rek
05.07.2012
Często komentowane 35 Komentarze

Hitman Rozgrzeszenie: Święci mordercy od mokrej roboty [WIDEO]

Hitman Rozgrzeszenie: Święci mordercy od mokrej roboty [WIDEO]
Pamiętacie kontrowersyjny trailer Hitman Rozgrzeszenie z zabójczyniami przebranymi za zakonnice? Nowy trailer zdradza, że były to członkinie grupy Świętych – zespołu morderców utworzonego przez agencję ICA. Ich najnowszym celem jest, znowu, zbuntowany Agent 47.

Square Enix podzieliło się ze światem dwoma materiałami filmowymi poświęconymi Świętym. Pierwszy jest kolejnym zwiastunem z aktami ICA prezentującymi ważne postacie lub organizacje, które pojawią się w Hitman Rozgrzeszenie. Drugi to nagranie, na którym o swojej pracy opowiada Vivica Fox – aktorka podkładająca głos przywódczyni Świętych.

Akta:

Vivica Fox:

35 odpowiedzi do “Hitman Rozgrzeszenie: Święci mordercy od mokrej roboty [WIDEO]”

  1. Pamiętacie kontrowersyjny trailer Hitman Rozgrzeszenie z zabójczyniami przebranymi za zakonnice? Nowy trailer zdradza, że były to członkinie grupy Świętych – zespołu morderców utworzonego przez agencję ICA od mokrej roboty. Ich najnowszym celem jest zbuntowany Agent 47.

  2. Kontrowersyjny? Gdzie? Kiedy?

  3. Zgodnie z tym klipem te panie to specjalistki od taktyki – yey! Przeć przed siebie i strzelać na oślep to mega super profesjonalna taktyka! WOW!

  4. Tukan Tamten trailer byl dla Katolikow kontrowesyjny

  5. ToxicAvenger 5 lipca 2012 o 15:13

    She`s a bad bitch ! 😀

  6. Oblitus Hmmm.. w trailerze jedynie co z sie zgadza z twoja opinia to to ze szly razem przed siebie, ale w sumie skoro myslaly ze Agent 47 sie ich nie spodziewa to lepiej upewnic sie ze nie zyje przez poprostu rozwalenie jego pokoju. Powiedz mi cos by sie okazalo lepsze strzelanie z broni przed ktora mozna sie uchylic czy stral z RPG ktory od razu zalatwia sprawe. Niezbyt rozumiem twoj post.

  7. Taktyczne podejście kazałoby chociaż zabezpieczyć budynek z tyłu, aby cel nie uciekł oknem. Czy napisać to bez przecinków abyś zrozumiał?

  8. kinneikus24 5 lipca 2012 o 15:45

    Mam wielką ochotę na tą gre, chciałbym w nią zagrać jak najszybciej. Jak dla mnie zapowiada się znacznie ciekawiej niż proamerykański AC3

  9. ICA-CIA ;>.

  10. wojciech590 5 lipca 2012 o 16:38

    Taktyka jak u ruskich

  11. Ok, pomysł grupy profesjonalnych zabójczyń jest naprawdę fajny. Tylko po co do cholery one mają być ubrane w stroje zakonnic 🙂 |Owszem, motyw killerów z religijnym wątkiem sprawdza się całkiem nieźle (Święci z Bostonu), ale jeśli nie ma to żadnego uzasadnienia to dla mnie ten pomysł traci na sile. Kamuflaż też to żaden, chyba że ostatnio zapanowała moda na lateksowe miniówki u zakonnic, ale nie zauważyłem 🙂 Co do rzekomych kontrowersji, dla mnie brak, a sam jestem z „tych złych wierzących” i na grę czekam.

  12. hmm raczej umrę ze śmiechu od agentek nis „na poważnie umrę”

  13. Przynajmniej wie pod kogo głos podkłada, a nawet bierze udział w mo-capie.|Kamuflaż zakonnic jest dobry. Kto by je podejrzewał? A lateks jest pod typową sutaną (czy jak to się zwie), którą można zrzucić jak się zacznie akcja 😉

  14. Święci bez przerwy chcą udowodnić, że żaden skur***** nie jest dla nich za mocny…

  15. @Xarads995 |Dla katolików, feministek, fanów „starego” 47… Choć w zachodnich serwisach najwięcej kontrowersji było o uprzedmiotowienie kobiet itd. |Osobiście, jeśli zobaczę w grze podobną akcję jak w tym niesławnym trailerze to zabiję „zakonnice”, ale śmiechem. Ech, IOI…

  16. hm i pomyśleć , ze za tą scene twórcy przepraszali .. swoją drogą jak na ostre , zgrabne kobiety ( hm twórcy naoglądali sie filmów Tarantino z niesławną Kill Bill?) i nie piszę tu aby wyśmiać , ale czy takie hm sexy lady pasują do cichego zabójcy , który i tak w nanowszej części ( co widać ) będzie bardziej zabójczy , co cichy …

  17. Forty seven i zakonnice w lateksie. ;/ Cos czuje, ze chca zrobic z tego cos czym Hitman nigdy nie byl… To nie jest BF3, COD czy cos takiego. W tej grze liczylo sie, zeby naprawde zachowywac sie jak hitman, czysto i sprawnie zalatwic sprawe a nie robic rozwalke jak w filmie sensacyjnym klasy B. ;/

  18. Salamandrzec 5 lipca 2012 o 21:03

    Eh,malkontenci-a zobaczcie sobie w 40 sekundzie na akta-nawet ludzie od poboru mają wątpliwości co do ich stroju-widać taki mają mieć styl wyzywający i tyle.

  19. Salamandrzec 5 lipca 2012 o 23:03

    Setki razy twórcy mówią,że da się wszystko po cichu,były zajawniki,na których były pokazane co najmniej 4 drogi na wykonanie zlecenia cicho,łączne z upozorowaniem wypadków.Laski z wystającymi cyckami i zabójczynie w lateksie były już w Blood Money (Chociażby misja w górskiej posiadłości i tajemnicza dama kusząca 47 do pokoju),a nie chodziłeś z Spasem 12 siejąc chaos o ile tego nie chciałeś,a sama gra była cholernie dobra.A i tak będą narzekać,chociaż na oczy nie widzieli.

  20. No jak miło że na stronie CDA udziela się tylu przedstawicieli Gromu, Blackwater i innych zawodowych jednostek wojskowych . A nie czekaj 3/4 t to walecznie gimnazjalisci. Słyczeliście wy kiedy o tzw Suspension of disbelief? Mówimy o grze ktorej głownym protagonistą/antagonista jest sklonowany projek „wojskowy” a czepiacie sie takiego duperelu? Ludzie serio darujmy se takie bzdury bo to jest zwyczajnie dziwne.|Pozdrawiam

  21. @White87 Stary 47 zawsze był jak coś z filmu klasy B, założenie fabuły to film klasy B. Ale zawsze był świetną grą.

  22. @Salamdrzec|Jest coś takiego jak kontekst. Górska posiadłość należała do bonza branży porno i odbywała się w niej imprezka o nie-lekkim zabarwieniu erotycznym. Podobnie było w nocnych klubach które odwiedzał 47. |Na trailerze widzimy zabójczynie w lateksowych habitach(+wysokie szpilki, ofc) przypuszczające FRONTALNY ATAK na motel w którym zadekował się nasz hitman. Aż tak campowe klimaty nie pasują mi do Hitmana i mam nadzieję że w grze będzie to wyglądało „odrobinę” subtelniej.

  23. Zresztą w Blood Money przeszkadzało mi to właśnie, że IO przygotowało 2 modele kobiet: przekwitającą panią z nadwagą i lalę niczym z rozkładówki Playboxa… znaczy tego drugiego czasopisma:P Nie wiem, może gdybym był wtedy w początkowej fazie dojrzewania, byłbym zadowolony. Ale zobaczenie 101 tej samej postaci, wytrącało z imersji.

  24. Deathdealer 6 lipca 2012 o 06:43

    @Ganjalf – Gdybyś uważnie śledził informacje i podchodził do nich logicznie, wiedziałbyś że dotychczas pokazali już cztery misje, które nie mają kszty absurdu, czy ironi. Wiedziałbyś, że ów „Niunie”, pojawiły się wyłacznie w trailerze, w aktach opisane jest, że ich atak się nie udał i prawdodpodobnie przeżyła tylko jedna – więc nie ma podstaw, by pojawiły się w grze. Wiedziałbyś, że od poczatku serii, każdy trailer był przesiągnięty wybuchami, akcją, wiedziałbyś, że to zwykły marteting. Skąd te narzekania?

  25. Deathdealer 6 lipca 2012 o 06:46

    @Ganjalf – BM, był pierwszą grą, która umożliwiała wyświetlanie takiej ilości postaci, to że się powielały to kwestia ograniczeń tamtejszyego sprzetu. Już w takim bardziej zaawansowanym Assassins Creed, który wyszedł później – też było mnóstwo klonów. W wielu innych, jak nie wszystkich grach, były klony. To nie zaniedbanie twórców, tylko ograniczenia sprzetowe. Miej trochę wyrozumiałości. Szukasz dziury w całym.

  26. Deathdealer 6 lipca 2012 o 06:50

    @Ganjalf – pozatym, nawet jakby te niunie się pojawiły w grze, czy to aż taki problem? Hitman zawsze był serwowany z całą masą ukrytych żartów, kontrowersji czy nawiązań – nigdy nie był totalnie poważną produkcją. Czy kilka „zakonnic”, tworzy aż taki problem, by wieszać koty na grze?

  27. Hehe cała drużyna to białe babki a przywódczyni jest czarna. Czyżby jakiś podtekst? xD

  28. DeathDealer – przecież pracownicy IO już dawno potwierdzili, że misja z zakonnicami pojawi się w grze (oczywiście będzie ją można przejść na parę sposobów)

  29. @Deathdealer |Gdybyś czytał ze zrozumieniem, wiedziałbyś że nie mam nic do reszty contentu, ale chodzi mi konkretnie o tę lateksowo-habitową część(która, jak twierdzi kolega poniżej MOŻE pojawić się w grze, panie Śledzący Informacje:)) I nie zakładam, że „zakonnice” będą z automatu ssały, tylko wyrażam obawy, że MOŻE to nie pasować do reszty gry, która tych obaw nie budzi. To jak się grę reklamuje t już inny temat, tak.

  30. @Deathdealer|Zdaję sobie sprawę z ograniczeń silnika itd., tyle że w innych grach w których też naraz widziało się tłumy postaci, nie wyglądało to tak sztucznie jak ten jeden model. Można? Można. A, żebyś nie wziął tego za kolejny „bezczelny atak”, poza tym nie zauważyłem w BM rzeczy które by mnie irytowały.

  31. @Deathdealer |Jest taki obcojęzyczny idiom jak „Jumping the Shark”; odnosi się on m.in. do momentu w którym film/gra/serial osiągnął poziom absurdu, który przestaje być fajnym puszczaniem oka do widza, a staje się irytująco-żenującą próbą przyciągnięcia nowej widowni(w tym wypadku pryszczatej i napalonej). Oczywiście ocena w którym momencie dzieło „przeskoczyło rekina” jest dosyć subiektywna;dla ciebie to jeszcze nie nastąpiło, dla mnie wygląda jakby 47 już szykował się do skoku. I tyle.

  32. Poza tym od kiedy wypomnienie JEDNEJ rzeczy, która niezbyt się podoba jest „wieszaniem kotów” Fanbojska logika. |A skoro o logice mowa: Jeśli trailer nie wygląda zachęcająco, to logicznym jest mieć nadzieje, że w grze nie zobaczy się czegoś podobnego tj. albo wcale, albo rozegrane w lepszy sposób. O to m się rozchodzi, a nie że: „ninja-striptizerki = gra do d***”

  33. Deathdealer 6 lipca 2012 o 13:58

    „wieszanie kotów” dotyczyło wszystkich tu narzekających, nie tylko Ciebie, bo nie ty jedyny się o to czepiałeś 🙂 Wg mnie, nie osiągneli poziomu absurdu, trzymają się w granicach dobrego smaku. @Kreek – a to ci mosz, podaj źródło, bo mnie jakoś te informacje umkneły 🙂

  34. wojciech590 7 lipca 2012 o 20:58

    @Ganjalf robisz aferę z powodu „lateksowo-habitową część” co wolisz atak grubych mocherów z rydzykiem na czele daj sobie spokój jak ci się nie podoba to napisz to krótko i na temat a nie mi u [beeep] na 2 strony że psuje to klimat, nie pasuje do gry lepiej pooglądaj sobie te kucyki

  35. JerichoHorn 13 lipca 2012 o 10:16

    W następnym odcinku: agenta 47 atakuje grupka karłów przebrana za klauny. W przygotowaniu: 47 wpada do meliny znanych zabójców w turbanach wypełnionych dynamitem i ich bossa – chińczyka, miłosnika Włoch, walczącego pejczami wyglądającymi jak spaghetti. Coraz durniejsza ta gra.

Dodaj komentarz