Heroes of Newerth przechodzi na model Free2Play

Razem z przejściem Heroes of Newerth na model F2P zaistnieją trzy rodzaje kont dla graczy. Podstawowym będzie konto Basic, do którego przypisywani będą wszyscy nowi gracze, którzy będą musieli albo przegrać odpowiednią ilość godzin, albo sypnąć prawdziwymi pieniędzmi na Goblin Coins, wewnętrzną walutę gry, by zmienić swoje konto na lepsze – Verified.
Za to wszyscy, którzy kupili Heroes of Newerth przed tą zmianą otrzymają konto Legacy. Dzięki temu dostaną dostęp do wszystkich bohaterów w grze – na zawsze. Inne konta będą miały dostęp tylko do 15 darmowych bohaterów.
Gracze z kontami Legacy i Verfied będą mieli dostęp do gier-potyczek tylko i wyłącznie dla ludzi z takimi kontami, co ma pomóc w oddzieleniu „n00bów” od starych wyjadaczy.
Czytaj dalej
-
Twórcy Elden Ring Nightreign wkrótce naprawią irytujący błąd. FromSoftware zapowiedziało...
-
Gracze pecetowi nie są zadowoleni z działania EA Sports FC 26. EA...
-
Borderlands 4 ostro krytykowane przez Digital Foundry. „To był moment,...
-
Ghost of Yotei króluje w PlayStation Store. Gracze tłumnie rzucili...
76 odpowiedzi do “Heroes of Newerth przechodzi na model Free2Play”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
@Razqer|Runy, spelle i masteries to uproszczenie? Co to za bzdura? Nie, bo każdy(w przypadku run po 30 90% ludzi ma coś kompletowane i run nie da się kupic za realne pieniądze) to ma. To się nazywa urozmajceniem, a nie uproszczeniem.A LoL nie jest bardziej 4fun. Skupia się na po prostu na tym, na czym skupiać się powinno. A bycie dobrym graczej wymaga wprawy, niedawny Dreamhack jest tego przykładem.
Ok, po pierwsze: niech wypowiadają na temat mechanik drugiej gry ci, którzy RZECZYWIŚCIE w nią grali. Nie ci co słyszeli od kumpli – ty też nie, 50 wygranych nie wystarczy. razqer np. wyraźnie nie ma pojęcia o mechanikach LoLa ale mówi – i wprowadza w błąd. Ja nie mam pojęcia o HoNie poza jedną grą i mogę co najwyżej powiedzieć, że bardzo podoba mi się design postaci, i że gra jest bardzo ładna jak na MoBa (choć troszeczkę nieczytelna ale to drobna wada). |Castera pod tanka? Za pomocą run i masteriów?…
… Uproszczona? Człowieku, zastanów się. Obie gry są równo wymagające, żadna z nich nie jest uproszczona ponieważ obie mają unikatowe mechaniki której druga strona nie ma. Bush to zdecydowanie nie uproszczenie, tak samo jak denyowanie w HoNie to nie uproszczenie. Przestańmy ze sobą kurde walczyć rzucając pustymi argumentami usłyszanymi od kolegów którzy wypowiadają się po 10 grach. Zagrajmy w obie gry, powiedzmy sobie „fajna gra ale wolę tamtą” i koniec, zero wojny.
@Joystick szkoda tylko ze mam konto w LoLu pod moim nickiem, 30lvl i na ten moment 452 gry rozegrane. 'Castera pod tanka?’ Pierwszy z brzegu przykład- build Kennena pod tanka
Poza tym chciałbym powtórzyć moje oburzenie wobec Razqera i jego stwierdzeniu, że w LoLu nei ma nastawienia na itemy i summoner spelle oraz bush są „do [beeep]”. Z takimi argumentami można od razu wyskoczyć „ta gra jest do [beeep]” i zniżyć się do poziomu 80% hejterów.
W takim bądź razie jestem wręcz zdziwiony, że uważasz, iż masterie i runy potrafią zmienić castera w tanka. Itemy = tak, masterie i runy? Śmieszne.
@Joystick- najpierw przeczytaj ze zrozumieniem o czym pisze. Mowie o 'aktywnych’ itemach- czyli tych ktore maja aktywne dzialanie, czyli uruchamiane poprzez klikniecie- od butow dajacych 12%ms, po taki ktory umozliwia teleportacje. W LoLu ten aspekt moze poza panic buttonem jest zupelnie niewykorzystany
Szczerze nie sądzę, by masterie i runy które razem mogą dać max. 150 hp jakkolwiek równają się z chociazby jednym itemem pod tanka, jak Warmog, Randuin, Banshee, Rylai, cokolwiek.
O aktywnych itemach to prawda: rzeczywiście HoN korzysta z pelnej gamy aktywnych umiejetnosci co w LoLu jest niewykorzystane. LoLowe itemy maja jednak swoje wlasne umiejetnosci nieaktywne, rownie ciekawe. Poza tym nie oszukujmy sie: Hon lsni pod jednymi względami, LoL pod drugimi.
Jedno pytanie odnośnie mechaniki HoN’a :Czy jest tak jak w DotA że spelle nie zwiekszają swojej mocy względem atrybutu i do 25 lvl mają maksymalnie 5 poziomów (ulti 3) przez co nawet magowie skupiaja sie (po zużyciu skilli) na walce wręcz? Dobijało mnie coś takiego w DotA mag z Divine Rapier(?) Mający 500 dmg. Jeżeli jest tak jak pytam to podziekuję. Mam nadzieję ,że w DotA2 to poprawią, ponieważ DotA ma więcej elementów strategicznych (pory dnia) wływających na siłę postaci. (Ach ten Balnar nocą XD)
W DoTcie są cztery spelle, 3 normalne i jedno ulti. Normalne maja 4 levele, ulti 3 i pzoa tym jest umiejetnosc taka sama dla kadzego bohatera ktora zwieksza ogolem staty i ma ona 10 albo 9 leveli.
@komosa666patryk jest tak samo jak w docie, czyli nie zmienia się. Jest tylko itemek zmniejszajacy pancerz magiczny wrogow, i itemek boostujacy ulti, ale tak to nie ma. Wynika to z tego ze magowie na poczatku maja silniejsze spelle od reszty postaci i moga cie sciagnac w jedno combo, wiec musi byc jakas rownowaga. Poza tym postacie int maja za zadanie przede wszystkim supportowac team- jest ogrom itemkow supportowych, wardowac mape, umozliwiac farme carrym. Ich zadaniem nie jest wygrac gre, a umozliwic to
Z tego spamu fanbojów obu gier udało mi się wygrzebać parę normalnych komentów które skłaniają mnie do przetestowania HoNa. W LoLa gram juz ponad rok i chętnię zobacze jak wygląda jego konkurent.
@dragonrider01 grałem w to i to. I szczerze mówiąc zostałem przy HoNie bo w lolu było najprościej w świecie za łatwo dla mnie. Sam wiesz jak to jest, że człowiek pnie sie do góry a jak już dojdzie na szczyt to nie ma satysfacji:P Generalnie zrezygnowałem z obydwu gier, ponieważ HoN też mi ostatnio podpadł.
tak, a konta basic mają odblokowany tylko jeden tryb. Zainstalowałem, zagrałem tutorial i jeden mecz, wróciłem do LoL-a.
@c00rtka witaj w klubie, zrobiłem dokładnie to samo. Tutorial i jeden mecz o mam dosyć. Dziwna ta gra, chaotyczna, za szybka i za mało czytelna. Bardziej przypomina mi kiepskie Bloodline Champions, nawalanie kto szybciej, zero strategii i planowania. Wracam do LoLa, tam przynajmniej wiem co się dzieje 😛
@c00rtka moze mnie cos ominelo ale jak wlaczam teraz LoLa to w mm tez jest tylko 1 tryb gry- ap dla normal i bp dla ranked. W HoNie masz wszystkie tryby odblokowane jak dojdziesz do 5lvl i statusu verified
Sciagnalem z czystej ciekawosci zeby wyprobowac i po 2 grach mam dosc. Mechanika rozni sie znaczaca od LoLa, a jako ze tego mam juz rozpracowanego nie mam zamiaru sobie krzatac glowy druga gra. HUD jest malo czytelny i mapa ciemna i ogolnie za szybko to dla mnie. Wole szybkosc gry w LoLu bo wtedy moge dokladnie sobie rozpracowac ganki itp. Jedyne co mi sie podoba to system turretow. O niebo lepszy niz w LoLu, bo tam od pewnego momentu sa zwyczajnie bezuzyteczne.
Nie wiem czemu kłócicie się cały czas o to jaka gra jest lepsza, kompletny bezsens. Są ludzie którzy lubią gry chaotyczne lub takie, że trzeba pomyśleć zanim zaatakujesz przeciwnika. Tutaj tylko w tym temacie gracze LoL’a mówią, że HoN jest porażką i na odwrót. Każdy lubi co innego.
wszystkie te spamy sklonily mnie do tego zebym przetestowal HoNa. w lol-a gram juz troche wienc chce zobaczyc jaki jest je konkurent
readher całkiem zgrabnie podsumował HoNa. Mam identyczne odczucia. Zaliczyłem parę gier i stwierdziłem że to gra nie dla mnie. Poza tym uderzyło mnie powszechne chamstwo na serwerach, zero pomocy dla nowego tylko same wyzwiska. Nie mówię że ta gra to dno, napewno ma wielu fanów. Mnie bardziej jednak przypomina Bloodline Champions niż LoLa ze względu na szybkość rozgrywki i chaos na polu walki.
Boże…. Te wasze fanbojowskie komentarze zmusiły mnie do stworzenia konta i sprostowania kilku rzeczy. Po pierwsze HoN to jest kiepska podróbka Doty (ale ściągnę by zobaczyć aż jak kiepska jest). Wiem to z opowiadań mojego kuzyna który mi opowiadał jak zepsuli wielu bohaterów z doty. Po drugie według mnie patologią jest limit bohaterów… Co to k***a jest do cholery ? W tego typu grach stawia się na team play i bohaterów się dobiera do teamu a nie dal swojego widzi mi się. Po co w teamie 5 supportów …
bo w darmowych nie ma ani tanka ani carry (spotkałem się raz tak w lolu, gdybym nie miał kupionego master yi to mój team byłby głęboko gdzieś). Po trzecie LoL to jest uproszczona wersja doty (i hona ? nie wiem bo jeszcze nie grałem). Są jakieś bezsensowne krzaki, nie ma denajowania i nie traci się golda gdy się zginie. Za to lol ma jeden ogromny plus którego nie ma dota. Brak leaverów i dzęki temu gram jeszcze w lola. Tak po za tym przyjdzie DotA 2 od valve i wszystko pozamiata 😉
eh.. Właśnie przeglądam na oficjalnej stronie przedmioty HoN i na prawdę twórcy tej gry bezczelnie zgapili większość przedmiotów. Czy oni mają aż tak mało wyobraźni że nie potrafią swoich przedmiotów stworzyć ? Dobrze że chociaż nazwy po zmieniali… (nawet cen się nie chciało). Ale i tak wypróbuję tą grę bo jak w końcu za darmo to czemu nie ? 😉 I sorry za tripple posta ale jest ten durny limit znaków ;(
NightMareeee <- obvious troll is obvious
Hmmm a może do tego jakieś argumenty ? -.-