Halo: Reach – nowe statystyki i zwiększony maksymalny poziom doświadczenia
Jak wynika z danych opublikowanych przez Bungie, w sumie na rozgrywce w Halo: Reach spędzono aż (po zsumowaniu czasu poświęconego przez wszystkich graczy) 16445 lat, rozegrano natomiast 784 miliony spotkań. W ich trakcie gracze zarobili 544 miliardów kredytów (specjalna waluta dostępna w grze).
Ponadto na serwery Bungie wgrano aż 3 miliony i 900 tysięcy obrazków. W sumie przesłano 5 milionów i 970 tysięcy plików. Ponoć opróżniono też 300 milionów butelek napoju Mountain Dews, ale to należałoby traktować raczej jako żart ludzi, przygotowywujących statystyki.
Twórcy poinformowali także, że planują zwiększenie maksymalnego poziomu doświadczenia w multiplayerze. Jest jednak pewien haczyk – gracze muszą ukończyć w sumie 117 milionów dziennych i tygodniowych wyzwań w Halo: Reach.
§
Czytaj dalej
-
Kolejna chińska gra cieszy się astronomicznym zainteresowaniem. Na Where Winds...
-
Ruszyła sprzedaż limitowanego czteroksięgu „Gier, które trzeba znać”. 500...
-
Nawoływania do bojkotu nie przeszkodziły Ghost of Yotei. Gra Sucker Punch...
-
Z zamku Trosky do Kaer Morhen. Jeden z twórców Kingdom Come: Deliverance...
6 odpowiedzi do “Halo: Reach – nowe statystyki i zwiększony maksymalny poziom doświadczenia”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.

Ponad miesiąc minął od premiery Halo: Reach – ostatniej, niezwykle udanej produkcji z serii Halo stworzonej przez Bungie. Z tej okazji twórcy postanowili podzielić się kilkoma ciekawymi statystykami z gry.
Meh, fetysz cyferek. Poza tym Mountain Dew, nie Dews.
The Essence of The Force! ;]
16445 lat hmmm ciekawe co sie wydarzy za tyle lat:) pograłbym se w tą gre:D
o_O |muszę mieć tą grę
Ciekawie by było jakby GRACZ musiał ukończyć 117 milionów dziennych i tygodniowych wyzwań? xD