Hard Reset: Konkretna data premiery i wymagania sprzętowe

Warszawskie studio Flying Wild Hog ujawniło nareszcie konkretną datę premiery swojego debiutanckiego FPS-a Hard Reset. Poznaliśmy również wymagania sprzętowe produkcji.
Jak poinformowali przedstawiciele Flying Wild Hog, Hard Reset trafi na platformę Steam 13 września. Za grę przyjdzie nam zapłacić 27,99 euro (116,15 zł). Amerykanie i Brytyjczycy będą musieli wydać odpowiednio 29,99 dolarów i 22,99 funtów. Już dzisiaj natomiast można składać zamówienia przedpremierowe na grę. Ci, którzy się na to zdecydują, otrzymają dziesięcioprocentową zniżkę.
Twórcy Hard Reset podali także wymagania sprzętowe produkcji, które nie są wygórowane.
Minimalne:
Rekomendowane:
Pod TYM adresem znajdziecie z kolei nową wersję strony internetowej gry.
Czytaj dalej
53 odpowiedzi do “Hard Reset: Konkretna data premiery i wymagania sprzętowe”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Warszawskie studio Flying Wild Hog ujawniło nareszcie konkretną datę premiery swojego debiutanckiego FPS-a Hard Reset. Poznaliśmy również wymagania sprzętowe produkcji.
Na steamie pojawiły sie także wymagania Serious Sam 3.
gra zapowiada się nieźle, ciekawe czy edycja kolekcjonerska będzie tak dobra jak te od technlandu
@chudymer Naprawdę świetny sposób zwrócenia na siebie uwagi
Dokładnie spełniam minimalne, fajnie ^^.
Przez ten screen pomyliłem tę gre z „they”.
@Lereco będziesz mu za każdym razem zwracać uwagę w ten sam sposób?
@Lereco jeszcze mu nie zwróciłeś uwagi w newsie o kontrolerze dla niepełnosprawnych.Liczę na ciebie 🙂
Zaskakuje mnie tylko spora różnica w cpu minimalnym a rekomendowanym. Tu 1, a tu 4 rdzenie…
Pójdzie na minimalnych 😀
Gdzieś już widzialem taką broń, aaa już wiem tesla gun z dystopii, moda na silnik source:|http:redmine.punyhumangames.com/attachments/1253/dys_broadcast0000.jpg
dziwne te wymagania minimalne i zalecane bo przecież 8800gts 512 jest wydajniejszy od 9800gt jak ktoś się zna to mi przyzna racje
😀 poczekaj zaraz to zrobię 😛
Proszsze… 😀
przydało by się słowo wyjaśnienia. gra będzie wymagać steama czy nie?
rafalf2 dobrze prawi, śmiech na sali co oni z tymi wymaganiami wyczyniają. Szkoda, że w zalecanych nie dali 6 rdzeni…
Ufffff… A już myślałem że w rekomendowanych będzie jakiś GF 580. A skoro różnica między GF 8800 a 9800 jest niewielka, pogram prawie w full detalach 🙂
No to mnie wymaganiami miło zaskoczyli. Moc procesora trochę dziwi ale grafika w sam raz.|Ciekawe jaką cenę zaproponują polskim graczom, bo wątpię żeby 120zł kogoś skusiło do kupna…
Śmieszy mnie procesor jaki potrzeba na minimalnych 2,5 GHz kurde.|Mogło by się uruchomić, gdybym miał nieco lepszą kartę graficzną.
Niewygórowane zależy dla kogo, mój komputer spełnia minimalne ale rekomendowanych już nie i niestety spotykam się z tym coraz częściej a nowy komputer może dopiero za 3-4 lata.
@rafalf2 Co ty pierniczysz ?! 8800 wydajniejszy od 9800 ?! Hahaha… 8800 jest porównywalny wydajnościowo z 9800 dopiero w wersji SLI…
Moze dla Polaków dadzą zniżkę 😛
Zachęcająco to ta gra nie wygląda. Powiedziałbym, że taka industrialna wersja Painkillera z bardzo infaltynnymi machinami do rozwałki. Ale zobaczymy, może będzie ok, choć po trailerach średnio to widać
@Melly |Albo Cię pogięło, albo se żartujesz. Już na starcie 8800 GTS 512MB ma więcej zunifikowanych shaderów 128vs112 więc nie gadaj, że trzeba w SLI łączyć, żeby dorównała mocą 9800 GT.
Zapowiada się świetna optymalizacja
to bedzie hard gniot,a wogole ktos wie oczym bedzie to cos bo znajac zycie niejest to warte tych pieniedzy.
Poszło by na full, tylko że…ta gra mnie nie interesuje czuje gniota ;D
Po pierwsze, to będzie tylko na steamie, a w sklepach już nie?? A po drugie – HDD: 4 GB?? I nad tym pracowali 2 lata?? nad czterema GB?? Battlefielda 3 robią w niecały rok, a ma zajmować 15GB na dysku. No coś mi mówi, że za długi, to ten Hard Reset nie będzie. Krótko mówiąc opierdaczali się przez te 2 lata.
@djb COD potrebuje 12 GB i też długi nie jest, a Serious Sam 3: BFE też potrzebuje tylko 4 GB miejsca na dysku. Więc nie mów, że ktoś się opiernicza, bo gra mało zajmuje miejsca|.
No właśnie. Z dzisiejszą grafiką 12GB, to mało, a co dopiero 4. Skoro COD jest niedługi, to HR będzie króciutki.
djb To nie jest EA lub Infinity Ward 😛 ,To jest polski producent i oni robią pierwszy raz w produkcji ;P.
Albo bedzie masywny recykling elementów i dekoracji.
@Revendell Możliwe, ale „w praniu”, lepszy okazuje się 9800
@djb Hahaha, Ty serio uważasz że BF’a 3 robią rok ? 🙂 Gra powstaje jakieś 4-5 lat 😀
No CODa robi kilka studiów, ale Battlefielda robi tylko jedno studio, tak samo, jak Hard Reset. Dlaczego więc jedno polskie studio zrobiło prawie 4x mniej przez 2 lata, niż amerykańskie (też jedno) studio w niecały rok?? Co za różnica polski producent, czy amerykański i co to znaczy, że to ich pierwszy raz? Dla CD Projektu Wiedźmin był pierwszym razem, a jakoś im to nie przeszkodziło i gra stała się hitem, ale ona już w 2007r zajmowała więcej, niż ten Hard Reset w 2011r.
Melly To ty pieprzysz?? 4-5 lat?? W2010r dopiero skończyli Bad Company 2, wątpię, żeby robili to i „trójkę” jednocześnie tym bardziej, tę DICE (to samo studio, które robi Battlefielda) robi też NFS.
nie ma szans żeby robić grę przez rok. Od jakiegoś czasu musieli mieć nową wersję Frostbite i pracowali nad kilkoma projektami jednocześnie. myślę że wliczając w czas produkcji czas jaki poświęcili na programowanie silnika, to można powiedzieć że będzie to z 5-6 lat
djb, DICE to duże studio, więc może robić parę projektów naraz. FWH dopiero zaczynają, więc mają o wieeele mniejszy potencjał. A że gra mało zajmuje? Taki Risen miał raptem 1,7GB, jaka to gra spora jest. Bulletstorm po wywaleniu z niego obcych języków też mieści się w 4GB, a jakoś ani nie jest znacząco krótki, ani też monotonny. To może być chociażby wynik zastosowanej dobrej kompresji danych, ale Ty już oczywiście wiesz lepiej. A jednoroczny proces produkcyjny BF3 skomentuję tak: MEGA ROTFL
Belweder93 nie ma szans żeby robić grę przez rok?? No Battlefield nie wychodzi co roku i faktycznie mogli robić BF3 jeszcze przed wydaniem Bad Company 2, ale nowego NFS’a robią rok w rok, więc można.
djb, i tak robili, BF3 jest robiony dobre 4 lata, ta gra jest ogromna, niemożliwym byłoby nawet, żeby grę zrobili w 2 lata. W rok to by zrobili jakiegoś crapa niedopracowanego, jak C.. wiele gier z resztą. 😉
Sądziłem, że te wymagania będą większe… Ale cóż. Wygląda na to, że Polacy znów pokazują, na co ich stać przy optymalizacji!
pójdzie na full 🙂 dobrze że nie ma wyższych
http:www.gametrailers.com/video/gc-11-two-worlds/719929? Gameplay z dodatku do Two Words 2|Widzieliście kiedyś zombi tancerki/striptizerki ? nie to oglądnijcie XD
@djb Nie porównujmy DICE i Flying Wild Hog, to dwie inne bajki.
Co prwada to prawda, jednordzeniowy procesor w minimalnych? Aż musiałem się parę razy upewnić, że dobrze przeczytałem. Najzabawniejsze jest to, że minimum to 8800gts, a zalecane to… 9800gt, czyli w sumie to samo, lepsze o nieznaczne grosze 😀
Pójdzie na full bez problemu.
Polacy są mistrzami jeżeli chodzi o wymagania ;D
OMG znowu CDA popełniło błąd, dlatego tak się dziwiłem dlaczego mocniejsza karta graficzna jest w minimalnych, a nie na odwrót. Na stronie Steam pisze wyraźnie 8800GS 😛 W grach jest około 27% wolniejszy od 8800GT/9800GT.
”Gra nie mogłaby się pojawić na konsolach obecnej generacji”, a wymagania jak sprzed 3 lat. Ktoś tu kręci.
„Gra trafi do sprzedaży 13 września na platformę PC i będzie dostępna w rewelacyjnej cenie 79,99 zł, która jest znacznie niższa od sugerowanej ceny sprzedaży na świecie!”Jest to informacja ze strony cdprojektu, co pokazuje, iż polskim graczom nie opłaca się kupować gry przez Steam.