11.01.2012
Często komentowane 32 Komentarze

Hitman Absolution: Nowe informacje

Hitman Absolution: Nowe informacje
W sieci pojawiły się nowe informacje o Hitman: Absolution. Wynika z nich, że w grze będzie można wybrać styl rozgrywki, a dodatkowo gracze będą mogli zdecydować, których misji będą w ogóle chcieli się podjąć.

W przeciwieństwie do poprzednich części, w Hitman Absolution Agent 47 będzie działał na własną rękę. To oznacza, że nie będzie już po prostu akceptował każdego kontraktu, jaki się pojawi – to gracz zdecyduje, których misji chce się podjąć.

Łysy pan w garniturze otrzyma dwie nowe umiejętności. Pierwszą jest tryb Instinct, który pozwoli mu, niczym w Splinter Cell: Conviction, obserwować przeciwników przez ściany i śledzić ich ścieżki patrolowe. Drugą jest Point Shooter czyli funkcja, dzięki której – podobnie jak w Call of Juarez – w zwolnionym tempie można zaznaczyć kilku przeciwników na raz, a następnie przerobić ich na ser szwajcarski.

Choć w Hitman Absolution pojawi się kilka elementów uprzyjemniających otwartą walkę, wciąż będzie można toczyć rozgrywkę, jak w poprzednich odsłonach cyklu – stawiając na działanie w ukryciu. Gracze będą mogli bowiem wybrać, który styl zabawy preferują. Jak mówi Hakan Abrak, główny producent gry w rozmowie z serwisem Joystiq:

Po pierwsze, chcemy zapewnić, że Hitman wciąż w dużej mierze koncentruje się na skradaniu. Jeśli polubiliście działania z ukrycia w poprzednich częściach, nadal będziecie mogli tak grać. Chcieliśmy jednak także pokazać wciągającą akcję dla graczy lubiących otwarte starcia. Jeśli chciałeś rozpętać strzelaninę w poprzednich odsłonach serii, każdy przeciwnik za tobą podążał – czułeś się, jakbyś poniósł porażkę, jakbyś zrobił coś źle. Naprawdę chcieliśmy, żeby tym razem wyglądało to inaczej, jeśli więc wolisz od razu wkraczać do akcji, to czeka cię sporo wciągających doświadczeń. Sądzimy, że udało nam się to osiągnąć. Jeśli będziesz chciał przełączyć się pomiędzy stylami rozgrywki zorientowanymi na skradanie się i akcję, będziesz mieć wolność wyboru.

W Hitman Absolution niektóre zadania będą liniowe. Twórcy gry zapewniają, że nie zabraknie jednak zadań osadzonych w lokacjach o charakterze otwartym.

32 odpowiedzi do “Hitman Absolution: Nowe informacje”

  1. W sieci pojawiły się nowe informacje o Hitman: Absolution. Wynika z nich, że w grze będzie można wybrać styl rozgrywki. Ponadto gracze będą mogli zdecydować, których misji będą chcieli się podjąć.

  2. Moje obawy co do nowej odsłony Hitmana znikły! Czekam niecierpliwie!

  3. EverybodyLies 11 stycznia 2012 o 18:05

    looks great… 47 w przebraniu księdza… sweeeet

  4. ksiądz już był. Nawet ślubu mogliśmy udzielać:) Ale i tak zapowiada się miodzio…

  5. Aż mi się zachciało przypomnieć poprzednie częśći,jak przeczytałem tego newsa 😛

  6. 47 działa na własną rękę ? O ile pamiętam na koniec Blood Money jeśli wróciło się do żywych, to 47 skumał się chyba z jakimś azjatą, nie ?

  7. Hmmmm jak kupię tą grę to na pewno ani razu nie wybiorę trybu rozwałki ta gra polega na skradaniu się myśleniu a nie strzelanina i w 5 minut 1 misja w tej grze trzeba myśleć planować czasem 1 misja może nam zając 1h a później jesteśmy bardziej zadowoleni z siebie że rozegraliśmy tą misje jak profesjonalista i nie będziemy odczuwać niedosytu jeśli będziemy przechodzić takim sposobem. Ale kazanie powiedziałem jak w kościele 😛 zapraszam na mój kanał youtube http:www.youtube.com/user/MegaDamiax?feature=guide

  8. To chyba będzie najbardziej scasualizowana gra ever :PP

  9. to brzmi bardzo niedobrze…a swoją drogą ten system zaznacznia do zabicia w zwolnionym czasie staje się tak powszechny jak przyklejanie do ścian. szkoda szkoda…

  10. ZACZYNA MI SIĘ PODOBAĆ MAM WYBÓR ROZGRYWKI NA ZÓWIA I CALL OD DUTY WOLE SZYBKO

  11. przedostatnie zdanie mnie martwi i to dosć mocno, ale poza tym przeboleję.

  12. Ja przewiduję porażkę jak z najnowszym Splinter Cell. Kto grał we wszystkie części, ten wie o co chodzi. Ostatnia część to dno i profanacja serii. Tutaj pewnie będzie tak samo, aczkolwiek trzymam kciuki, że będzie inaczej.

  13. A mnie martwi Point Shooter, ale widzę ze panowie z IO Interactive na każdym kroku zapewniają, że gra nadal zabawi hardcorowych graczy (czyt. graczy) aż nie mam powodu im nie ufać wezmę to za dobrą monetę. Poza tym styl rozwałki nie jest głupim pomysłem, po skończeniu całego Hitmana BM lubiłem pobiegać z karabinem, ważne tylko, żeby to był Hitman, sam bez wahania kupiłbym DLC do Blood Money, bo zasadniczo nie trzeba mi nic nowego.

  14. Powinni dać możliwość wybory wyłączenia tych wszystkich bajerów w trybie super duper hardcor aby grało się jak kiedyś.

  15. Z każdym kolejnym newsem mam coraz większe wrażenie, że nowy Hitman ma być konkurencją dla Call of Duty.

  16. Padaka, coś czuję, że będzie kupa śmiechu wśród fanów po premierze…

  17. Znam serię od samej jedynki. Wszystkie przeszedłem. Usankcjonowany wallhack to jest jakiś głupi żart chyba. Przez coda casualizacja pożera wszystkie gry… Jestem rozczarowany.

  18. Oby ten cały Instinct nie rozwalił całego elementu gry polegającego na myśleniu.

  19. z tymi kontraktami to nawet niezły pomysł. Zobaczy się 😉

  20. @mateusz66 jest potwierdzony tryb, który wyłącza wszystkie pomocniki, a’la minimapa i pasek zdrowia i instynkt.

  21. Kuj z tym zagram cokolwiek nie zrobia Hitmanik to hitmanik

  22. Point Shooter z CoJ ? Jak można tak zniszczyć klasykę ? casualizacja trwa w najlepsze. Nie będę nawet reszty komentował bo szkoda nerwów. Obym się mylił

  23. Twórcy nie zapomnieli o elemencie skradankowym w grze ale o elemencie zmuszającym do myślenia zapomnieli. Ten trym nie wyłącza niestety PS i WH.

  24. Pożyjemy… zobaczymy…

  25. GandalfCzarny 11 stycznia 2012 o 23:05

    Ludzie czego wy chcecie – zdecydujcie się! Nie podali informacji o „cichym” wykonywaniu misji – źle, teraz podali – też źle. A już pieprzenie w stylu „to już nie Hitman, tylko konkurencja dla COD” działają na mnie jak płachta na byka. Poza tym gdyby ta gra była ucasualowiona, to twórcy zrezygnowaliby w ogóle z czegoś takiego jak wybory misji, czy sposoby ich wykonywania. Przecież w poprzednich częściach też mogliśmy się zabawić w rzeźnika gdy mieliśmy na to ochotę, i nikt wtedy nie narzekał.

  26. Zawsze lepiej jest mieć wybór, niż go nie mieć… Narzekcze jak zwykle się znajdą, ale kij im w oko. Nikt nikogo nie zmusza, żeby używał nowych trybów więc zupełnie nie rozumiem o co wam chodzi hejterzy.|Nie chcesz widzieć ścieżek wrogów? NIE WŁĄCZAJ TRYBU. Proste.

  27. Niektóre zadania będą liniowe? … 🙁 … to już nie mój ukochany Hitman 🙁

  28. chyba stary hitman umarł. *

  29. Ot, czyli nic nowego ;p W poprzednich częściach też dało się zrobić sieczkę. Ja zawsze tak kończyłem po nieudanej próbie przejścia po cichu przed wczytaniem save’u. Wszystkie części przeszedłem jednak jak na profesjonalistę przystało. Cieszy mnie jednak funkcja Point Shooter. Dzięki temu gra będzie efektowniejsza i tę opcję na pewno też wypróbuję. A to jak kto przejdzie grę, zależeć będzie wyłącznie od niego. Ja nie mogę się doczekać 😉

  30. Ja najlepiej się bawiłem mając pistolet z tłumikiem, 5 naboi, i garotę 😀 Ale niema co się dziwić, casualizacja postępuje i Hitmana też dorwała, przecież nie każdemu chce się skradać, zwłaszcza jeśli może wyłączyć „musk” i pozabijać wszystkich od początku do końca jeszcze w zwolnionym tempie. Suuuuper. Nawet nie wpsomnę o tym jak SP: Conviction przez to cierpiał, bo gdzie mu tam do takiego (genialnego IMO) Chaos Theory… Ehhh

  31. @GandalfCzarny tu chodzi o to że Hitman to zawsze był 100% Hitman, a teraz jest 50% Hitman50% Max Payne 🙂 Po za tym jak dla Ciebie casualizacja to rezygnacja z możliwości wyboru misji to chyba nie wiesz co to znaczy. A ze sposobów wykonywania właśnie, o czym napisałeś, w niektórych misjach zrezygnowano, chyba nie doczytałeś do końca. Pamietam jeszcze news o tym jak w H: Blood Money ktoś sie naliczył prawie 20 sposobów ukończenia 1 misji, to było coś. Takie słowo jak „liniowa” wtedy nie istniało.

  32. @Nhilus Nie porównuj Chaos Theory do Conviction, bo to są dwie BARDZO różniące się gry. Przy Conviction niezła zabawa jest, chociaż niezapomniane wrażenia są tylko w CT…|Ale na szczęście IO wcale nie zamierza robić takiej samej rewolucji z Hitmanem. Absolution to ewolucja w kierunku bardziej uniwersalnej gry która nie zawiedzie wiernych fanów i sprzeda się wśród przeciętnych zjadaczy naboi. Moim zdaniem świetna sprawa.

Dodaj komentarz