Heroes of the Storm: Blizzard wprowadza nowy podział bohaterów

Wszystko wskazuje na to, że mimo doniesień o przesunięciu HotS-a na boczny tor, Blizzard zamierza wreszcie wywiązać się ze złożonej dawno temu obietnicy i wprowadzić nowy, przejrzysty podział bohaterów. W tej chwili zmiany obowiązują jedynie na serwerach testowych, ale wiadomo już w zasadzie wszystko. Oto nowe kategorie wraz z przypisanymi do nich postaciami (opisy pochodzą z oficjalnej strony gry):
Tanki to potężni bohaterowie, którzy chronią członków swojej drużyny, biorąc na siebie ataki ze strony wrogów, i uniemożliwiają przeciwnikom odwrót:
Brutale to twardzi bojownicy, którzy zadają również znaczne obrażenia:
Pomocnicy zapewniają członkom swojej drużyny wzmocnienia i inne przydatne moce:
Uzdrowiciele skupiają się przede wszystkim na bezpośrednim leczeniu oraz redukcji obrażeń otrzymywanych przez sojuszników:
Zabójcy w zwarciu zadają niezwykle dotkliwe obrażenia, ale muszą rzucić się w wir walki, by skutecznie eliminować przeciwników:
Dystansowi zabójcy to postacie dość wątłe i podatne na zagrożenia ze strony wrogów. Zadają bardzo dotkliwe obrażenia z bezpiecznej odległości:
Oprócz nowych ról najnowsza łatka wprowadzi także świeże wydarzenie sezonowe oraz spore zmiany w arsenałach Lúcio i Chroni. Ten pierwszy otrzyma na przykład nową cechę (D). Ponadto rzadkie skrzynki z łupem będzie można kupić tylko za zdobywane w trakcie gry złoto (po 3000 szt. za jedną), a nie kupowane za prawdziwe pieniądze klejnoty, Te ostatnie wciąż będzie można wydać na konkretne skórki bądź bohaterów. Szczegóły znajdziecie TUTAJ.
Czytaj dalej
5 odpowiedzi do “Heroes of the Storm: Blizzard wprowadza nowy podział bohaterów”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Na ten moment zmiany obowiązują jedynie na serwerach testowych.
Nie gram w to od grudnia ale z tego co pamiętam to ten podział istniał już wtedy grze (tank, bruiser, support, healer, melee assassin, ranged assassin – każda postać miała przypisaną jedną kategorię która była pokazana koło opisu bohatera) także ten….
@KafarPL nie było tego, od ponad roku blizz mówił, że wdrożenie tego podziału to będzie „soon ™”. Były jakieś próby zrobienia tego, ale nie było to brane podczas matchmakingu, a teraz jest.
@KadwaO – no nie bardzo bo było. Zaraz po tym jak to wprowadzili MM się spierdzielił bo przez to że masa ludzi grała ranged assassinami to ci mieli wydłużone kolejki. Z kolei praktycznie co dzień na healerów i bodajże tanków był nałożony bonus exp za granie daną „klasą” bo mało ludzi nimi grało. Także ten….było. Albo ten news ma opóźnienie 4 miesięczne albo jedyne co zmieniają to przerzucają to co do tej pory było podtypem na główne klasy…co w zasadzie nic nie zmienia oprócz przejrzystości
No dokładnie. Z grubsza przeglądając reddita było to ok 4 miesiące temu i z tego co pamiętam to po tym wprowadzili zasadę QM gdzie drużyna musi mieć po 1 bohaterze z labelem „tank”, „healer” i „ranged assassin”. Przed dodaniem tych „podklas” to był tylko suchy tekst co potem się zmieniło i „ranged assassin” to był „ranged assassin” a nie po prostu „assassin”. No i po tym dodali też tego bonusa exp za granie rolą której aktualnie „brakuje” w kolejkach do QM