i na końcu:)
@Krax|”Taki los gier z globalnym oświetleniem”. Dokładnie. Taki Red Dead Redemption 2 czy Ghost of Tsushima też wyglądają paskudnie. :)|Tutaj problemem nie jest brak światła. Jakość twarzy Craiga czy nagłego pojawiania się obiektów w tle, obecność światła nie zmieni.|Największym problemem tego „system sellera” jest to, że wychodzi też na XONE, co jest swoistą kulą u nogi, bo gra musi też działać na nim.|MS jest też wiunny takiej reakcji graczy, bo obiecali cudów, podkreślając, że XS ma te 12 teraflopsów.
„Wersja gry, który służył do uruchomienia dema kampanii, był w trakcie realizacji od kilku tygodni, a różne elementy graficzne i mechaniki gry są nadal modyfikowane i dopracowywane.”. To są słowa menedżera społeczności, czyli ten build nie jest taki stary. Na 4 miesiące przed premierą powinni już pracować nad likwidacją bugów i optymalizacją, a nie nadal modyfikacjami grafiki i to martwi.|Może taka reakcja internetu im pomoże
Bo o ile hate może doprowadzić do znalezienia błędów i ich naprawy (No Man’s Sky), to fanboy’izm prowadzi tylko do trwania w błędzie.|Żadne cuda graficzne nie pomogą, jeśli będzie brakować detali, a ta gra obecnie prezentuje się gorzej niż Metro: Exodus bez RT.|Z innych ciekawostek to gra otrzymała kategorię wiekową T, czyli nie ma tam krwi, a przemoc jest stonowana w stosunku do trylogii autorstwa Bungie.
„Pokaz był robiony na windows PC w 60FPS więc ja podejrzewam iż to właśnie tutaj jest problem.”. Przecież teraz nawet można zrobić komputer potężniejszy od konsol nowej generacji (mniejsza o koszta) i już są niemałe grupy osób twierdzące, że konsole będą hamować rozwój grafiki.|Na pokazie powinno się zaprezentować coś, co wywoła opad szczeny albo mocno zainteresuje tak jak przy gameplayu z nowego Ratcheta czy trailerze na silniku gry Horizon 2, a nie pokazywać niskiej rozdzielczości twarz bruta.
w rdr2 dogładnie w końcu ktoś to zauważył porównaj ilość detali z konsol a z pc….konsola nie dała rady tego udźwignąć niema tego….grafika miejscami wygląda naprawdę źle….niema detali bo nie są widoczne na teksturach które nie są dobrze oświetlone…to samo jest w infinity, podobny problem nowe metro gry które wymieniłeś mają tradycyjną symulację oświetlenia. xbox nie jest konsolą gra będzie na PC windows 10 co jest rozumiane jako platforma gamingowa xbox. mylisz się co do kuli u nogi.
nie xbox jest bo optymalizacja na tym wygląda tak max 30fps i min detale….problem zaczyna się gdychcemy mieć 60 albo nawet te 210fps w silniku który optymalizowany jest na konsole i odpalamy to na pc. I teraz tak ja zakładam że RT jest absolutynm minimum przy oświetleniu 1 ptk. Zresztą tekstury nie świecą samistnie co mówi już samo przez siebie iż taki jest cel, nie ma go jednak na prezętacji i prawdopodobnie nie jest w wersji silnika (o ile wiem z przed 5-6 miesięcy) dla PC, a przynajmniej nie
gwarantuje takiej płynności jaką chcieli zaprezentować graczom PC dla których nie gdzieś wiadomo iż ilość klatek na sekunde to wyznacznik dobrej optymalizacji. Do tego downgrade grafiki po premierze też jest bardzo źle odbierany nawet jęśli celem jest większa płynność, dlatego pewnie materjał nie miał RT co przełożyło się na „płaskie” tekstury i brak życia oraz detali.
Nie ma obecnie gry, która wyglądałaby świetnie w każdym miejscu, ale dobry design polega na tym, że gracz nie będzie zwracał uwagi na te miejsca, bo ciekawe rzeczy dzieją się gdzieś indziej i tu świetnymi przykładami są właśnie Duch, RDR2, The Last of Us 2 czy nawet Persona 5 Royal. Przykładem spartolonego designu w tej materii jest Final 7 remake, Nier: Automata czy teraz również Halo: Infinite. Takiego popping objectu jednak nie widziałem na żadnej prezentacji (4:30 gameplay), a widziałem dużo.
Red Dead Redemption 2 ma dynamiczną symulację oświetlenia, co widać między innymi w budynkach czy podczas burzy. Jak wymóg wydania gry na sprzęcie, który ma 7 lat nie jest kulą u nogi? MS niby miał wydawać gry na XONE jeszcze przez dwa lata, a na pokazie okazało się, że FM8 już na XONE nie wyjdzie.|Szansę na zrobienie dobrego wrażenia ma się tylko jedną, więc powinni zaprezentować grafikę od jak najlepszej strony, aby pokazać, że dla tej gry warto kupić naszą konsolę.
Sorpix ty nie kminisz o co chodzi, chodzi o to ze to wersja prawdopodobnie z nie dopalonymi teksturami. Stad wrazenie plaskosci… Prawdopodobnie chcieli to odpalic z globalnym rtx ale cos nie zabanglalo… I pokazali gola wersje z lutego.
BTW: Zacznij używać duże litery oraz znaki interpunkcyjne, bo bardzo się ciężko czyta, to co wypisujesz.
@VondesSznycel|Skąd ta wiedza, że to z lutego? Ich menedżer społeczności napisał w oficjalnym oświadczeniu, że ten build ma kilka TYGODNI, a nie miesięcy. W ciągu 4 miesięcy mają:|1. Poprawić grafikę oraz design|2. Pozbyć się poppingu objectów|3. Pozbyć się bugów|4. Zoptymalizować to wszystko pod 3 platformy.
Sorpix niestety, nie pamiętam gdzie to przeczytałem, chyba jedna z inf przekazywana wśród skarg na prace w 343. |1. Design sie nie zmieni, bo tego oczekiwało community, bardziej jak design 1-3. Jak zaczną wypalać cienie pod xbox one grafika dużo zyska na oko. Przestanie być plaska. Stanie sie bogadsza na oko w detale. |2. Poping zniknie wraz z optymalizacja.|3. BUGOW pewnie sie pozbędą na 2025.|4. Prawdopodobnie na day 0, optymalizacja bedzie na 1,5 platformy xbox 1 x i xbox 1, pc jak zwykle
Łatkę dostanie później.| zapewne dlatego pojawila sie informacja o latce wprowadzającej rtx. Poziom szczegółów nie jest taki zly, ale większości z nich nie widać praktycznie golwym okiem przez znikome cieniowanie na obiektach. jak wypalą kolory na texturach będzie sporo lepiej.
@VondesSznycel|Na reddicie ktoś opisał, że na początku podali ten luty, ale teraz menedżer społeczny przyznał, że ten build ma kilka tygodni, a nie miesięcy, więc nawet tutaj zaczynają się plątać w zeznaniach. Nie wiemy jak gra wyglądać będzie na XS, ale raczej wątpię, aby skok jakościowy był ogromny, jeśli chcą uderzać w te 120 klatek (tylko po co?). RTX ma się pojawić ponoć za rok, ale to i tak duża wtopa dla MS, który podkreślał, że ich konsola jest najpotężniejsza na rynku.