03.11.2011
Często komentowane 36 Komentarze

Hitman Absolution: Gameplay z komentarzem twórców [WIDEO]

Hitman Absolution: Gameplay z komentarzem twórców [WIDEO]
Square Enix opublikowało nową wersję trwającego blisko 17 minut gameplayu Hitman Absolution z targów E3. Tym razem film opatrzony jest komentarzem Tore’a Blystada, głównego producenta gry oraz Christiana Elverdama, projektanta rozgrywki.

Gameplay Hitman Absolution z komentarzem twórców:

36 odpowiedzi do “Hitman Absolution: Gameplay z komentarzem twórców [WIDEO]”

  1. Square Enix opublikowało nową wersję trwającego blisko 17 minut gameplaya Hitman Absolution z targów E3. Tym razem film opatrzony jest komentarzem Tore’a Blystada, głównego producenta gry oraz Christiana Elverdama, projektanta rozgrywki.

  2. Heh czyli jednak to nie jest poziom „tutorialowy”…rozgrywka w nowym hitmanie coś czuje bedzie bardziej liniowa niz myslalem…szkoda

  3. A mi się bardzo podoba. przez poziom trudności poprzednie części były dla mnie zwyczajnie niegrywalne, nie wiedziałem co zrobić. przez cały dzień walczyłem z jednym poziomem i w końcu go nie przeszedłem w Krwawej Forsie. Więc grę usunąłem (RAGE QUIT). Szkoda tylko, że aż tak ułatwili grę dodając to przewidywanie którędy pójdzie strażnik.

  4. @Rastan47 – Coś czuję, że obejrzałeś filmik bez dźwięku, bo koleś wyraźnie mówi, że np. możemy wyjść z sali bilblioteki po cichu, w ogóle nie ruszając tego policjanta, nie biorąc zakładnika, nie wywołując strzelaniny. Także tak.

  5. A te morderstwa, ucieczki, po prostu poezja. Najbardziej oczekiwana przeze mnie gra.

  6. arthasikpopek 3 listopada 2011 o 15:06

    Wygląda jak dlc do deus exa

  7. Hmmh, gdzieś to już oglądałem, tylko bez komentarza twórców…

  8. @Shortyy|Krwawa forsa wkurzyła mnie dlatego,że grę na wyższych poziomach można było zapisac/wczytac tylko kilka razy.

  9. Przewidywanie którędy idzie strażnik akurat nie jest aż takim złym rozwiązaniem (mi nie sprawiało przyjemności czekanie 15 minut w jednym miejscu, żeby upewnić się, że nikt tu nie zajrzy. A jak ktoś woli, to nie musi tego włączać.

  10. @Zajer, miałem problemy przez brak cierpliwości, nie przez nieumiejętne granie. Po prostu nie chciało mi się ciągle kombinować z nowymi sposobami dostania się w jedno miejsce, zabicia jednej osoby, etc. Albo może po prostu skradanki nie są dla mnie i dlatego zabijałem wszystkich w Deus Exie. 😛

  11. Krwawa forsa jest dla mnie najprostszą częścią serii. Moje największe osiągniecie w KF to przejście całej gry na najwyższym poziomie z rangami „silent assassin”, pomijając pierwszą treningową i ostatnią, i to w trochę ponad 4 godziny. Krwawa Forsa ma tę tendencję, że aż wali po oczach jak można przejść misję. Gdzie nie spojrzysz, można znaleźć jakąś ścieżkę do celu, ale mimo to i tak uwielbiam tę serię i wyczekuję 5tej części. Ciekawi mnie czy mój staruszek jeszcze da radę ją udźwignąć.

  12. @ZdeniO A zdziwisz sie bo słuchałem ;p Mówili o tym że tą misje można przejść na inne sposoby, jednak źle mnie zrozumiałeś. Poprostu poziom zaprojektowany jest w taki sposob, że nie czuje sie otwartosci,przestrzeni,swobody. Co jesli nie chce przechodzic przez te drzwi tylko przejsc np piwnica xd lub skorzystac z jakiegos alternatywnego wyjscia na zewnatrz? ;p Watpie czy tworcy o tym pomysla. Wg mnie sciezka jest tu wytyczona wyraznie. A ja nie chce gry save&load

  13. @Zajer, ten tryb przewidywania nie włącza się sam przecież, możesz z niego nie korzystać, ale domyślam się, że chodzi tu bardziej o tę pokusę włączenia 😛 Z tego co słyszałem na nagraniu, to im wyższy poziom trudności, tym te zdolności będą hmm… krótsze czy też rzadziej aktywne, tak czy inaczej, będzie człowiek zmuszony grania z mniejszą ilością ich. Ja się o to nie martwię, podoba mi się nowy styl gry. Wciąż można się skradać i mam nadzieję, że nie wymyślili, że któryś etap trzeba przejść na rambo.

  14. Moim skromnym zdaniem to mi się nie podoba, wolałem klasycznego Hitmana, pal licho grafikę.

  15. Nie grałem za wiele w Hitmany, ale ta część wydaje mi się wyjątkowo ruchliwa i posiada więcej akcji.

  16. @AoS – zgadzam się z tobą. To jest wręcz genialne rozwiązanie. W innym wypadku przeciwnicy musieliby być pozbawieni AI i chodzić non stop tak samo (tymi samymi ścieżkami) abyś mógł przejść grę, co jest idiotyczne. Gra nie powinna opierać się na powielanych schematach lub czystym szczęściu. Moim zdaniem dzięki temu zabiegowi Hitman będzie o wiele ciekawszy.

  17. @Zajer – Nie lubię zbytnio Rambo, dla tego Hitman jest jedną z moich ulubionych gier, ale czekanie 30 minut na obserwację jednego typka to lekka przesada (szczególnie, jeżeli typek jest zwykłym statystą).|Opcji śledzenia pewno nie będzie na najwyższym poziome trudności, a ogólnie nie chodziło mi o całkowite wyłączenie tej opcji, tylko o fakt, że nikt nie każe jej używać 😉

  18. Super na to czekałem u hitmana na przemianę, widać, że zrobili więcej akcji,skradania itd. Troche przypomina mi Splinte cell convicton ale to dobrze ;] bo convicton bylo super grą jezeli chodzi o skradanie itp. Szkoda tylko, że nie zagram ;/

  19. @Zajer, jestem strasznie niezdecydowany, ale po namyśle stwierdzam, że lubię się skradać (Splinter Celle i Thiefy całkiem całkiem mi się podobały, a w Deus Exie: Human Revolution w przeciwieństwie do jedynki, częściej się skradałem, mimo że zabijałem hordy wrogów to po cichu). Tą grę na pewno kupię nawet gdyby mieli podnieść poziom trudności o 100%, dostosuję się dla takiego klimatu, grafiki czy cichego mordowania wrogów przedmiotami pod ręką. Mój, póki co, jedyny MUST HAVE 2012 obok Diablo III.

  20. Jestem bardzo zadowolony z ich pomysłu (z tego instynktu), bo dzięki temu będę mógł przejść grę całą po cichu bez frustracji i psującego wczówkę odrealnionego uczenia się na pamięć zaprogramowanych zachowań postaci…

  21. @McGrave, w sumie to masz rację i może właśnie dlatego odpuściłem sobie przejście poprzednich części.

  22. @McGrave – A mnie właśnie ten „instynkt” odbiera trochę tego Hitmanowego klimatu

  23. @ravvcio – w pewien sposób odbiera klimat, ale nie da się tego inaczej zrobić a wolę to niż kiepskie AI i uczenie się na pamięć powtarzalnych zachowań… Normalnie w życiu może i jest jakiś instynkt, może ktoś przewidzi czy ktoś się zatrzyma po zwalnianym kroku lub dokąd się uda po tym w którą stronę zerka, którą stroną idzie, jak ma ułożone stopy itd. ale nie da się tego odwzorować w grze, a nawet jeśli to by chyba trzeba było przed jej uruchomieniem przechodzić jakieś specjalne szkolenia…

  24. Kocham takie skradanie sie niezła przemiana. W splinter cell conviction skradanie sie było idealnie dopracowanie.

  25. Tbis is it!

  26. @Snake223, coś Ty palił? Skradanie świetnie dopracowane? Tam się nawet nie dało przenieść ciała, co jest możliwe nawet w Deus Exie, który skradanką nie jest. To raczej shooter z elementami skradankowymi.

  27. W sensie, Conviction jest takim shooterem.

  28. 6:50 jakby żywcem wzięte z AC 😀

  29. Zobaczy się co z tego wyjdzie. Ten cały instynkt to w gruncie rzeczy nie taka zła sprawa, lepsze to niż konieczność powtarzania sporego fragmentu tylko dlatego, że zdarzyło się stanąć nie z jedynie słusznej strony ściany czy szafy. Bądźmy szczerzy, to było frustrujące. Poza tym dzięki temu bajerowi SI nie będzie zmuszona prowadzić „enpeców” po sztywno wyznaczonych trasach. Trzeba cierpliwie poczekać. Na razie pewne jest tylko jedno, pod względem wizualnym gra jest świetna.

  30. W sumie w sytuacji gdy rozpętała by się już jatka to fajnie by było żeby to wyglądało podobnie do Conviction. Chodzi o to, żeby tak jak w Conviction nie dało się rozwalać wielu przeciwników na klatę jak rambo, a jedynie wykorzystując sprzęt i teren, zachodząc przeciwników od tyłu, wabiąc, czekając aż się rozdzielą itd.

  31. Fajne, tylko czemu wszystkie drzwi otwierają się same? Dzisiaj już to wygląda śmiesznie. Czy najgroźniejszy cichy zabójca posiądzie kiedyś niesamowitą umiejętność, jaką jest użycie rąk do ich otwarcia?

  32. @ajst47|Podobnie jest w FPS’ach widok ciała [nóg,klaty itd]. Nie pomyślą autorzy..

  33. „mom, please”… 😉

  34. o całkiem Arkham Asylum no

  35. Nasa żąda zwrotu swojego komputera

  36. Jak dla mnie super ! Na takiego Hitmana czekałem : D

Dodaj komentarz