11.10.2011
Często komentowane 88 Komentarze

Hitman: Absolution – pełna wersja gameplayu z E3 [WIDEO]

Hitman: Absolution – pełna wersja gameplayu z E3 [WIDEO]
Po wczorajszym teaserze, czas na danie główne. Oto kilkanaście minut rozgrywki z Hitman: Absolution, które dziennikarze growi mogli zobaczyć na E3 (a wy - przeczytać w CD-Action).

Prezentacja Hitman: Absolution z targów E3 2011:

88 odpowiedzi do “Hitman: Absolution – pełna wersja gameplayu z E3 [WIDEO]”

  1. Zapowiada się świetnie 🙂

  2. zapowiada sie genialnie

  3. Gameplay urywa dupę !

  4. Mam nadzieje że to jakaś misja treningowa bo jak cała gra będzie wyglądać tak liniowo to ciulowo ;s|Gameplay fajny troche jak conviction

  5. Łoooł, opad szczęki :o.

  6. Wszystko wygląda miodnie, ruchy 47, detale otoczenia, muzyka… Jeśli gra utrzyma klimat przez do końca i będzie wystarczająco długa to chętnie nabędę jeden egzemplarz 🙂

  7. To pewnie pierwsza misja (treningowa) jak w Blood Money – dlatego taka liniowa, co nie zmienia faktu, że ocieka klimatem 🙂

  8. Moim zdaniem bomba 🙂

  9. 10/10 🙂

  10. Już Hitman 2 był nieziemski,ale to będzie mega

  11. Cudny klimat, aż chce się mordować…znaczy zagrać^^

  12. Widać, że to jakaś pewnie wersja beta czy coś, bo pewne rzeczy muszą zostać dopracowane. Tylko mnie wkurzyło to cholerstwo z zaznaczonymi przeciwnikami i ich ścieżką – zupełnie nie w stylu Hitmana. Mam nadzieję, że takie rzeczy zostaną powyłączane w zapowiedzianym trybie weterana.

  13. Gameplay był już wczoraj… co nie zmienia faktu, że wygląda po prostu super, cytując Allora; p

  14. @ShadowNinja – tak, zostaną powyłączane. Prawdopodobnie zniknie też większość HUD-a i autoregeneracja zdrowa, którą tu widać.

  15. Ładna grafika,świetne zachowanie SI,miodzio gameplay,mówiąc krótko Agent 47 wraca ze swoją garotą w [beeep]istym stylu 🙂

  16. Zawsze lubiłem tytuły IOin. Mają w sobie coś ze sztuki, jakiś dreszcz w narracji, nie mogę do końca tego określić ale ten gameplay jest tego dobrym przykładem. Jeżeli mam coś wytknąć to z pewnością liniowość ale rozumiem że trailer na targi dlatego musi być widowiskowy, jestem pewny że finalna gra będzie miała dużo więcej z sandboxa 🙂

  17. Dobra, to na początek zastrzeżenia co by już mieć je z głowy: |Tryb instynktu(czy jak to się zwie) – zbytnie uproszczenie, już minimapka ułatwia wystarczająco grę. Poza tym gliniarze powinni chyba jakoś, w miarę możliwości, zareagować (krzyknąć np.) kiedy zostają zrzuceni w dół, lub gdy ich partner zostanie zdzielony w łeb bongiem? Mam też nadzieję, że klejenie się do ścian nie wygląda jak w K&L. Głos 47; wiem że obecny aktor wypowiedział tylko jedno krótkie zdanie, ale czuje że będzie mi brakować Batesona.

  18. Aha, 4:44 – chyba strzykawki i chloroform już nie wrócą, no cóż… |Resztę „niedogodności” zrzucam na karb tego, że to misja wprowadzająca i musi być odpowiednio epicka, filmowa, „badassowa” etc. Poza tym ogólnie podoba mi się klimat, nawet ta filmowość i zakończenie misji; kolejna wariacja nt. Leona Zawodowca, miodzio. Do tego interakcja z otoczenie, odpowiednia dla 47 brutalność(złamanie karku tonfą – rulez), trochę humoru(gość rozpaczliwie usiłujący ukryć wesoły krzaczek, mimo że w pokoju obok ma całą…

  19. …plantację:) ). Muzyka nie jest zła, choć do JK brakuje i mam jakieś dziwne wrażenie że nowy kompozytor jest fanem Incepcji, hmm…

  20. Miodzio, lodzio panowie 😉 JAk dla mnie to po obejrzeniu gameplaya gra zasługuje na 10. Zobaczymy jak będzie naprawdę

  21. No cóż mam nadzieje ze misja przedstawiona w tym gameplayu jest misją tutorialową i że bedą ponadto zawarte w niej tzw tip’y (jaki klawisz wcisnac zeby wykonac cos itp) gdyz gra tutaj jest bardzo liniowa i w zasadzie jeszcze jej tylko brakuje checkpointow…Mam jednak nadzieje ze dostaniemy rozgrywke przypominajaca tą z Blood Money(swoboda) + wgniatająca w ziemie grafike(jest! ^^_) + mase nowych rozwiazan i mozliwosci wykonania misji( ktorych mam nadzieje bedzie sporo) Tak czy siak – jako fan- Must Have ^^

  22. No jeśli tak to wszystko wygląda i ta interakcja tych gliniarzy ze sobą sztuczna inteligencja itp no to Hitman wymiata bez wątpienia. Buona fortuna 47 🙂

  23. To chyba prolog, pierwsza misja do gry, nie miał żadnych gadżetów przy sobie. |Dużo szczegółów otoczenia, animacja ładna, muzyka super, graficznie też ładnie. Oby tylko można było wyłączyć ten tryb rentgena(to nie AC). Denerwuje mnie ten wszech obecny Bloom, HDR i rozmycia źródła światła, łysina błyszczy się jak nawoskowana podłoga to samo drewno lub czapki policyjne, źródła światła rozmyte, rozciągnięte. Jak dla mnie to nie wygląda ani filmowo, ani realistycznie tylko groteskowo w takiej produkcji.

  24. To musiał być łatwy poziom trudności jak przeciwnicy nie reagowali na to co się dzieje metr od nich itp.

  25. BTW: Ciekawe czy będzie można rzucić pączkiem by odwrócić uwagę gliniarzy?

  26. A mi się nieco nie podoba – zbyt łatwo poszło, przeciwnicy wyglądają na ślepych i głuchych, a akcja ze śmigłowcem to ograny motyw z filmów akcji, come on, taki karabin grzeje po pokoju a 47 nawet nie musi się mocno kryć bo i tak go nie trafi?! Albo jak zabił tego gliniarza i włożył jego mundur – czy pilot by się nabrał na takie coś? I jeszcze to krycie twarzy… Jak na gre akcji wygląda extra, ale jak na Hitmana – słabo bo to już nie ten sam 47 🙁 Mam nadzieje, że to chociaż prolog bo jest strasznie liniowy

  27. @Ganjalf – twórcy zapowiadali wiele możliwości odwarcania uwagi, nie ograniczone wyłącznie do monety 🙂 A co do twojej poprzedniej wypowiedzi – a widziałeś to „klejenie się do scian” w K&L2 Dog Days? Było zrealizowane świetnie i mam nadzieje, ze i tu w ten sam sposób.

  28. @faren89 – to jest prezentacja przygotowana pol roku wstecz – ma być effektowna, łatwa i pokazywać różne elementy gry, w dodatku to jest misja treningowa, celowo liniowa.

  29. Na razie jestem kompletnie na NIE. Nowy Hitman po tym prezentuje się jak całkowicie prostacki banał. Wstępnie zdecydowanie nie kupuję, choć chętnie zobaczę jak rozwinie się sytuacja.

  30. Zapowiada się naprawdę nieźle !

  31. To tylko moje zdanie, uważam, że to co tu widzimy to dno, zero starego hitmata. Tam misje były zróżnicowane, no po prostu był klimat, a teraz na tym trailerze zaprezentowano nam Convictiona… jestem na nie i pewnie nowego Thiefta też zniszczą.

  32. @Heywood Nowy hitman raczej będzie udany ; ) , ale nie wiem jak będzie z „hitmatem” …

  33. Wygląda świetnie. Skradanie, w moim stylu. Niezły podkład muzyczny, brak wtórności Kyda dobrze zrobił Hitmanowi.|btw. 47 jest z rodziny Altaira, Ezio, Desmonda i Sama Fishera?

  34. oby były typowe misje z blood money gdzie można spokojnie wykonać zadanie „bez chowania w krzakach” jak przy tych glinach w 1 minutach gry.

  35. @Deathdealer |Nie grałem w Dog Days, ale grałem w pierwszą część K&L i tam postacie „kleiły się” do osłon automatycznie. A wolałbym, żeby zostało to rozwiązane np. jak w Gearsach…

  36. Jak na misję treningową, to bardzo fajnie to wygląda, nowe możliwości są świetne. Mam tylko nadzieję, że gra dalej będzie dawała kilka możliwych rozwiązań każdego problemu. 🙂

  37. Jak dla mnie to za dużo akcji jak na Hitmana…

  38. Super klimat, bardzo mi się podoba 🙂 Starsze Hitmany bardzo lubię, byłem z serią od początku, ale uważam, że brakowało w nich właśnie czegoś takiego. Tak opłakiwane uproszczenia są w grach czasami dobre, a czasami złe, a nie zawsze złe. I przypadku Hitmana myślę, że wyjdą tej serii na dobre. Zresztą, ma być poziom trudności dla „weteranów”, a nikt z nas jeszcze nie widział konstrukcji pozostałych misji, więc się tak nie spinajcie, może akurat będzie godne wyzwanie 🙂

  39. Nie no zrobione EXTRA! Co prawda jest troszkę niedociągnięć, ale wreszcie jest coś takiego, że np odwraca głowę lub zakrywa się jak na niego ktoś popatrzy. Super „filmowa” akcja 😉 Co prawda liniowość może trochę przeszkadzać, ale przyznajcie szczerze – odwalili kupę roboty co nie? Ale i tak wciąż brakuje parę spraw. Teraz tylko czekajmy na film, który ma powstać w przyszłym roku. A skąd wiem, że będzie? Hehe…ma się „wtyki” i znajomości. Pozdro dla fanów.

  40. Jako wielki fan serii MUSZE kupić 🙂 . Baardzo mi się podoba.

  41. @ravvcioto zagraj sobie w szachy =]

  42. dźwięk przy zeskoku z wysokości – MASAKRA!

  43. Parę razy powinni byli go przyuważyć, mam też nadzieję, że tej całej strzelaniny da się uniknąć. Tak więc 50/50. Dobrze przynajmniej, że sprawa z Multi w ME3 została wyjaśniona.

  44. Ooo Szykuje się naprawdę dobra produkcja, przy muzyce przechodzą ciarki jak przy tej z Heavy Rain’a. Postaram się zagrać jak najszybciej po premierze.

  45. Model skradania i przyklejania do osłon identyczny jak w Deus Ex HR. Trochę uproszczony ten Hitman :/

  46. Niesamowite. Aż naszła mnie ochota na Blood Money

  47. Ja jednak wolę starsze części. W czasach Assassin’s Creed i Batmana nie ma miejsca dla 47.

  48. AWESOME. Świetnie wkomponowali różne dźwięki, np. to urwanie muzyki przy odstrzeleniu żyrandola. Grafika też świetna, tak samo fizyka.

  49. Muzyka świetna, cała prezentacja też.|Może się czepiam, ale zwróciłem uwagę na to, jak 47 trzyma broń, a mianowicie z palcem na spuście… Jako człek z bronią obyty zwracam uwagę na takie szczegóły, ale w rozgrywce nie będzie to przeszkadzać. Ale np. mogliby zrobić tak żeby inny funkcjonariusz zwrócił mu na to uwagę tak, żeby podbudować trochę napięcie.

  50. sensacyjne. ma sprawiać wrażenie filmu i takie wrażenie sprawia, fajna sprawa. ale może się znudzić, bo bardzo dużo gier jest teraz w ten sposób robionych.

Dodaj komentarz