84
31.07.2011, 14:40Lektura na 2 minuty

Hard Reset: Nowy trailer z gameplayem! Plus: twórcy gry o wydaniu jej tylko na PC [WIDEO]

Hard Reset to polski cyberpunkowy FPS, który ukaże się jeszcze w tym roku. Twórcy ze studia Flying Wild Hog opublikowali jego nowy zwiastun, a także wyjaśnili, dlaczego produkcja ukaże się tylko na PC-tach.


Piotrek66

Nowy trailer Hard Reset – z gameplayem:

Tymczasem prezes studia Flying Wild Hog, Michał Szustak, udzielił wywiadu serwisowi Gamespot. Wyjaśnił w nim, dlaczego gra ukaże się tylko na PC-tach. Okazuje się, że jej twórcy chcieli w pełni wykorzystać możliwości komputerów osobistych, co byłoby niemożliwe, gdyby produkcja pojawiła się także na konsolach.

Jak mówi:


Naprawdę chcieliśmy stworzyć i wykorzystać naszą własną technologię. Nasz silnik został stworzony z myślą o jednej rzeczy – aby zrobić na nim FPS-a z fizyką i destrukcją, olśniewającą grafiką, a także zoptymalizowanego tak, żeby wszystko płynnie działało. Jest wiele gier wydanych na PC, które są jedynie portami z konsol, a wszyscy wiemy, że dzisiejsza moc konsoli jest porównywalna z czteroletnim lub pięcioletnim PC-tem.


Jak dodaje:


Jeśli chcesz pokazać niesamowitą grafikę, lepiej i łatwiej jest tworzyć grę na PC-ty. Ponadto – w czasach filmowych shooterów przypominających niemal produkcje , gdzie wpływ gracza na środowisko jest ograniczony, jak to tylko możliwe – chcieliśmy zrobić grę dla oldskulowych PC-towców wychowanych na zapomnianych już Doomach, Quake’ach i Painkillerach.


Szustak wyjaśnił również, dlaczego jego ekipa zdecydowała się ujawnić Hard Reset tak późno, na kilka miesięcy przed premierą wyznaczoną na wrzesień tego roku, szczególnie, że prace nad grą rozpoczęły się w kwietniu 2009 roku. Jak mówi:


Dlaczego ujawniliśmy grę tak późno? Wierzymy, że gracze nie lubią nakręcania atmosfery przez te dwa lub trzy lata, kiedy to wiele stron odmierza czas i zapowiada te same materiały. A po tych trzech latach oczekiwania zostajesz wreszcie poinformowany, iż produkcja pojawi się pół roku później niż obiecano! Po tych sześciu miesiącach okazuje się z kolei, że trzeba czekać kolejne dwa! Osobiście naprawdę tego nienawidzę. Dlatego zdecydowaliśmy się pokazać naszą grę wtedy, kiedy będzie gotowa. Ale tak dosłownie. Bez żadnych dodatkowych poślizgów. Chcemy, aby gracze nam ufali, a my dołożymy wszelkich starań, żeby dostarczyć im dobre gry w przyszłości.


Redaktor
Piotrek66
Wpisów17556

Obserwujących0

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze