W najnowszym wydaniu magazynu Edge pojawił artykuł poświęcony Hitman Absolution, dzięki czemu poznaliśmy nowe informacje o produkcji. Wynika z nich, że gra w pewnym stopniu upodobni się do… Assassin’s Creeda od Ubisoftu.
Nowe szczegóły o Hitman Absolution standardowo w punktach:
akcja gry osadzona zostanie w Chicago;
twórcy poświęcili wiele czasu, by uczynić sterowanie Agentem 47 jeszcze bardziej czułym;
silnik Glacier 2 wygeneruje ponoć „fantastyczną animację twarzy”. Pozwala również twórcom na edycję skryptów AI w czasie rzeczywistym. Sama sztuczna inteligencja ma dynamicznie reagować na poczynania gracza;
pojawi się system osłon, z którego będziemy mogli – ale nie będzie takiej potrzeby – skorzystać;
w Hitman Absolution znajdzie się wzorowana na Eagle z Assassin’s Creeda oraz trybie detektywistycznym z Batman: Arkham Asylum opcja Instinct. Dzięki niej Agent 47 będzie mógł zobaczyć przeciwników i wrogie patrole podświetlone na czerwono. Zastąpi on znany z poprzednich części ekran mapy;
tryb Instinct pozwoli nie tylko wypatrzyć wrogów, ale będzie miał też znaczny wpływ na rozgrywkę. W jednej ze scen pokazanych redakcji Edge, Agent 47 musi w przebraniu policjanta przekraść się wokół glin, te jednak coś podejrzewają i przepytują zabójcę. Po wejściu w tryb Instinct, bohater włącza radio policyjne i przechodzi spokojnie wśród przeciwników;
powróci mini-mapa, która wskazywać będzie interesujące punkty i – najprawdopodobniej – cele;
pasek zagrożenia przybierze formę szarego okręgu umieszczonego na środku ekranu, migotającego w kierunku, w którym znajdują się wrogowie mogący zdemaskować Agenta 47. Pasek będzie się stopniowo zapełniał;
w grze pojawią się bezpieczne miejsca, w których bohater będzie mógł się przebrać. Przebywając w nich będziemy bezpieczni, nawet jeśli dane pomieszczenie wypełnione będzie przeciwnikami, w nich też pasek zagrożenia będzie się zmniejszał;
wiele elementów otoczenia, takich jak na przykład przewód od lampy, będzie można wykorzystać do cichego duszenia oponentów;
powróci możliwość brania zakładników, choć przeciwnicy będą mądrzejsi i nie będą zaczynać od razu strzelać;
po raz pierwszy w historii serii pojawią się checkpointy, na które zostaną podzielone poszczególne misje. Wiele poziomów będzie ogromnych o otwartym charakterze, choć pojawią się także znacznie mniejsze i ciaśniejsze;
w grze pojawią się oskryptowane momenty. Dlatego też część misji będzie silnie napędzanych fabularnie, a inne będą koncentrować się na eksploracji;
tłum ma zachowywać się teraz nieco inaczej;
Diana, pomocnica Agenta 47, będzie grana przez nową aktorkę – znaną z serialu „Zagubieni” Marshę Thomason;
w samego zabójcę nie wcieli się już znany z poprzednich części David Bateson. Nazwisko jego następcy nie jest znane.
W najnowszym wydaniu magazynu Edge pojawił artykuł poświęcony Hitman Absolution, dzięki czemu poznaliśmy nowe informacje o produkcji. Wynika z nich, że gra w pewnym stopniu upodobni się do… Assassin’s Creeda od Ubisoftu.
„w samego zabójcę nie wcieli się już znany z poprzednich części David Bateson. Nazwisko jego następcy nie jest znane.”…..|…..|…..|COOOOOOOOOOOOOOOO??!!?!?!?!?!??!?!?!?!?!?!??!!?!??!?!?!?!?!
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
aha, to czekam na gameplay
Grafika mi się podoba, tryb Instinct brzmi ciekawie i poprawnione AI brzmi świetnie, tylko po co upodabniać się do AC tu wolałbym klasycznego agenta 47, tryb osłon mnie wystraszył gdyż obawiam się iż będzie to trochę bardziej strzelanka no i ta zmiana aktorów też nie przypada mi do gustu, ale zobaczymy co z tego wyjdzie trzymam kciuki 🙂
Do dupci jest to że nie wcieli się ten sam aktor w pana 47 a i tak czekam na hitmana
Hitman bez głosu Hitmana!? Nie no… jak dla mnie David Bateson ma chyba jeden z najbardziej charakterystycznych głosów jakie usłyszałem w grach… O ile większość zmian uważam za pozytywne, a przynajmniej intrygujące, to tego głosu im chyba nigdy nie wybaczę…
Tego hitman chyba jednak nie kupie .
Mi wszystkie zmiany pasują, nie licząc zmiany głosów. Będzie mi brakować zwłaszcza Diany. :<
No niezle. Dwa ostatnie punkty calkiem mnie zalatwily, choc juz Instynkt nie zapowiada sie najlepiej (ale najpierw musze zobaczyc, czy jednak bedzie beznadziejny czy moze bedzie dobry – sytuacja z radiem brzmi fajnie, gorzej, jak bedzie widzenie przez sciany…(.|Glupie zmiany powodowane najkpewniej tym, ze ten glupi film chca zrobic, innego wyjscia nie widze.
Czyli lecimy w stronę casuali, pas
@guthan: Nigdy w szatni sie nie bylo? Gorzej, jak w takim miejscu goniacy cie straznicy stwierdza, ze „ten lysy to inny lysy niz scigany”.
Inne głosy? ŁEEEEE!
No czyli to już oficjalny koniec serii Hitman ;(
Instynkt nie zapowiada się dobrze? Nikt nie każe wam z niego korzystać – zawsze możecie samodzielnie poobserwować strażników i zbadać ich ścieżki :f
Ostatni punkt mówi wszystko. Już nie chcę tej gry.
Mam takie same wrażenie jak Ty, fefes…
Ułatwienia, uproszczenia, casualizacja – tak najprościej streścić wszystko to, co napisano powyżej. Czyli kolejna seria która padnie ofiarą ogólnego zdebilnienia gier. Dziękuję, pogram w starego Hitmana. Hitmana dla osób myślących i umiejących kombinować, a nie pół-inteligentnych dzieciaków jarających się grafiką, filmowością i innymi pierdołami.
to tak jakby Fishera nie był już charyzmatycznym głosem Michaela Ironsied’a … masakra … bardzo duzy minus na wstepie juz dla gry
,,Ułatwienia, uproszczenia, casualizacja” to swoją drogą … ehh
Sama gra jako gra zapowiada się dobrze ale to już nie będzie ten sam „47” i klimat. Wielka szkoda, ale mam nadzieję, że gra mi się spodoba.
ułatwienia dla hamburgerów z ameryki bo nie umieją grać i jest tego efekt… cierpią na tym inni
Cóź, to było do przewidzenia. Najpierw splinter cell, teraz hitman. Wyraźne ukłony w stronę konsolowców, żeby czasem nie żalili się na forach, że poziom trudności ich przerasta. „Bezpieczne pomieszczenia” na konsolach pewnie będą całymi mapkami. |Wielka szkoda.
@ZdeniOJeśli chodziłoby tylko o ścieżki strażników to spoko… ale wyciąganie radia w kryzysowej sytuacji?! Czyli jesteśmy blisko wtopy to dusimy jeden przycisk i udaje nam się wyjść z opresji? Ja podziękuję.
Będzie jak z ostatnim Splinter Cellem. Znam takich, którzy byli zachwyceni, a dla mnie gra nijaka, nudna i po prostu średnia na jeża 🙂 .
a może HITMAN dla zwykłego weekendowego gracza a nie dla dzieciaka który po szkole siedzi resztę czasu przed kompem 🙂
Mnie też nie do końca się podobają te ułatwienia, ale nikt wam karze korzystać z tego trybu Instinct. Twórcy sami mówili że będzie można grać na wiele sposobów.
Kiszka. Zbyt uwielbiam tę serię, żeby się denerwować IMHO kretyńskimi zmianami. Przestaję być zainteresowany, odpalam Blood Money.
Szkoda, ale co poradzić…
Miałem obawy wchodząc w tego newsa. Okazało się, że uzasadnione… Smutne. Pożyjemy zobaczymy, ale to mi wygląda na profanację. Szkoda.
kiedy będzie można dusić przeciwników kablem od pilota??? To mnie bardzo ciekawi…. 😛
@ZdeniO : Tyle ze wedlug tego, co napisano, Instynkt bedzie obowiazkowy, a nie tylko dodatkiem. Ba, z opisu wynika, ze bez wlaczonego Instynktu to przebrania beda dzialac znacznie gorzej (niemal wogole?)…Tak jak pisalem, zobaczymy jak bardzo bedzie uzywanie Instynku podstawa gry – tak jak tryb detektywa w Batmanie, o ktorym sami tworcy pol zartem pol serio powiedzieli, ze byl to o tyle zly pomysl, ze sie prawie wogole z niego nie wychodzilo, by czegos nie przegapic…
to jest kompletny idiotyzm. Już w Blood Money kompletnie popsuto rozgrywkę, zabierając z mapy na wyższych poziomach trudności punkty zainteresowania i straż, oraz zmieniając AI w taki sposób że w przebraniu byliśmy nie do poznania. NIby jak mam przejść misję bez tych wykrzykników na mapie, a straże nie zwracają na mnie uwagi?!|SA pozostanie już chyba najlepszym Hitmanem ever. A co do Batesona…nowy głos Hitmana to jakiś absurd, gość stara się być na siłę mroczny jak Bale w Dark Knight, a efekt jest komiczn
czepl007 gdzie można przesłuchać nowy głos hitmana?
@Splint3rPL zgadzam się z tobą. Spliner Cell też miał być lepszy, a dostaliśmy oskryptowaną grę, która nie była podobna do poprzednich części w których chodziło o to, aby zabić jak najciszej, a nie walić gdzie popadnie :/ Trochę za dużo tych zmian ogólnie…
nowy głos hitmana od 17:40|http:www.youtube.com/watch?v=y67ZcAVYtWM&feature=player_embedded
No tak… Seria się skończyła na którejś serii, Berlin musi odejść (we wczorajszym wpisie)… Jeszcze tylko brakuje tego, że Piotrek66 nie umie pisać newsów i strona CDA wróci do normalności. Ludzie… Opanujcie się. Spora część narzeka na brak zmian w CoD… Kiedy inni twórcy chcą wprowadzić zmiany nagle krytykujecie. Nie da się wprowadzić zauważalnych zmian nie wprowadzając ich. A potem narzekania tylko.
Kontynuując – Splinter Cell: Conviction jest tego świetnym przykładem. Zmieniono w zasadzie całą rozgrywkę. Nie mówię, że na lepsze, ale na pewno też nie gorze. Po prostu inne. Większość graczy narzekała, ale to był kawał solidnej gry. Twórcy od początku mówili, że wzorowali się na 24 i nowym Bourne’ie. Rozgrywka miała być inna od początku, a nagle wszyscy zaczęli narzekać po premierze. Co dziwi tym bardziej, że jest dobra i po części innowacyjna (takie działania były w filmach, ale nie grach)
@skoczny Co to za śmieszne porównanie ? po co zmieniać coś co jest dobre, FPSów jest mnóstwo ,a Hitman BYŁ jedyny i niepowtarzalny. A mam pytanie, wiadomo czy Jesper Kyd zajmie się muzyką ?
nie Jesper Kyd nie stworzy muzyki
@Unvoid: Mogę napisać to samo – Call of Duty 4 jak wychodziło było jednym z lepszych FPSów w historii. PS. I gdzie w ogóle jest napisane, że Hitman nadal nie jest tym jedynym? Bo mu się głos zmienił, albo dodali elementy, z których można chociaż nie trzeba korzystać? Wow… No naprawdę… Załamała mnie ta wiadomość.
Mam nadzieję, że w 2012 roku nie zawiodę się na tej grze, kiedy będę czytać recenzje.
No cóż, co z tego wyjdzie zobaczymy pewnie dopiero po premierze. Ja osobiście po zapowiedziach nie spodziewam się niczego rewelacyjnego bo nie chcę oklepanej gry dla mas.
Nagle moje zainteresowanie grą poleciało na łeb, na szyję.
Trochę przesadzone z tymi bezpiecznymi miejscami. To znaczy same w sobie mają sens, ale.. Tryb bezpieczny, gdy przeciwnik jest obok?
Wszystko fajnie, tylko te „bezpieczne miejsca” powiewają grozą.
Skoczny – bo zmiany są potrzebne, ale NA LEPSZE, a nie nastawione na umasowienie gry i zrobienie z niej produkcji dla idiotów. Brak zmian jest zły. Zmiany na minus – jeszcze gorsze.
szkoda bo kolejna seria znowu padnie przez uproszczenia :/
@skoczny – Nie po premierze zaczęto narzekać na Conviction, ale już w trakcie prac. No i gra była dobra, ale to nie był Splinter Cell, ot cała kwestia. To samo tutaj – będzie świetne, profesjonalne, wciągające, ale za daleko (na to się zanosi) od rdzenia serii (co symbolicznie podkreśla wywalenie z roboty Batesona…), tym samym dla fanów średnio strawne. A dla wielu wcale…
Mi się wydaje, że „bezpieczne miejsca wypełnione przeciwnikami” to np. przebieralnie na posterunku policji, czy coś w ten deseń. Oczywiście mam pewne obawy co do serii, ale mam nadzieję, że „misje otwarte” będą w stylu Banku z H2, Hotelu z H:C, czy Mardi Gras z H3. Zawsze lubiłem misje z duża liczbą osób postronnych.