rek

Hell Is Us powraca z nowym demem. Tym razem okazję do testów otrzymali również konsolowcy

Hell Is Us powraca z nowym demem. Tym razem okazję do testów otrzymali również konsolowcy
Krzysiek "Gwint" Jackowski
Wersja demonstracyjna Hell Is Us przynosi także więcej zaskoczeń.

Niecały miesiąc dzieli nas od premiery Hell Is Us – bardzo intrygującej propozycji studia  Rogue Factor, która nie będzie trzymać gracza za rączkę podczas eksploracji nieprzyjaznego świata. W czerwcu tego roku użytkownicy PC mieli okazję przetestować demo gry, jednak w planach było wypuszczenie także wersji demonstracyjnej na konsole PS5 oraz Xboksy Series X/S. 

Za pośrednictwem steamowego bloga gry ogłoszono premierę nowej edycji dema, która oferuje znacznie więcej, niż moglibyśmy się tego spodziewać. Twórcy z Rogue Factor postanowili zaimplementować do tytułu szereg poprawek, nie tylko optymalizujących produkcję, ale i ułatwiających obcowanie z Hell Is Us. Gra otrzymała m.in. poprawki w działaniu kamery, nowy ekran poziomu trudności, usprawnioną oprawę audiowizualną czy zmiany w systemie parowania i ripostowania ataków przeciwników. Oczywiście najważniejszym aspektem jest możliwość przetestowania tytułu także na konsolach

https://www.youtube.com/watch?v=Q69e1A3ovxI

To zdecydowanie więcej, niż moglibyśmy się spodziewać po zwykłej wersji demonstracyjnej gry. Warto się jednak spieszyć, gdyż demo Hell Is Us będzie dostępne do testów jedynie do 28 sierpnia. Następną okazją do sprawdzenia dzieła Rogue Factor będzie oficjalna premiera, która nastąpi 4 września.

6 odpowiedzi do “Hell Is Us powraca z nowym demem. Tym razem okazję do testów otrzymali również konsolowcy”

  1. W końcu zagrałem, bo za 1 razem, stara karta mi chciała odlecieć.
    1.Brak jakiejkolwiek optymalizacji.
    2. Z DLSS i FG miałem te 184 klatki, tylko co z tego gdy cutscenka z tym pierwszym stworem to byl jeden wielki pokaz slajdów. Dopiero wyłączenie DLSS to naprawiło.
    3. Jakaś dziwna, biała poświata/smuga w okol bohatera gdy się porusza. Zauważalne tuż po dojechaniu APC na miejsce.
    (Ten sam przypadek mam w AC Mirage na PC, i nie wiem jak to naprawić).
    4. To pierwsza gra na UE5 w którą grałem, gdzie jest paskudne doczytywanie modeli. Scena gdzie gruby przesłuchuje Jensena ze śmieszna fryzura, to był jakiś blob, i po paru sekundach dopiero model wskoczył.
    5. Zalecają pada do gry, a jak już go podłączyłem, to w opcjach graficznych poniżej rozdziałki nie mogłem gałką zjechać.
    No brawo.
    Później w menu nie mogłem wybrać ustawień, bo przeskakiwało do wznów i wyjdź. Jak żyje, nigdy nie miałem takiej sytuacji grając na padzie.

    Gierki nie skreślam, ale czuję że to będzie średniak, który nic nie zwojuje.

    • Samuel Goldman 14 sierpnia 2025 o 16:54

      Postprocesy typu motion blur i aberracja chromatyczna czasami dziwnie się zachowują przy włączonym DLSS i FG. Przy Mirage’u też miałem takie problemy.
      Ale fakt, optymalizacji w tej grze nie ma za grosz i nie wydaje mi się, żeby do premiery coś się zmieniło. Chyba że z jakiegoś powodu udostępniają stare demo, ale to nie miałoby sensu.

    • W Mirage próbowałem wszystkiego, ale nic nie działa. W nocy to mleko normalnie jest, jak przebiegam koło NPC.
      Na Xboxie tego nie ma.

    • Samuel Goldman 14 sierpnia 2025 o 17:22

      Spróbuj jeszcze przełączyć DLSS w tryb zrównoważony i ustawić limit klatek. Jeśli dobrze pamiętam to było chyba to, co ostatecznie u mnie pomogło. Jak nie da rady, to się poddaję.

    • Niestety to też nie pomogło, ale dzięki za rady.

  2. Ograłem pierwsze demko, odinstalowałem, zapomniałem. Bardzo nijaka gra, niestety.

Dodaj komentarz