16.08.2011
Często komentowane 33 Komentarze

Hard Reset: Kotaku lubi to i… wrzuca do sieci siedem minut gameplayu! [WIDEO]

Hard Reset: Kotaku lubi to i… wrzuca do sieci siedem minut gameplayu! [WIDEO]
Polski cyberpunkowy FPS Hard Reset podoba się nie tylko nam (duży tekst na jego temat w przyszłym CD-Action), ale i redaktorom serwisu Kotaku. Tak bardzo, że umieścili w sieci materiał, pokazujący początek wersji preview rozsyłanej przez studio Flying Wild Hog do mediów growych.

Siedem minut z Hard Reset (i dowód na to, że Kotaku „lubi to”):

33 odpowiedzi do “Hard Reset: Kotaku lubi to i… wrzuca do sieci siedem minut gameplayu! [WIDEO]”

  1. Polski cyberpunkowy FPS Hard Reset podoba się nie tylko nam (duży tekst na jego temat w przyszłym CD-Action), ale i redaktorom serwisu Kotaku. Tak bardzo, że umieścili w sieci materiał, pokazujący początek wersji preview rozsyłanej przez studio Flying Wild Hog do mediów growych.

  2. Niezłe, kilka razy można poczuć klimat w stylu „łowcy androidów”.|To samo demo pewnie udostępnią przed premierą

  3. Czy mi się wydaje czy to podjeżdża trochę pod Quake-a i inne tego typu gry?

  4. KoniecImprezy 16 sierpnia 2011 o 07:13

    Nie widze w tej grze potencjału. Wróże że bedzie to co najwyżej średniak na 7/10

  5. Średniak? Pewnie jo, ale zagrać i tak trzeba 😉 Skoro to prezentacja z dema, to kiedy dostanie się do publiki? też bym to przetestował.

  6. No no, cholernie mi się podoba. To może być HIT!

  7. ten głos z radia to nie ten sam co z Quake 2

  8. Oczywiście zależy to też od fabuły.

  9. mi osobiście podoba na razie .

  10. @KoniecImprezy|Niemożliwe. CDA ocenia głośne gry od 8 w górę.

  11. Gra o lekkim zabarwieniu bioshockowym/steampunk. Na plus, oczywiście. Nie każda gra musi być Armą(chodzi o realizm), czasem lekki shooter w ladnej oprawie i z odpowiednim klimatem może być bardzo przyjemny.

  12. mi to jakoś przypomina… bulletstorma . trochę za tymi robotami nie przepadam ale wygląda nieźle|ps fajny interfejs 😛

  13. Mi sie podoba.

  14. Takie se 😛 .

  15. Gra jest ok jak na polskie studio które robiło tą gre ale raczej nie obroni się przed bardzo dobrym cyber-punkowym Deus Exem który jest o wiele bardziej rozbudowany niż Hard Reset.Ciekawe czy w tej grze będą w ogóle jacyś NPC? xD bo raczej na to sie nie zapowiada tylko potworki i od początku do końca bicie potworków,ulepszanie broni i nic więcej.Gdyby te polskie studia robiące gry z potencjałem jak tu jest miały więcej ludzi i kasy na pewno byłaby lepsza gra.

  16. Mówcie ci chcecie, ale mi się to cholernie podoba. Czekałem na grę w której można nawet z pistoletu strzelić 200 razy bez przeładowywania i w której zbiera się życie i zbroję. Ostatnio coś takiego w Serious Sam było chyba… No i Half Life 2 też może być.

  17. Mi się podoba ale drętwe strasznie

  18. Jakieś takie… bez emocji… 😛

  19. Mi to wygląda jak połączenie Painkillera i Time shifta. Nie moje klimaty.

  20. @AdiXeR – w Mass Effect mogłeś strzelać bez przeładowania i zbierać zbroje 😀

  21. Hmmm… dość ciekawie się zapowiada, biorąc pod uwagę fakt, że jest to tyko kilka pierwszych minut, gdzie gracz ma okazję zapoznać się z podstawowymi założeniami giery, to jest z otoczeniem, które służy jako broń i z giwerkami, które mają wiele trybów.

  22. Jezeli nie bedzie multi dobrego to ta gra podzieli sytuację Bulletstorma mimo ze wyglada fajnie i bardzo efektownie i odczuwam tu kilka elementów z Painkillera choćby to electro działające niemal identycznie jak 3ci tryb electro z PK. 🙂 No i te tranformacje broni… hmm hmm hmm… licze że będzie można je costumizować.

  23. Wymaniakowany 16 sierpnia 2011 o 09:53

    Szykuje się dobra gra ale muszę się zgodzić z Paindemonium, jeśli gra nie będzie miała multi to będzie „tylko” dobrą grą z singlem. Ciekawe, jak gra się sprzeda. Ja jej kibicuję.

  24. @Sowa30 |DeusEx to erpeg, a Hard Reset ma być shooterem(tj. strzelanie do potworków od początku do końca i ulepszanie broni jak najbardziej wystarczy). Jęśli już miałbym z czymś HR porównywać, to z drugim Preyem.

  25. EvilScrappyCoCo 16 sierpnia 2011 o 10:40

    ’Kiosk with upgrades’ =D. Drugi Prey też będzie czymś jak rpg. Porównywałbym z pierwszym Prey. Gra ogólnie mi się podoba już na tym wczesnym etapie. Aczkolwiek troche dziwne jest to że gość takie pukawki jedną dłonią trzyma. Ale tak już chyba w Painkillerze było. Taka tam aluzja

  26. No widać tu duże spadki fps…

  27. Wygląda lepiej, niż się spodziewałem. Nie widać zbytnio Painkillerowych „aren” i gra rzeczywiście przypomina mi Quake. Z tym że nie jedynkę, tylko dwójkę (ostatnio zainstalowałem 😉 ). Ciekawe ile będzie kosztować w Polsce. Nekrovision moim zdaniem zabiła wygórowana cena jak na taką produkcję. Przynajmniej mnie nie przekonał klon Painkillera sprzedawany za 5x większe pieniądze… Na dłuższą metę gra może się okazać monotonna, jeśli tylko łazimy i strzelamy. Ale silnik ma potencjał, więc kto wie?

  28. czy mi sie zdawalo czy pod koniec filmu na 1 z budynkow jest napis DICE

  29. fajnie to wyglada

  30. Już miałem pisać, że skoro mamy 'dedspejsowy’ hologramowy interfejs, to przydałoby się równie 'dedspejsowe’ szatkowanie wrogów (widok stalowego cielska wlekącego się przy użyciu jednej tylko mechanicznej kończyny – bezcenny). No i w 6. minucie dostałem com chciał. Miodnie, trzymam kciuki.

  31. Yes, it’s nice. Muszę szczerze przyznać, że ten gameplay przerósł moje najśmielsze oczekiwania odnośnie tej gry. Przechwałki studia jak najbardziej uzasadnione. Technicznie: klasa światowa, widać brak influenzy konsolowej. Mechanika strzelania: jak najbardziej good – nawiązuje do staroszkolnych gier, a maniupulacja środowiskiem cieszy jak diabli. Ahh, żeby taką grafikę miał najnowszy Deus Ex… Must have i do tego od debiutantów z Polski – jaram się!

  32. Zapowiada się naprawdę ciekawy tytuł. Świetny start dla debiutującego zespołu z Polski ; D

  33. To co dotychczas zrobiono wyglada naprawde niezle.

Dodaj komentarz