Heavy Rain: Move Edition – Wywiad z twórcami. Wspomnienia i nadzieje [WIDEO]
David Cage i Guillaume de Fondaumiere z Quantic Dream opowiadają o wspomnieniach związanych z czasem przed wydaniem Heavy Rain. Bardzo chwalą też kontroler PlayStation Move, który ma uczynić grę jeszcze bardziej wyrazistą - i z tym wiążą nadzieje.
Ciekawie wygląda zabawny kontrast pomiędzy wypowiedzią Cage’a o realizmie wprowadzanym przez Move, a widocznym na ekranie graczem, trzymającym „różdżkę” wysoko nad głową, aby napić się kawy.
Premiera Heavy Rain: Move Edition 8 października 2010.
Czytaj dalej
-
Sony zapowiedziało gamingowy monitor dla PC i PS5. Premiera w przyszłym...
-
„The Super Mario Galaxy Movie” na pierwszym zwiastunie. Wąsaty hydraulik...
-
ARC Raiders z pierwszą dużą aktualizacją. Nowa mapa, przeciwnicy i…...
-
Fallout 4: Anniversary Edition rozczarowało graczy. Użytkownicy Steama nie mają...
9 odpowiedzi do “Heavy Rain: Move Edition – Wywiad z twórcami. Wspomnienia i nadzieje [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.

David Cage i Guillaume de Fondaumiere z Quantic Dream opowiadają o wspomnieniach związanych z czasem przed wydaniem Heavy Rain. Bardzo chwalą też kontroler PlayStation Move, który ma uczynić grę jeszcze bardziej wyrazistą.
wyżej, wyżej :- d
Wole kinect jakoś choć jeszcze nie próbowałem obu kontrolerów więc jeszcze nie mam wyrobionego twardego zdania.
@TKyrtaPT pewnie dlatego, że Kinect ma ładniejszą nazwę.
???
Grałem w demo Heavy Rain z Move i grało się naprawdę świetnie, o niebo lepiej i ciekawiej niż na padzie. Move jest wręcz stworzony to gier tego typu.
Zgadzam się z kolegą poniżej, dostałem dziś kontroler Move od żony na dzień chłopaka, świetna sprawa i spisuje się znakomicie, z podziwu jeszcze nie wyszedłem. Pięknie działa, jest precyzyjny i dobrze leży w dłoni a granie nim nawet w dostępne proste demka to sama przyjemność.
Planuje poprosić św. Mikołaja o Move’a zależy oczywiscie czy bedą jakies obnizki cen
Pamiętam jak kilka lat temu grałem sobie w Fahrenheit’a i myślałem: „Jakby zrobili taką grę z nową grafiką i z obsługą ruchu jak w Wii, byłoby wspaniale”. I voala, mamy Heavy Rain z Playstation Move, stworzonego przez twórców Fahrenheit’a 🙂 . Szkoda, że nie mam pieniędzy na konsolę, kontroler i grę, bo z pewnością bym się skusił.