Heroes of the Storm: Blizzard wprowadza nowy podział bohaterów
Wszystko wskazuje na to, że mimo doniesień o przesunięciu HotS-a na boczny tor, Blizzard zamierza wreszcie wywiązać się ze złożonej dawno temu obietnicy i wprowadzić nowy, przejrzysty podział bohaterów. W tej chwili zmiany obowiązują jedynie na serwerach testowych, ale wiadomo już w zasadzie wszystko. Oto nowe kategorie wraz z przypisanymi do nich postaciami (opisy pochodzą z oficjalnej strony gry):
Tanki to potężni bohaterowie, którzy chronią członków swojej drużyny, biorąc na siebie ataki ze strony wrogów, i uniemożliwiają przeciwnikom odwrót:
Brutale to twardzi bojownicy, którzy zadają również znaczne obrażenia:
Pomocnicy zapewniają członkom swojej drużyny wzmocnienia i inne przydatne moce:
Uzdrowiciele skupiają się przede wszystkim na bezpośrednim leczeniu oraz redukcji obrażeń otrzymywanych przez sojuszników:
Zabójcy w zwarciu zadają niezwykle dotkliwe obrażenia, ale muszą rzucić się w wir walki, by skutecznie eliminować przeciwników:
Dystansowi zabójcy to postacie dość wątłe i podatne na zagrożenia ze strony wrogów. Zadają bardzo dotkliwe obrażenia z bezpiecznej odległości:
Oprócz nowych ról najnowsza łatka wprowadzi także świeże wydarzenie sezonowe oraz spore zmiany w arsenałach Lúcio i Chroni. Ten pierwszy otrzyma na przykład nową cechę (D). Ponadto rzadkie skrzynki z łupem będzie można kupić tylko za zdobywane w trakcie gry złoto (po 3000 szt. za jedną), a nie kupowane za prawdziwe pieniądze klejnoty, Te ostatnie wciąż będzie można wydać na konkretne skórki bądź bohaterów. Szczegóły znajdziecie TUTAJ.

Na ten moment zmiany obowiązują jedynie na serwerach testowych.
Nie gram w to od grudnia ale z tego co pamiętam to ten podział istniał już wtedy grze (tank, bruiser, support, healer, melee assassin, ranged assassin – każda postać miała przypisaną jedną kategorię która była pokazana koło opisu bohatera) także ten….
@KafarPL nie było tego, od ponad roku blizz mówił, że wdrożenie tego podziału to będzie „soon ™”. Były jakieś próby zrobienia tego, ale nie było to brane podczas matchmakingu, a teraz jest.
@KadwaO – no nie bardzo bo było. Zaraz po tym jak to wprowadzili MM się spierdzielił bo przez to że masa ludzi grała ranged assassinami to ci mieli wydłużone kolejki. Z kolei praktycznie co dzień na healerów i bodajże tanków był nałożony bonus exp za granie daną „klasą” bo mało ludzi nimi grało. Także ten….było. Albo ten news ma opóźnienie 4 miesięczne albo jedyne co zmieniają to przerzucają to co do tej pory było podtypem na główne klasy…co w zasadzie nic nie zmienia oprócz przejrzystości
No dokładnie. Z grubsza przeglądając reddita było to ok 4 miesiące temu i z tego co pamiętam to po tym wprowadzili zasadę QM gdzie drużyna musi mieć po 1 bohaterze z labelem „tank”, „healer” i „ranged assassin”. Przed dodaniem tych „podklas” to był tylko suchy tekst co potem się zmieniło i „ranged assassin” to był „ranged assassin” a nie po prostu „assassin”. No i po tym dodali też tego bonusa exp za granie rolą której aktualnie „brakuje” w kolejkach do QM