29.08.2015
Często komentowane 16 Komentarze

Hitman – twórcy wyjaśniają krok po kroku sztukę zabijania [WIDEO]

Hitman – twórcy wyjaśniają krok po kroku sztukę zabijania [WIDEO]
Pięknie przygotowany wybieg z modelkami, czerwony dywan, rezydencja oszałamiająca gości przepychem - a w niej Viktor Novikov, nasz zajmujący się po cichu szemranymi sprawami cel. IO Interactive pokazuje nam dziś ze szczegółami, jak wyglądało będzie od początku do końca przykładowe zabójstwo w najnowszej części przygód Agenta 47.

16 odpowiedzi do “Hitman – twórcy wyjaśniają krok po kroku sztukę zabijania [WIDEO]”

  1. Zwróćcie uwagę na modele postaci, zwłaszcza kobiece – co za atak klonów.

  2. Straszne… W Absolution też pojawiały się te same postacie, a tutaj na filmie w rogu widnieje napis ALPHA.

  3. Wiedziałem, że zaraz ktoś się przyczepi do tego, że to dopiero ALPHA. Taaa, jakbym tego nie wiedział. Tylko, że czasami jest tak, że jakiś kiepski element gry nie zmienia się wcale od alphy – mam nadzieję, że tutaj tak nie będzie.

  4. Dla mnie to nie powód, aby narzekać i rzucać grę w kąt, krzycząc obelgi w stronę twórców. W Absolution nie szokowało mnie to, że widzę dwie te same kobiety obok siebie.

  5. wielki0fan0gier 29 sierpnia 2015 o 14:44

    @Fanatik – Oczywiście, że będzie. Dzisiejsze „alphy” to tak naprawdę wersje beta. Prawdziwej alphy nie warto pokazazywać publiczności (choć Battlefield 4 było ogrywane w alphie, kiedy nie miała jeszcze tekstur i została pokazana tylko jedna mapa) ze względu na zbyt duże uproszczenia w stosunku do przyszłej rozgrywki. Głównie brakuje dopieszczonej oprawy audiowizualnej i występują drobne i średnio upierdliwe błędy.

  6. wielki0fan0gier 29 sierpnia 2015 o 14:54

    A mi takie pierdoły przeszkadzają. To, że któremuś z grafików szczególnie podobają się blondynki z kitką, powinno nie pozostać zauważone wśród graczy. Poza tym mamy 2015 rok, a Hitman powiela te same błędy i nie wprowadza niczego nowego do rozgrywki. A zwrot „fully simulated peoples” zapowiada totalne lagi, co miało już miejsce choćby w AC:Unity.

  7. Jeśli dostałbym coś zbliżonego do Blood Money to biorę w ciemno. Lokacja niestety szału nie robi – niby duża, ale pusta.

  8. @Fanatik: Tak bylo od zawsze i pewnie bedzie na zawsze. Zwlaszcza, ze atak klonow pozwala zaoszczedzic RAMow i innych takich, co sie zawsze przydaje 😛

  9. Mapa jest. Nieliniowość jest. Mnóstwo opcji, jest. Instynkt opcjonalny i można wyłączyć, ok. Oprawa graficzna wystarczająca. Brak Jesper Kyda. Klimat ujdzie. Czekam, bardzo czekam jak to się sprawdzi w graniu. Oby nie było tak jak z nowym filmem…

  10. Ja stoję na stanowisku, że zawsze, gdy robić downgrade (gry>>>film) to efekt będzie mało zadowalający. Jak dotąd praktyka to potwierdza.

  11. ups, zły temat. poproszę moderatora o usunięcie.

  12. Gra idealna. |Na prawdę duża ta lokacja, a jak rozbudowana, kucharze, styliści… I nareszcie dobrze zrobiony system Enforcerów. Nareszcie będzie logiczne „niszczenie” przykrywek-przebrań.

  13. Mnie też przeraża atak klonów, ale może to zmienią… Już bym wolał żeby mniej ludzi było… Trzeba też pamiętać, że można dosyć łatwo modele różnicować bez znaczącego spadku wydajności bo wystarczy podmieniać pojedyncze elementy jak np. włosy

  14. Żaden poprzedni Hitman mi nie podszedł, ale to co teraz zobaczyłem to gra o zabijaniu, na którą bardzo długo czekałem. Teraz muszę tylko odłóżyć na PS4 i 40 calowy telewizor i można grać. Zapowiada się fantastycznie i wygląda naprawdę świetnie. Czekam prawie tak jak na nowego Deus Exa.

  15. Chciałem złożyć pre-order, ale nie ma informacji o polskiej wersji językowej. Kto wydaje w Polsce, Cenega?

  16. A wiecie co mnie denerwuje? Pozycja stojąca 47. Stoi sobie jak jakiś tępy osiłek z rękoma rozłożonymi jak Seba. Zwróćcie uwagę jak wyglądał 47 w Absolution albo BM stojąc nieruchomo. Wyprostowany, ręce wzdłuż talii, dystyngowany, zimny, elegancki. Niby szczegół, ale wkurza…

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *