Halo: Reach – Zabiliśmy 33 miliardy wrogów, straciliśmy 24 tysiące lat życia
Zamykając rok 2010 studio Bungie opublikowało "epicką" infografikę przedstawiającą statystyki rozgrywek sieciowych gry Halo: Reach. Activision zrobiło złoty interes podpisując dziesięcioletnią umowę z tą ekpią - jeśli są w stanie zrobić grę, w której tylko właściciele Xboksów 360 przegrywają 24 tysiące lat, ich multiplatformowa produkcja doprowadzi do całkowitego wstrzymania innej ludzkiej aktywności.
Infografika, o której mowa – obok. Okazuje się, że Halo: Reach to gra, przez którą nie wymyślono jeszcze szczepionki na raka, lekarstwa na AIDS i rozwiązania problemu głodu w Afryce.
24 tysiące lat? Stracone kolektywnie w jednej grze? To wręcz nieprzyzwoite.
Czytaj dalej
12 odpowiedzi do “Halo: Reach – Zabiliśmy 33 miliardy wrogów, straciliśmy 24 tysiące lat życia”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.

Zamykając rok 2010 studio Bungie opublikowało „epicką” infografikę przedstawiającą statystyki rozgrywek sieciowych gry Halo: Reach. Activision zrobiło złoty interes podpisując dziesięcioletnią umowę z tą ekpią – jeśli są w stanie zrobić grę, w której tylko właściciele Xboksów 360 przegrywają 24 tysiące lat, ich multiplatformowa produkcja doprowadzi do całkowitego wstrzymania innej ludzkiej aktywności.
3 miesiące i taki wynik, jest sie czym pochwalić… Ciekawe ile lat życia mieszkańcom ziemi zabrał łącznie do tej pory WoW 😀
A to tylko XBOX. Co byłoby gdyby to nie był exclusive? Marzy mi się cała seria na PC…
@bronek06 nie chcesz wiedzieć…
a ja tylko mam nadzieję i czekam na odpowiedź Blizzarda (z Sami Wiecie Jakiej Gry)…
Nawet gdyby policzyć, że każdy z 12 mln Wowian spędził w grze zaledwie 20h to i tak daje ponad 27 tys lat…|A jest sporo takich co mają sami ponad 1000… Myślę, że dobijamy (…ok dobijają – ja kaurat w WoW nie gram 😛 ) do wieku ziemi 😛
Ale mało headshotów 😛
gra jest potęgą tak wielką jak seria COD. nie dziwią mnie te statystyki
Studio możemy już uznać za zamknięte skoro Bobby się do niego przyczepił. 🙁
Prace nad tymi problemami są prowadzone cały czas prace i chyba ludzie angażujący się w te tematy spędzili łącznie o wiele więcej czasu. Don’t worry Foch…
oooo wywaliłem sie z fotelem. Plecy mnie bolą …
To ciekawe ile lat było spędzone przed CS 1.6 albo WOWem XD