31.07.2011
Często komentowane 84 Komentarze

Hard Reset: Nowy trailer z gameplayem! Plus: twórcy gry o wydaniu jej tylko na PC [WIDEO]

Hard Reset: Nowy trailer z gameplayem! Plus: twórcy gry o wydaniu jej tylko na PC [WIDEO]
Hard Reset to polski cyberpunkowy FPS, który ukaże się jeszcze w tym roku. Twórcy ze studia Flying Wild Hog opublikowali jego nowy zwiastun, a także wyjaśnili, dlaczego produkcja ukaże się tylko na PC-tach.

Nowy trailer Hard Reset – z gameplayem:

Tymczasem prezes studia Flying Wild Hog, Michał Szustak, udzielił wywiadu serwisowi Gamespot. Wyjaśnił w nim, dlaczego gra ukaże się tylko na PC-tach. Okazuje się, że jej twórcy chcieli w pełni wykorzystać możliwości komputerów osobistych, co byłoby niemożliwe, gdyby produkcja pojawiła się także na konsolach.

Jak mówi:

Naprawdę chcieliśmy stworzyć i wykorzystać naszą własną technologię. Nasz silnik został stworzony z myślą o jednej rzeczy – aby zrobić na nim FPS-a z fizyką i destrukcją, olśniewającą grafiką, a także zoptymalizowanego tak, żeby wszystko płynnie działało. Jest wiele gier wydanych na PC, które są jedynie portami z konsol, a wszyscy wiemy, że dzisiejsza moc konsoli jest porównywalna z czteroletnim lub pięcioletnim PC-tem.

Jak dodaje:

Jeśli chcesz pokazać niesamowitą grafikę, lepiej i łatwiej jest tworzyć grę na PC-ty. Ponadto – w czasach filmowych shooterów przypominających niemal produkcje , gdzie wpływ gracza na środowisko jest ograniczony, jak to tylko możliwe – chcieliśmy zrobić grę dla oldskulowych PC-towców wychowanych na zapomnianych już Doomach, Quake’ach i Painkillerach.

Szustak wyjaśnił również, dlaczego jego ekipa zdecydowała się ujawnić Hard Reset tak późno, na kilka miesięcy przed premierą wyznaczoną na wrzesień tego roku, szczególnie, że prace nad grą rozpoczęły się w kwietniu 2009 roku. Jak mówi:

Dlaczego ujawniliśmy grę tak późno? Wierzymy, że gracze nie lubią nakręcania atmosfery przez te dwa lub trzy lata, kiedy to wiele stron odmierza czas i zapowiada te same materiały. A po tych trzech latach oczekiwania zostajesz wreszcie poinformowany, iż produkcja pojawi się pół roku później niż obiecano! Po tych sześciu miesiącach okazuje się z kolei, że trzeba czekać kolejne dwa! Osobiście naprawdę tego nienawidzę. Dlatego zdecydowaliśmy się pokazać naszą grę wtedy, kiedy będzie gotowa. Ale tak dosłownie. Bez żadnych dodatkowych poślizgów. Chcemy, aby gracze nam ufali, a my dołożymy wszelkich starań, żeby dostarczyć im dobre gry w przyszłości.

84 odpowiedzi do “Hard Reset: Nowy trailer z gameplayem! Plus: twórcy gry o wydaniu jej tylko na PC [WIDEO]”

  1. Wow Pecetowcy dostaną exa. Raz na ruski rok wydadzą exa na konsole. Pewnie i tak jakis crap wyjdzie i nuda. Nawet nie szkoda mi ze na PS3 nie wyjdzie to.

  2. CzlowiekKukurydza 31 lipca 2011 o 18:06

    @skoczny Mi się za to Necrovision nie pododbał. Za dużo niewidzialnych ścian i 'udawanej’ zadymy. Zamiast walczyć na raz z 30 czy nawet 50 typami gra rzuca nam ich pod celownik partiami po 5-6 sztuk. Mam przeczucie, że w Hard Reset może być podobnie.

  3. @paintball_X – te legendarne wymagania MS i Sony są od dawna, no własnie – tylko legendarne. Już niejedna zbugowana gra się jakoś przez te cudowne kontrole jakości przebiła.

  4. @LionelPL – exów na PC nie brakuje, ale dzięki za troskę ;>

  5. Pamiętajcie że chodzi nie o ilość a o jakoś. Niektóre Exlusivy na PS3 (Heavy Rain, God od War 3) czy Xboxa360 (Alan Wake, Gears of War) to prawdziwi killerzy. Czym mogą pochwalić sie PC ? Hiyowymi-Exami sprzed paru lat ? Nudnymi strategiami i mmo ? Masą średniaków za 10 – 20 zł ? Trzymam mocno kciuki za ten projekt, mam nadzieje że wkońcu dostaniemy jakiegoś porządnego exa przeznaczonego dla normalnych ludzi.

  6. @Lionel PL – akurat co do tego „raz na ruski rok” bym polemizował… PC jest platformą na którą statystycznie wychodzi najwięcej exów i nie mówię tu o jakimś crapie ale o m.in. wszystkich grach blizzarda, serii Dawn of War, pierwszym Crysisie czy nawet o Minecrafcie i Terrari, które pokazują, że nawet niezależny deweloper może na Piecu się wybić…

  7. Nezi,jest dużo świetnych strategii,do tego RPG, Skyrim,Wiedźmin 2,ze strzelanek choćby Crysis 2 i Bf 3 który nadchodzi.

  8. must have, nie lubię za bardzo strzelanek ale ta grę kupię

  9. Przypominam panowie że mowimy o exach ^^, tytuly które wymienił Adoriano są multiplatformowe.|@Vantage – racja racja, niestety, nie wszyscy lubią strategie…|Brakuje natomiast jakiś fajnych orginalnych gier czy poprostu efektownej rozpierduchy, gier akcji którą mogły by się tylko PC pochwalić, i właśnie tego mi szkoda 🙁 |Swieżego exa na miarę Heavy Rain na PC nie znajdziesz.

  10. fajnie to na video wygląda

  11. Hmmm pachnie Bioshockiem 😀

  12. jedno mnie niepokoi… WYBUCHAJĄCE SAMOCHODY!!!!!!!

  13. @Gamer7772 |Gdyby robili grę od razu na wszystkie platformy mogłaby wyjść zabugowana niedoróbka, która nawet tych 20% by nie zarobiła. To przecież nie Acti czy inne EA.

  14. Futurystyczna strzelanka? Me like it. Tylko na PCty? In yo face konsolowce xD

  15. „najlepiej o wierze rozmawiać z ateistą bo katolik uprze się przy swoim” tak więc wolałbym usłyszeć wypowiedź nie-fanboyów tyle w temacie

  16. Wieje od tej gry połączeniem mroczniejszego Bulletstorma i starego dobrego Painkillera z Bioshockiem.|Mam tylko nadzieje ,że nie zmarnuje się tak jak Bulltetstorm(który był wyśmienity i nie wiem czemu tak źle się sprzedał)( chociaż wiem ale to za długi temat żeby się tu rozpisywać powiem tylko ,że jedną z przyczyn była źle przeprowadzona reklama gry)Flying Wild Hog-NIE POPEŁNIJCIE TEGO SAMEGO BŁĘDU!!!!!!!!

  17. Mi promocja „wokół” gry Bulletstorm wydwała się świetna, ale już samej gry (jeśli wiecie o co mi chodzi) to nie ten poziom, jaki mógł jej zapewnić sukces. Gameplay Hard Reset nie jest taki emocjonujący jak choćby fanowski trailer BF3 czytelników CDA. Tajemnicza postać jest ciekawa… Ciekawe jest też jak w tę grę będzie się grało.

  18. Co do kwestii późniejszego promowania gry zgodzę się z opinią, że sztuczny szum wokół pary screenów z nowego CoDa czy innych mainstreamowych gier jest żałosny i denerwujący. Aczkolwiek Hard Reseta mogli już pokazać na E3 skoro jest prawie na ukończeniu – przecież te targi są dla graczy najważniejszym punktem informacji o HITACH!

  19. Widać, że rynek polskich gier szybko się rozwija i bardzo mnie to cieszy.. 🙂

  20. wygląda smakowicie,już się nie mogę doczekać ^^

  21. Frajery zrobią tani klon bioshocka i nie stać ich na wydanie konsikiwe buhaha. Troche do people can fly im brakuje

  22. @Gamer7772No, w drugą stronę (z X’a na PC), tp zajęła People Can Fly konwersja Gears of War chyba z 6 czy 10 miesięcy jakieś (Adrian Chmielarz mówił o tym w wywiadzie dla CD-Action), wiec jednak trochę to zajmuje czasu.

  23. Nie wiem czy to celowe, czy może to po prostu moja niepotrzebna próba doszukania się w tym newsie ironii albo nawet sarkazmu, ale w drugim akapicie, zaraz pod filmikiem z youtube pojawiła się informacja odnosnie prezesa Michała Szustaka, prezesa studia F_lying Wild Hog gdzie pogrubiona została tylko czesć nazwy studia po literce F.Czyli wychodzi na to że w słowie Flying możemy doszukać się kilku innych słówek, mianowicie lying.Co to oznacza każdy wie.Gra słów, łapiecie? Sory, jestem po pracy 😛

  24. Czytam komentarze i widzę, że masa ludzi tutaj [beeep] wie tak naprawdę, że tworzenie gry multiplatformowej to tak naprawdę OGRANICZENIA. Tak, drodzy konsolowcy, nigdy gra, która korzysta w dobitny sposób z PC-ta nie pojawi się na waszych konsolkach obecnej generacji. Przykłady? Crysis lub ARMA. I proszę mi tutaj nie wyskakiwać z obciętym do granic możliwości Crysisem 2 pod względem interaktywności otoczenia – do pierwszej części mu daleko. Nie jestem fanboyem PC. Ale nie oszukujmy się – PC jest lepszy.

  25. @Kamil950 Ale PFC dorobiło chyba też poziomy nowe do PeCetowej wersji GoW 1, co ? Więc dlatego im to trochę czasu zajęło 😛

  26. @maciekprince |Frajerku, o tym że PCF miało wsparcie takich gigantów jak Epic i EA się nie pomyślało?

  27. @Gamer7772 – Bulletstorm, wydany również, a właściwie to przede wszystkim, na konsole jakoś nie zarobił. Red Faction: Armageddon też nie (do tego stopnia, że cała seria poszła do piachu). Jak widać w tym cudownym Eldorado jakoś nie ma złota dla każdego… Ale mit sobie żyje, w końcu konsolowcy go tak starannie pielęgnują.

  28. @Nezi23 – jakością exy na PC niczym nie ustępują tym konsolowym. Zresztą jest to nieporównywalne, bo są zwyczajnie inne. No chyba, że potrafisz mi obiektywnie udowodnić wyższość Halo nad Total War, a God of War nad Cywilizacją. Tylko nie interesują mnie teksty „strategie są nudne”, chcę obiektywnego dowodu na to, że exy z konsol są lepsze. Chcesz ciekawych gier czy zwykłej rozpierduchy? Steam wita, tam co miesiąc wychodzi kilka takich tytułów.

  29. @Ganjalf |To tylko potwierdza moje zdanie. A poza tym czy people can fly było takie znane przed Bulletstormem,|chyba nie a jednak wsparcie sobie zapewnili wniosek:|Dobra gra zawsze przyciąga niezłych producentów.

  30. Narzekacie tak na te konsole ale chyba nikt nie pamięta co się działo kiedy to te konsole pojawiły się na rynku, kto wtedy wymiatał pod względem grafiki. Podczas gdy na pc nowością były procesory . dwórdzeniowe to w xklocku siedział już 3 rdzeniowy 3,2 GHz. Poza tym niedługo wkroczy nowa generacja i znów przez kilka lat pc będzie w ciasnej murzyńskiej d***e. [dla jasności nie jestem fanboyem konsol(posiadam pc do gier i xboxa)]

  31. @Demilisz|”strategie są nudne”|dla mnie to wystarczający dowód

  32. Te roboty trochę They przypominają.

  33. Ten trailer nie zrobił na mnie zbyt dużego wrażenia

  34. „chcieliśmy zrobić grę dla oldskulowych PC-towców wychowanych na zapomnianych już Doomach, Quake’ach i Painkillerach.” W końcu jakaś gra dla mnie!!! JUPI KA YEY MOTHERFUC…!!!!!!!

Dodaj komentarz