07.09.2011
Często komentowane 64 Komentarze

Hard Reset: Demo pierwszej produkcji polskiego Flying Wild Hog już jest!

Hard Reset: Demo pierwszej produkcji polskiego Flying Wild Hog już jest!
Miła niespodzianka w ten środowy wieczór. Wiedzieliśmy, że będzie, ale nie wiadomo było, kiedy. Polskie studio Flying Wild Hog nieoczekiwanie opublikowało demo Hard Reset – „oldskulowego” FPS-a, który jest pierwszą produkcją rodzimej ekipy.

Hard Reset to gra osadzona w klimatach cyberpunkowych. Jej jedną z głównych cech ma być powrót do korzeni gatunku pierwszoosobowych shooterów i skoncentrowanie sie na staroszkolnej formie rozgrywki.

Jak produkcja wygląda można się samemu przekonać pobierając ważące ponad 1 GB demo, które znajdziecie na Steamie, choć można je ściągnąć także z TEGO miejsca.

64 odpowiedzi do “Hard Reset: Demo pierwszej produkcji polskiego Flying Wild Hog już jest!”

  1. Miła niespodzianka w ten środowy wieczór. Wiedzieliśmy, że będzie, ale nie wiadomo było, kiedy. Polskie studio Flying Wild Hog nieoczekiwanie opublikowało demo Hard Reset – „oldsukolowego” FPS-a, który jest pierwszą produkcją rodzimej ekipy.

  2. zaraz będę grał 🙂

  3. ZASYSAM !!!!!! 5 minutek i jest moje 😛

  4. …i po demie..hmm…wszystko ok…mysle ze kupie 😉

  5. Juz pobieram jutro po szkole sobie pogram 🙂

  6. A u mnie we wrzesniu DI,HD i Fifa 12 ;d

  7. HR*

  8. Bardzo fajna końcówka dema. Dużo przeciwników, dużo dzieje się na ekranie. Czekamy na premierę. 🙂

  9. Polecam grałem w demko i nareszcie jakiś powiew świeżości. Brak magazynków, 2 bronie – to mi się podoba

  10. fiuu fiuu nie powiem gra mnie kupila w calosci !! grafika bardzo przyjemna klimacik bardzo nastrojowy (po przejsciu nowego deusa cyberpunk chłone w kazdej postaci 😛 ) bronie fajnie zaprojektowanie (najbardziej spodobal mi sie tryb strzelania pradem ktory przenosil sie na kilku wrogow naraz hi hi 🙂 POLECAM !

  11. WOW, Demo przed premierą gry, jestem pod wrażeniem! Tak na serio, już włączam Steama. 😀

  12. buryzenek2499 7 września 2011 o 19:45

    No to jeżeli zrobią ciekawie całego pełniaka to mamy kolejnego kandydata do znaczących studiów o grach. Po komentarzach widzę, że gra udana, a jeżeli pełna wersja będzie na prawdę dobra i miała siłę przebicia, to studio Flying Wild Hog może się wybić czego bardzo im życzę. Najszczersze podziękowania za dobrego FPSa.

  13. A ja poczekam na pełną. Mój super szybki net ściągałby to demko jeszcze po premierze…zaczynając dzisiaj ;P

  14. Ależ zapłon.

  15. Normalnie Painkiller w cyberpunkowym klimacie… niestety brak multi szybko wykluczy wysoka sprzedaz gry. Nie mniej jednak grafika ladna… nie zasysa mocy kompa niewiadomo skąd… szybka wartka akcja… multum części latajacych po ekranie. Brakuje tu tylko jakichś innowacji co tym bardziej wgniecie produkcje miesiac po premierze. Nie mniej jednak fani PK powinni przynajmniej demko zagrac bo ja czulem sie prawie jak w domu.

  16. Poczułem się jakbym grał w cyberpunkowego painkillera. Tylko brak wiekszych innowacji i brak multi zabije te grę w ciagu 30 dni po premierze 🙁 .

  17. @marcin404 Jeśli dla Ciebie dwie bronie są nowością to życzę powodzenia w przyszłości.|Giera nie zrobiła na mnie wrażenia. Ot zwykła siekanina ala Serious Sam z ładną grafiką. Fani tego typu strzelanek będą zadowoleni ale niestety ja nie bardzo

  18. Szału ni ma

  19. WOW. Demo a nie beta dla preorderujacych graczy ; o

  20. Już chyba nie mogli tego dema zrobić krótszego.

  21. Grałem przed chwilą i gra wywarła na mnie bardzo dobre wrażenie 🙂

  22. Bardzo fajne demko 🙂 Dobra optymalizacja, fajne efekty graficzne, niezły klimat sci-fiction, lekki oldskul z energią, ciekawe patenty na uprgade’y, nienajgorsza muzyka i efekty dźwiękowe. Nieźle. Do totalnego oldskula potrzebowałbym jeszcze save’y w każdej chwili i troszkę przeciwników niemechanicznych, coby ździebko krwi z ekranu wypłynęło. Ale nie można mieć wszystkiego. Przynajmniej w wersji demo. Jak dla mnie pozytywne zaskoczenie. Oby tylko nie wiało nudą na dalszych poziomach i będzie ok 🙂

  23. Painkiller w cyberpunku, tych wielgachnych bossów już się doczekać nie mogę ^^

  24. GandalfCzarny 7 września 2011 o 21:39

    Gra bardzo fajna, aczkolwiek dobrze ktoś tu napisał, że wydawanie tego typu strzelanek bez multi to pewna śmierć i również daje tej grze 30 dni. Tym niemniej umili czas na oczekiwanie nowego sama;)

  25. Przydał by się jakiś kopniak, żeby wrogów trochę odepchnąć albo co. 😛 |Ale tak to za..suwa na moim kompie w ultra z full rozdziałką xD|I gra jest super!Kolekcjonerka by była to by było super!!!

  26. nawet fajna, ale troszke sie dławi, a fenomenalnie to to nie wyglada

  27. Chodzi jak marzenie na full detalach. Poczekam aż stanieje i biorę 😛

  28. @Slavkovic – nie przypominam sobie save’ow w dowolnym miejscu w DN3D albo Wolfenstein 3D … |@ GandalfCzarny – kazdy ma to co lubi, mnie to meczy strasznie ciagle granie w fps’y multi, przydaje sie czasami cos gdzie nie ma lebszotow tylko mrowie wrogow i 20 rodzajow broni …

  29. Zacnie mi się grało w demo. Chyba trzeba będzie zainwestować w te grę.

  30. Świetne! Również poczekam na opadnięcie ceny i stanę się dumnym posiadaczem Hard Reset’a! Oczywiście, jeszcze zaczekam na recki.

  31. 140fps Oo ta gra albo jest tak dobrze zoptymalizowana albo ma kiepską grafikę ; ] Stawiam na to drugie 😛

  32. Świetny styl graficzny, bardzo podoba mi się taki steampunk, a te wybuchy i prąd! Zachwytów nie ma końca. 😀 Co do samego gameplayu to jest to staroszkolny fps, nic dodać, nic ująć. Podoba mi się pomysł z 2 broniami, które można ulepszać na wiele sposobów. Kolejny must have dla fanów dobrych fpsów.

  33. Szkoda tylko, że całość jest strasznie liniowe i gra praktycznie nie próbuje tego ukryć.

  34. @cortes Nie zagrałem jeszcze w demo, ale sądząc po innych opiniach, pierwszy twój fps to CoD 4-5..

  35. Samaelvonhell 8 września 2011 o 06:13

    Spoczko gierca. Przekonało mnie demo ;]. Miłe zaskoczenie, że SLI/Crossfire działa na dzień dobry i nie trzeba czekać na jakieś zoptymalizowane sterowniki. Szkoda tylko tego AA, post procesingowe MLAA i FXAA nie dają rady tak jak MSAA czy supersampling i w dodatku rozmazują szczegóły. W dodatku po wymuszeniu 16xMSAA czy supersamplingu ekran mi migał lub był czarny+hud. Szkoda bo u mnie na ultra śmiga średnio 90fps to spokojnie bym z lepszym AA pograł.

  36. Samaelvonhell 8 września 2011 o 06:35

    poprawka, nie działa skalowanie crossfire. Na jednej grafie jest tak samo jak na dwóch. Czyli jak AMD wyda profil do tej gry to będzie śmigać z 200 fps. Kolejne 10x szkoda tego kiepskiego AA :/

  37. Samaelvonhell 8 września 2011 o 07:21

    @iHS bo jak widzę, świetność tego silnika głównie opiera się na oświetleniu. Czyli w strzelankach gdzie dużo wybuchów, błysków itp. najlepiej się sprawdzi.

  38. Gra nie wymagajaca duzo myslenia 🙂 Ladnie wyglada dobrze zoptymalizowana 🙂 Prawda jest to co pisze @iHS niestety , jedyna naprawde zapadajaca w pamiec bynajmniej dla mnie rzecz z tej gry to muza szczegulnie ta linia w menu . Poczekam az cena ostygnie i napewno sie zapoznam w koncu rodzima produkcja 🙂

  39. Fajne, ale już o tym zapomniałem

  40. Old school rules, new school sucks. Wiem, bo uczyłem w szkole kilka lat i jakaś marna ta nowoszkolna dzieciarnia i młodzież:D

  41. Bardzo ładnie wygląda i przy tym chodzi, zwłaszcza eksplozje na tle elektrycznym 🙂 Bardzo fajny jest pomysł z interfejsem napotykanych urządzeń cyfrowych. Rozpierducha sama też niczego sobie. Zastrzeżenia mam w sumie tylko 2, wynikające jednak z samej konwencji gry, wiec marne szanse, że to zmienią. Fizyka gry jest bardzo dobra i działa sprawnie (wspomniane już eksplozje), ale brakuje możliwości wzięcia czy też przyklejenia do siebie niektórych elementów otoczenia. Musiałem się nieźle nagimnastykować by

  42. podtoczyć beczkę pod otwór w ścianie. Drugi minus to puste levele. Idziemy, nic się nie dzieje, wchodzimy na nowy teren, walka, przechodzimy przez most, znowu pusto, po chwili znowu walka i znowu nic się nie dzieje itd. Przydaliby się jacyś niewinni przechodnie, sprzymierzeńcy lub chociaż humanoidalni wrogowie, bo inaczej nudno będzie. Możliwe, że na innych etapach to się zmieni, ale na razie tego nie było widać. Intrygujący są ci wielcy bossowie z zapowiedzi. Przede wszystkim jednak FWH przyłożyli się do

  43. takich drobnych szczegółów czy smaczków. Mnie na przykład niesamowicie rozbawiła betoniarka 😀 i ucieszył system wewnętrznych arczików (choć samo ich przeglądanie jest kiepsko rozwiązane). Szkoda tylko, że bez multi gra ma małe szanse na przykucie graczy do niej na wiele dłużej niż czas potrzebny do ukończenia kampanii.

  44. „Olskulowy FPS” w polskim wykonaniu mogę sobie swobodnie tłumaczyć na „nie umiemy zrobić dobrej strzelanki”. Nie wiem czy naszym firmom nie chce się robić nic ambitnego, czy wychodzi to po prostu z braku wcześniej wspomnianych umiejętności. Jak mam inaczej patrzeć na takie gry skoro jeżeli już postarają się o fajną grafikę to rozgrywkę ograniczają to masowego tępienia wrogów (PK, NV,HR). Jak już mają robić takie gry to chciałbym, żeby były na poziomie Bulletstorma, bo on w tym stylu był wykonany doskonale.

  45. DarthDemon328 8 września 2011 o 08:20

    Demówka świetna była.Polecam fanom dynamicznych FPS’ów 🙂

  46. Cudów nie oczekiwałem i cudów nie dostałem. Ot, przyjemna strzelanka, w której najbardziej zaskoczyła mnie… setna optymalizacja 🙂

  47. *świetna miało być 🙂

  48. RMS, a zwróciłeś uwagę na to, że wszystkie te gry to są debiutanckie produkcje danego studia? Myślisz, że nowo powstałe FWH posiada na tyle wielki budżet by pozwolić sobie stworzyć od razu prawdziwe Triple-A bez żadnego wsparcia zewnętrznego wydawcy? Przecież wspomnianego przez Ciebie Bulletstorma zrobili właśnie PCF. Sądzisz, że gdyby nie byli pod skrzydłami Epic to też by ich było na to stać? Jeśli HR się sprzeda i studiem zainteresuje się jakiś gigant branży, to na pewno następna ich gra będzie lepsza.

  49. Ściągnąłem, zagrałem. Ogólnie spoko gierka. Typowy oldschool 🙂 Nie ma przeładowywania lufy, nie ma kucania, tylko strzelanie. Szkoda, że mój procek nie daje rady takim ilościom przeciwników (też jest dosyć… oldschoolowy 😛 ) i na „pustym polu” jest ponad 45 fps, a jak się zjawiają przeciwnicy to potrafi spaść nawet poniżej 20…Ale i tak nie miałem zamiaru tego kupować. Jednak preferuję te nowomodne strzelanki, gdzie można nieco więcej. Jak chcę olschool, to wgrywam UT3, albo UT2004 🙂 Niezastąpione…

  50. CzlowiekKukurydza 8 września 2011 o 09:21

    Właśnie skończyłem demo (króciutkie…). W pewnym momencie pomyślałem sobie: 'mam nadzieję, że w pełnej wersji będzie więcej strzelania’ i nagle przez jakąś wyrwę w ścianie zaczęło zbiegać stado mechanicznych przeciwników. ogólnie to jestem na tak szkoda tylko, że będzie bez multi/coopa. Miejmy nadzieję, że będzie chociaż jakiś 'survival mode’ jak w Crimsonland.

Dodaj komentarz