Heroes of the Storm: Qhira drugą bohaterką zaprojektowaną specjalnie na potrzeby gry [WIDEO]
![Heroes of the Storm: Qhira drugą bohaterką zaprojektowaną specjalnie na potrzeby gry [WIDEO]](https://cdaction.pl/wp-content/uploads/2021/11/20/2e02dc0c-8273-4ea9-b3db-3fd859acc2db.jpeg)
Choć tempo dodawania kolejnych bohaterów wyraźnie spadło, Blizzard nie wycofał się z danej niegdyś obietnicy i obok postaci z innych gier, zaprasza do Nexusa także zupełnych debiutantów. Przy boku stworzonej specjalnie na potrzeby HotS-a Orfei stanie niebawem Qhira. Wojowniczka walcząca mieczem, którego nie powstydziłby się Renji Abarai, będzie specjalizowała się w zadawaniu ogromnych obrażeń pojedynczym celom, a następnie szybkim zmienianiu pozycji. Oto jej zdolności:
Qhira wystrzeliwuje Chwytak, który przyciąga ją do trafionego elementu terenu. Jeśli trafiony zostanie wrogi bohater, otrzymuje on obrażenia, a Qhira zostaje do niego przyciągnięta i wymierza mu cios kopnięciem, zadając dodatkowe obrażenia. Ze zdolności można korzystać w czasie działania Obrotowego Zamachu.
Qhira wysuwa miecz łańcuchowy i atakuje we wskazanym kierunku, zadając obrażenia napotkanym po drodze przeciwnikom.
Działanie pasywne: ataki podstawowe i zdolności wywołują u przeciwników krwawienie. Efekt ten zadaje obrażenia i kumuluje się maksymalnie 5 razy. W chwili aktywacji Krwawy Amok zadaje dodatkowe obrażenia i leczy Qhirę, przywracając jej zdrowie za każdego wrogiego bohatera objętego działaniem tego efektu. Wartość obrażeń i skuteczność leczenia wzrastają wraz z liczbą poziomów kumulacji działających w danym momencie na bohatera.
Miecz Qhiry zaczepia się o pierwszego trafionego wrogiego bohatera i ogłusza go. Kiedy miecz zaczepi o ofiarę, Qhira zaczyna wirować wokół celu i zadaje obrażenia przeciwnikom znajdującym się między nią a wrogim bohaterem. Ponowna aktywacja powoduje doskok Qhiry do celu, odrzucenie go w tył, zadanie obrażeń i ogłuszenie celu.
Qhira dobywa miecza i wykonuje serię zamaszystych cieć. W czasie działania zdolności rani wszystkich pobliskich wrogów, a w chwili jej zakończenia rani wszystkich pobliskich wrogich bohaterów i ogłusza ich.
Po upływie krótkiego czasu oczekiwania Qhira uderza mieczem w ziemię, zadając znaczne obrażenia wszystkim przeciwnikom na jego drodze. Zdolność zadaje dodatkowe obrażenia ciężko rannym przeciwnikom.
Czytaj dalej
13 odpowiedzi do “Heroes of the Storm: Qhira drugą bohaterką zaprojektowaną specjalnie na potrzeby gry [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Będzie walczącą w zwarciu zabójczynią.
Kolejny zabójca, hura… jeszcze więcej zabójców…
@KadwaO Przecież ostatnim bohaterem był healer (Manduin), a poprzedzającym jego nadejście tank (Imperius).|A co do samego HotS-a bardzo się cieszę, że pomimo postawienia przez Activision na niego krzyżyka, wciąż się rozwija.
Fajnie by było zobaczyć dla tej bohaterki skórkę matki Wendoli z „13 Wojownika”.
@taz159357 Ja go rozumiem, że dużo w takich grach koncentrują się na tworzeniu zabójców olewając resztę klas.
Postać pod względem wygląda spoko. Szkoda tylko, że postawili na własną twórczość a nie na kogoś osadzonego już w uniwersach – idealnie by tutaj pasowałby chociaż jakis barb z diablo 3, wystarczyłoby zrobić umięśnionego faceta zamiast kobitki. Dziwna decyzja z ich strony, zupełnie tak jakby nie zdawali sobie sprawy z tego, że teraz szczególnie mocno potrzebują celnego fanservicu żeby gra była żywa.
*Pod względem mechaniki. Kurcze, ile można prosić o edycję komentarzy. 🙁
@taz159357 na prawie 100 postaci jest 29 zabójców zasięgowych, a to jest 11 zabójca walczący w zwarciu + dodatkowo 14 briusterów, z których znaczna część jest bardziej zabójcami… Z tego wychodzi, że prawie połowa postaci dostępnych w grze to zabójcy lub postacie spełniające rolę zabójcy (około 40-50, w zależności jak liczyć niektórych briusterów), dla porównania tanków jest około 15, a healerów 20… |Potem w grze słyszy się narzekania, żę wszyscy wzięli tylko zabójców…
@Ogoorek Zapewne decyzja wynikała z tego że bohaterka była już w przygotowaniach od dłuższego czasu. Kiedy Prace nad hotsem szły pełną parą jednego bohatera robiło około pół roku (nie mylić z tym że wychodził co pół roku bohater) i w kolejce było ich około 6 w danym czasie. Od momentu „obcięcia budżetu hotsowi” wyszły włącznie z Qhuirą 3 postacie. Ona zapewne wpisywała się w ówczesną retorykę „rozwijamy fabułę Nexusa” ale obecnie mieli wybór – albo dokańczamy bohatera i wypuszczamy albo wyrzucamy do kosza.
@Ogoorek1 barb już jest, mamy każdą klasę postaci z Diablo i na tym się kończy. Nie widzę kompletnie sensu w robieniu kolejnego barba. Oczywiście, mogli zrobić postać z któregoś z ich uniwersów, ale jak powiedział @Azaraphiel, chcieliby też rozwinąć nowy wątek.
@HeklusDwa nie ma tak przypadkiem jeszcze assassyna i drudia z D2? Nie mam nadziei na postacie z D1 (choćby w opętanych formach z D2) ale jednak moim zdaniem kilka klas brakuje jeszcze
No tak średnio bym powiedział, po tym jak wyszła Orphea ogłosili że nie zamierzają w najbliższym czasie wydawać żadnych oryginalnych bohaterów. A tak jedna z 3-4 na rok jest nołnejmem na którego nikt nie czeka. Wszyscy wiedzą jak ludzie zareagowali na Orpheę. I teraz patrząc po komentarzach na chociażby reddicie jest dokładnie to samo, tylko że jeszcze gorzej. Nie była to dobra decyzja. Gra teraz potrzebuje fanservice’u, nie tworczości rodem z LoLa.
Już nie mówiąc o tym, że kiedyś zaletą HoTSa były postaci unikalne pod względem mechaniki (Cho’Gall, Abathur etc.), a teraz dostajemy postać która dosłownie mogłaby się znaleźć w dowolnej istniejącej mobie/strzelance a la Overwatch. Już nawet Orphea miała jakieś tam szczątki fabuły.