06.01.2011
Często komentowane 181 Komentarze

Homefront: I głos szaleństwa – „Za multi trzeba płacić”

Homefront: I głos szaleństwa – „Za multi trzeba płacić”
Nie dalej, jak... niżej (sześć newsów niżej, by być precyzyjnym) chwaliliśmy twórców gry Homefront za rozsądek w podejściu do kwestii dedykowanych serwerów w grze multi, a teraz zastanawiamy się, jak ugryźć ujawniony właśnie szalony pomysł, związany z płaceniem za rozgrywkę w sieci przez posiadaczy używanych kopii. Będzie to działało tak...

Kupując Homefront dostaniemy wraz z pudełkiem z grą THQ Pass, czyli kod uprawniający nas do odblokowania kompletnej zawartości gry, wraz z trybem multiplayer, w którym można dobić się do 75 poziomu doświadczenia.

Kod ten będzie jednak jednorazowy, co oznacza, że jej kolejny użytkownik, nie będzie już mógł z niego skorzystać – i jeśli będzie chciał zagrać w sieci, ciesząc się tym doświadczeniem w całości, będzie musiał dokupić nowy kod, w cenie około 10 dolarów. Jeśli nie poniesie tego wydatku, może grać bez ograniczeń czasowych, ale swoją postać doprowadzi tylko do 5 poziomu doświadczenia (będzie więc mógł korzystać tylko z niewielkiej części ekwipunku przygotowanego przez twórców).

Jak wam się to podoba?

181 odpowiedzi do “Homefront: I głos szaleństwa – „Za multi trzeba płacić””

  1. wszystko wina tytułu, ludzie nie czytają newsa i srają, ehh głupota, a prawda jest taka ze zaimplementowali najlpesza opcję jaką mogli zrobić w przeciwienstwie do EA gdzie masz klucz jednorazowego uzytku bez mozliwosci sprawdzenia multi, ewentualnie zamiast do 5 poziomu mogli by dać ograniczony czas np jedna godzinę a jak chcesz dalej dopłacasz (o ile kupiłem używkę oczywiście)

  2. Honster, w godzine duuuużo pograsz… sposób jest dobry.

  3. bardzo dobry sposób na piractwo….ktoś już kiedyś go wymyślił ale homefront go dopiero wprowadzi

  4. @Drangir godzina to dużo

  5. Tytuł brzmi jak miał by być abonament czy coś. 10 dolarów to w końcu niedużo i przez to ten kto będzie sprzedawał używke będzie odliczał to 10 $.

  6. Drangir, moim zdaniem godzina to wystarczająco duzo aby sprawdzić czy mi multi danej gry odpowiada czy nie, bardzo mi się podoba że mimo wszystko daja mozliwosć przetestowania multi dla osób które kupuja używaną grę, a nie zupełnie odcinają, i jak pisałem wcześniej fajnie by było jakby zaczęli sprzedawać taniej gry(np za 120 zł) gdzie mam tylko singla + test multi a jak chce cale multi doplacac reszte i cena wychodzi jak dzisiaj (mówię o konsolach),

  7. bo w niektórych grach mnie multi nie interesuje a płacę za całą zawartość, do tego mam gry stricte multiplayerowe, a homefront chyba taką grą nie jest, mogę się mylić, zobaczymy jak wyjdzie 🙂 , ale mysle że multi będzie żyć przez jakiś miesiąc i tylko garstka którym się to spodoba będzie w to grać, resztą wróci do killzone3(ps3), bc2 i BO albo mw2

  8. uuu troche sie zawiodlem nie bede placil pare razy …

  9. To będzie gra którą będą chętniej piracić. Czemu? Zamiast płacić 100zł to ściągną z neta i zapłacą 10 dolców za multi, które moim zdaniem po zapowiedziach będzie dobre.

  10. Tak naprawde godzina to nic. W pierwszej godzinie nawet multi z Bo i MW2 wyglada fajnie… Sam zas jestem mocno rozczarowany postawa CDA. Ten program w sumie niewiele sie rozni od 10 dollars zaserwowanego przez EA. Niby co w tym dziwnego lub szalonego?

  11. @oskaer1 Polecam czytac CALY news, a nie tylko tytul. Wtedy bys wiedzial, ze nigdzie NIE JEST napisane o placeniu pare razy za to samo. Kupujesz oryginal – placisz raz za gre i tyle.

  12. Autor cel osiągnął – masa komentarzy (czytaj: odwiedzin) nabija statystyki, indeksowanie w Google, kasiorkę… 🙂

  13. „Jak wam się to podoba?” – Nie podoba. Niedługo to w ogóle multi będzie jako dlc sprzedawane.

  14. Mi to nie przeszkadza jeśli nie będzie ten kod przypisywany do komputera, tylko do jakiegoś konta.

  15. @mafiozo|pamiętaj, że klucz prawdopodobnie będzie musiał przejść walidację pod kontem aktualnego jego użycia przy każdym zalogowaniu (ten z singla), więc twoja teoria jest z deka błędna.

  16. @Angrenbor: Po raz któryś tam mówimy: Kupujesz grę razem z multi, N I C nie dopłacasz jedynie jak kupisz grę używaną od kogoś to będziesz musiał dopłacić 10 $ , tyle w tym filozofii ?

  17. Trochę głupio to wymyślili przypisywanie keya do konta to CHORE! Wiadomo że wiecznie w to nikt nie będzie grał albo będzie takie zapotrzebowanie i będzie jak z Quake 4 że jedynym wyjściem będzie albo odkupienie używki albo sprowadzenie za granicy.

  18. Przynajmniej mamy rozwijanie postaci czego mi brakowało w FFoW 🙂

  19. @mafiozo – masz swietny pomysl! Bedziesz gral w wysokobudzetowe gry za $10! Czy naprawde nie wziales pod uwage tego, ze jest to po prostu zbyt glupie, zeby bylo prawdziwe?

  20. coś jak w wowie

  21. @Herobrine:|w Wow-ie opłata jest co miesięczna a tutaj to po kupnie i tak będziesz miał darmowe multiplayer tylko jak ktoś odkupi od ciebie grę to będzie musiał zapłacić około 10 dolarów by zdobyć możliwość zdobywania lvl do 75.Poprawcie mnie jeśli się myle

  22. Piratom takie coś się opłaci.. Od teraz nie będą skazani tylko na single player, bo za grosze dostaną również dostęp do multiplayera.

  23. @Kofeina, mnie nic tłumaczyć nie musisz, sam przeczytaj jeszcze raz co napisałem. Jeżeli teraz zgodzimy się na takie durne „zabezpieczenia” to wydawcy wejdą nam na głowę i będą wymyślać coraz dziwniejsze i bardziej wkurzające sposoby zniechęcenia do kupowania gier z drugiego obiegu. Wydawcy są po prostu coraz bardziej pazerni. Przez 20lat rozgrywek sieciowych nikomu nie przeszkadzało to, że ktoś grał na używanej kopii i teraz nagle stało się to problemem, bo kasa nie spływa tak jak by tego chcieli wydawcy.

  24. hmm, to nawet na tej samej konsoli jak dam dziewczynie pograć to będzie musiała wydać 10$? dobrze to rozumiem?

  25. A jak to w ogóle rozwiązać? Kod przypisuje się do konfiguracji kompa – bzdura, bo wymiana sprzętu już komplikacje sprawia. A zakładanie jakichś kont też się nie sprawdza, bo konto można przecież komuś oddać. A sami twórcy zapewne osiągną efekt odwrotny od zamierzonego. Gra będzie piracona na potęgę, każdy zagra w te 5h kampanii, po czym większość grę wywali bo stwierdzi, że nie warto i wróci do swoich ulubionych tytułów. No chyba, że mają zamiar tak naprawdę zrobić grę multi only, gdzie single jest tylko…

  26. darmowym dodatkiem do świetnego i taniego (10 $) trybu wieloosobowego. Ale na taki zamysł wydawców chyba się nie zanosi.

  27. Chciałem kupić ale w takim razie dziękuje nie skusze się

  28. „Jak wam się to podoba?” – głupie/retoryczne pytanie. Nigdy się nie podobało, dalej się nie podoba i podobać się nie będzie.

  29. całkiem uczciwe – choć dużo zależy od tego co w tym 5 lvlu będzie możliwe do zrobienia

  30. Phew, jeśli chodzi o używki to kupuje tylko singla. A to rozwiązanie… O ile mi się nie podoba to wydaje się w miarę rozsądne.

  31. Mi się podoba ;P

Dodaj komentarz