14.07.2011
Często komentowane 68 Komentarze

Hard Reset: Klimatyczny FPS sci-fi od Polaków z Flying Wild Hog

Hard Reset: Klimatyczny FPS sci-fi od Polaków z Flying Wild Hog
Wiemy już, nad czym pracuje polskie studio Flying Wild Hog, złożone z byłych pracowników CD Projekt RED, People Can Fly i City Interactive. Ambitna ekipa tworzy Hard Reset - cyberpunkową grę FPS o podobnym klimacie do "brudnego" sci-fi w Łowcy Androidów i znanego z Matrixa motywu walki z maszynami.

W Hard Reset trafilmy do miasta Bezoar – ostatniego bastionu ludzkości w zniewolonym przez maszyny świecie. Wcielimy się w Majora Fletchera, żołnierza CLN i razem z nim będziemy uczestniczyć w konflikcie pomiędzy dwoma największymi wrogami ludzkości. Doświadczenie polskiego zespołu w tworzeniu bogatej warstwy fabularnej (Wiedźmin 2) oraz dynamicznej akcji (Bulletstorm, Painkiller, Sniper: Ghost Warrior) daje solidne podstawy do stworzenia prawdziwego hitu.

Gra powstaje na autorskim silniku studia Flying Wild Hog, który nazywa się Road Hog. Podobno ma oferować tylko i wyłącznie rozgrywkę single-player. A ponieważ Hard Reset to debiutancka gra od nowego studia, możemy liczyć, że Road Hog zostanie wykorzystany w większej liczbie tytułów w przyszłości. Gra do sklepów trafi już we wrześniu tego roku.

Możecie wskoczyć też na jej oficjalny Facebook, albo Twitter.

A jeśli mówimy o Twitterze, jednym z kibiców obiecującego polskiego projektu jest dobrze Wam znany Adrian Chmielarz People Can Fly, który „wyćwierkał”:

Naprzód Polsko! PCF [Bulletstorm] ? CDP [Wiedźmin 2] ? Techland [Dead Island, Call of Juarez 3] ? + i teraz FWH [Hard Reset]

Pierwsze screeny z Hard Reset znajdziecie w naszej GALERII.

68 odpowiedzi do “Hard Reset: Klimatyczny FPS sci-fi od Polaków z Flying Wild Hog”

  1. Niedawno zobaczyliśmy pierwszy screen z niezapowiedzianej wówczas gry polskiego studia Flying Wild Hog, które składa się z byłych pracowników wszystkich liczących się firm na naszym rynku. Teraz już wiemy nad czym pracują – nad cyberpunkowym FPS-em zatytułowanym Hard Reset.

  2. Kojarzy mi się z łowcą androidów

  3. wygląda miodnie. 🙂 |Polak potrafi!!

  4. Ładnie wygląda…

  5. Oby wyszło z tego coś dobrego. Kto wie może nawet zagram:D

  6. paintball_X 14 lipca 2011 o 07:47

    Hehe, najpierw przeczytałem nazwę silnika dosłownie. Potem próbowałem do tego wymyślić jakąś definicję. Wyszło mi „zawalidroga”, co niezbyt się kojarzy z porządnym silnikiem graficznym. 😉 Ostatecznie jednak okazało się, że chodzi o slangowe określenie pirata drogowego, więc jest nieźle. Osobiście jestem sceptycznie nastawiony, ale i tak będę śledził losy gry. Może się okazać, że klimat i fabuła wypalą i polskie studio stworzy grę, do której bało się podchodzić Epic? 😉

  7. Polak poczafi. Ole!

  8. Wszystko ładnie, ale ten HUD jakoś mi się nie podoba i chwilowo mi psuje klimat gry.

  9. paintball_X 14 lipca 2011 o 07:58

    Tu się zgodzę, HUD beznadziejny. I ta broń, składająca się w większej części z „bąbla energii”, czy co to niebieskie nie jest. Za bardzo mi przypomina jedną z broni w Breed. Pamięta ktoś z was tę grę?

  10. Fajny render, tylko, żeby z gierki nie wyszło taki gniot jak MindJack.

  11. Ja pierdziele… z początku myślałem, że przedstawiona na screenie postać ma w lewym oku żyletke :X

  12. Nie wiem czemu ale skojarzył mi się koleś z Shepardem z ME ;p.

  13. @down Mnie tak samo 😀

  14. Strasznie kolorowa.. stonowali by to trochę :/

  15. Od razu przypomniał mi się blog z komiksami Otisa „Twardy Reset” http:twardyreset.blog.onet.pl/

  16. Format C mofo! ;)Co do stonowania kolorów, o spokój proszę. Pewnie nie nałożyli jeszcze filtrów.

  17. Spojrzałem na napis hard reset i miałem nadzieję, że takie coś nastąpi w LoL-u…

  18. Pierwsze słyszę o tej grze a już we wrześniu wychodzi xP

  19. Heh, ja też pierwsze słyszę, że taka jest, a już za 1.5 miecha będzie…|Hmm… Prezentuje się całkiem nieźle, tylko troszkę mniej kolorowych rzeczy. Stonują, dadzą fajną fabułę i kupuję. 😛

  20. Pewnie w Polsce wydadzą te grę pod tytułem Pułapka Restartu 😛

  21. Siemiatyczanin2405 14 lipca 2011 o 11:29

    Dla mnie okej mogli by dodać multi choćby w copie czy coś…

  22. Co do stonowania kolorów – w Bioshock nic nie tonowali a gra przpyszna.

  23. Wygląda bardzo ciekawie.

  24. Co wy macie do kolorłów? Są spoko a gra zapowiada się ciekawie…

  25. Jak grafika utrzyma poziom trailera lub lepszy będzie dobrze. Może być gra w ciekawym klimacie cyberpunk. Łowca androidów, DeusEx. |1. Jak długa będzie rozgrywka?|2. CZy wyjdzie na kilka platform, czy tyko PC?|3. Czy mechanika rozgrywki będzie bardziej dal casuali czy starszych graczy?Ja będę śledził tą grę jak będzie ciekawa i dobrze zrobiona pewnie będzie dobry przerywnik do BF3.

  26. ale brak multi?W takim razie niech lepiej zatroszczą się o główny wątek na minimum kilkanaście godzin gry…

  27. Wcogram|2.Tylko na PC|3. Myślę, że to będzie shooter w starym stylu. Poza tym, w grze będzie licznik życia i zbroi, kiedy ostatnio widzieliśmy coś takiego? Chyba w Half Life 2.

  28. Co do kolorów, też uważam, że są świetne.

  29. @Down a Crysis 1 i 2 to pies bracie? a Team Fortress 2 tez pies? Chyba duzo sie nie gralo przez 10 latek.

  30. Mycota a Unreal Tournament 3 ;] ?

  31. Bardzo dobrze, że skupiają się tylko na trybie single. Stworzenie i zbalansowanie multi zdecydowanie pochłania za dużo czasu i środków, a w ostateczności może wyjść z tego taki (Hell NO!) Brink.|To ich pierwszy projekt, co oznacza 'wczuwkę’, jeśli gra im wyjdzie co najmniej dobra, w przyszłości zaistnieje możliwość stworzenia multi przy okazji innego projektu.

  32. @Corinarh, DARKENpl, no dobra, produkcje AAA bez odnawialnego życia można policzyć na palcach jednej ręki.

  33. burakgalazka 14 lipca 2011 o 16:44

    Heehe, przecież na obrazku widać Shepard’a z Mass Effect – żart!

  34. Powodzenia życzę tej grze

  35. Polacy, zwolnijcie trochę z robieniem gier. Nie nadążam z kupowaniem 😀

  36. Ale nie rozumiem jednego. Gra trafi na półki sklepowe za no gdzieś 3 miesiące, a nie ma nawet gameplay’a.

  37. @VampierX4 a może nie chcą go ujawniać ? 🙂

  38. Podobać się. Nie wiadomo ile w nich talentu, ale screeny raczej zachęcają. Potrzebujemy więcej produktów na miarę Painkillera czy BS. Jedni pokazali, niech przyjdą następni. 🙂

  39. @VampirX4, nie wiem czy pamiętasz te czasy, ale kiedys gra powstawała 2-3 lata, dowiadywałeś się o niej rok przed premierą, pierwszy trailer pokazywali jakieś 9 miesięcy przed datą wydania. A gameplay zaraz przed tym jak trafiała na półki sklepowe. I uwierz lub nie, ale wtedy gry dawały nieco więcej przyjemności…

  40. @mrowczak – ”Gry dawały nieco więcej przyjemności” 21-letni zgred. Świat się wali lulz.|@game – FPS? Dlaczego wszystko obecnie musi być FPS-em?

  41. @VampirX4 , może dlatego, że została zapowiedziana parę tygodni temu ? [przez wakacje czas szybciej leci i nie wiem już kiedy pierwsza wzmianka była 😛 ] Po screenach i przebłyskach na trailerze wygląda bardzo ładnie i pokładam spore nadzieje w tym. Chociaż póki co z niecierpliwością czekam na The Cartel jeżeli mowa o rodzimych produkcjach.

  42. @mrowczak, sory, nie wiem o jakich czasach mówisz, ale stare hity typu Medal of Honor, pierwsze Call of Duty, Diablo II, Heroes III, Half-Life itd. dawały mi tyle samo jak nie mniej przyjemności niż obecne produkcje. Stare gry były prawdziwymi grami, dawały rozrywkę na nudę i nic więcej. Obecne produkcje, nawet szybkie FPSy, są grami nieco bardziej złożonymi. Wystarczy spojrzeć na ewolucję Call of Duty, pierwsze 2-3 części [Do Modern Warfare najpóźniej] były niemal pozbawione jakiegoś głębszego wątku….

  43. …fabularnego, teraz, mimo że to odgrzewany kotlet to jednak historia z Modern Warfare mnie jakoś zaciekawiła i zagram w MW3 chociażby właśnie dla historii. Inne przykłady – Alan Wake, który obecnie mnie wciągnął, Heavy Rain, Half-Life 2, Uncharted, Killzone, no i jak dla mnie wzór świetnego scenariusza i fabuły w grach – Assassin’s Creed, te wszystkie produkcje, to dowody, że gry nie służą już tylko do zabicia czasu ale także wgłębienia się w fabułę, jak w książce czy filmie.

  44. Not bad, not bad… @mrowczak „(…)Gry dawały nieco więcej przyjemności” dlatego dawały tyle przyjemności bo były pierwsze, to tak jak z masturbacją zawsze na początku wydaje się lepsza…(proszę nie banować mne za ten post, ponieważ przytoczyłem zrozumiały dla wielu mężczyzn przykład)

  45. http:www.gry-online.pl/S016.asp?ID=17017 niezłe oczekiwania nie? Sowją drogą fajnie, że teraz reklamują tą grę, ponieważ nie ma tego wielkiego oczekiwania jakie toważyszy wszystki „wielkim” grom (którego nienawidzę) i nie pokażą połowy gameplaya i zdrazdzą cały scenariusz, przytaczam tu MW 3, którego scenariusz, choć nie specjalnie, został sterszczony w szczegółach przez jakiegoś internautę, no bez jaj panowie z Activision, wielka gra, a byle hacker zdołał wykraść cały scenariusz, trochę profesjonalizmu.

  46. A ile razy bylo mówione że gry bez multi nie osiągną takiej sprzedaży jak z multi czy co-op, toć chyba cza się posmucić aż się to zrozumie… może gry kiedyś dawały więcej przyjemności bo i wymagania i tytułów było mniej .

  47. W0W, 2 miesiące do PREMIERY, a ja dopiero się o tej grze dowiaduję. Jeśli będzie dobra to jak dla mnie największa niespodzianka tego roku. Setting jak najbardziej OK, teraz zaserwować naprawdę dobry wątek fabularny i grywalną mechanikę strzelania (bo to FPS będzie, right?). Z niecierpliwością wyczekuję konkretnego kawałka gameplayu. gamescom?

  48. Fajnie się nazywają „Latający dziki wieprz” ? o ile dobrze zrozumiałem, może coś z tego wyjdzie, poczekamy zobaczymy.

  49. 2 miechy do premiery, a ja dopiero dowiaduje się, że takie studio i ta gra istnieje ;P, btw, trailer słabiutki, i w dodatku… „ma oferować tylko i wyłącznie rozgrywkę single-player” gra nie przeżyje na rynku, chyba, że będzie to prawdziwy hit jeśli chodzi o singla, ale nie wierze w to. Oczywiście w polsce będzie zasuwać na top1 jak wiesiek przez kilka miesięcy, ale ja (na szczęście) wyszukuje informacji na temat gry i oceniam ją czy warto kupić, a nie jak większość, zobaczy, że made in poland i już kupują

  50. Nie wiem w takim razie jak ty wyszukujesz informacje o grach ale Wiedźmin 2 jak i Bulletstorm zebrał bardzo dobre opinie i nie żałuję ani grosza wydanego na nie. Osobiście – MOIM ZDANIEM – lepiej GRAŁO mi się w BUlletstorma, niż Crisisa 2. Sprawiło mi to więcej „Fun-u”. Cóż mogę powiedzieć – to że Polskie nie znaczy, że musi być gorsze z zasady, a MY Polacy zasuwamy do sklepów bo polskie i żeby był TOP w Empiku. Raczej nie dlatego ludzie w Polsce kupują gry.

Dodaj komentarz