Hellion: The Mystery of Inquisition – pierwszy gameplay z walką na miecze [WIDEO]
Debiutancka produkcja rodzimego studia Flying Fish Works nabiera kształtów. Są to jeszcze, co prawda, kształty dosyć surowe i wymagające ociosania, niemniej fani rycerstwa i/lub szybkiej amputacji powinni być zadowoleni z pierwszego gameplayu.
Oglądając poniższy film trudno mi było nie przywołać w myślach obrazu pewnego znajomego Czarnego Rycerza, ale i kilku sympatycznych godzin, które całkiem niedawno spędziłem machając stalą w Dark Messiah. Geraltem Godric z Glastonbury może i nie jest, ale…
…no właśnie, w sumie szkoda. Ciekawe jednak, jak będzie sobie radził z mieczem dwuręcznym.
Czytaj dalej
62 odpowiedzi do “Hellion: The Mystery of Inquisition – pierwszy gameplay z walką na miecze [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.

No to ciekawie mówisz. 🙂 |Dla mnie to zawsze wszystko było blokowanie/parowanie/whatever, a że czasami się pozwalało broni wroga na ześliźnięcie po ostrzu i wyprowadzało kontrę, a innym razem robiło co innego, to już kwestia preferowanej techniki/szkoły.
Hmm tak jakoś sztucznie mi to wygląda ;p
Ta gra będzie polegała tylko na pojedynku na miecze? Takei mortal combat w 3d na miecze? Bo to wynika z gameplayu.
Cieszę się na myśl o kolejnej produkcji o rozgrywce zbliżonej do Dark Messiaha, w którego ostatnio grywam 🙂 | |PS Enki, można cię czasem spotkać na serwerach wieloosobowego trybu gry Dark Messiaha? ^^
Ciekawa produkcja. Jednak mam wrażenie, że niektóre ciosy nie powinny dosięgnąć, a jednak dosięgają… Chyba, że mój wzrok mnie myli 😉
Dajcie spokój. Kończyny odpadają jakby były tylko zawieszone na jakimś haku. Jak dla mnie na ten czas – kaszanka.
Wszystko fajnie ale dźwieki tych konającyhc ludzi (no jak sięich tnie mieczem 😛 ) dla mnie brzmią fatalnie… Zapowiada się ciekawie ale mogilby dodać jakieś zwolnione tempo, jakiś szybki quick time events pozwalający szybko zaciukać przeciwnika itp. Ech chciałbym zrobić taką własną grę….NO nic na razie trzeba sięuczyć fizyki xDDD
A i akcja jakas taka wolna. Powinna być bardzo szybka! W normalnej bitwie wątpię by ktoś się nachylał przez pół minuty do przeciwnika by go wolno nabić na miecz. Kopnięcie w nogę, półobrót i po gardełko mieczem! W miarę szybko oczywićie 😛
Walka według mnie jest za mało dynamiczna.I zgadzam się z darthrevanek że dźwięk nie jest najlepszy .Ale quick time events nie są tu potrzebne
Ruchy postaci są strasznie sztywne, walka mało dynamiczna – ogólnie bardziej przypomina mi to Morrowinda i Obliviona niż Dark Messiaha.
Może walka mało dynamiczna ze względu na ledwie jednego przeciwnika za jednym razem, a całość może być dopracowana jeszcze… Pożyjemy – zobaczymy, czyż nie? 🙂
AUDIOOOOOOOOOOOOOOOOOO !!