Horizon Zero Dawn na pecetach ma poważne problemy techniczne, studio reaguje
Dobra gra, słaby port?
U schyłku obecnej generacji Sony postanowiło przeprowadzić mały eksperyment i wydało na pecetach jeden ze swoich najważniejszych (ex)exclusive'ów. Losy Aloy (a także całej ludzkości) śledzić na komputerach możemy już od piątku, a pierwsze recenzje sugerowały, że warto było czekać. Dość szybko po premierze okazało się jednak, że stan techniczny tytułu daleki jest od ideału.
Oceny użytkowników Horizon Zero Dawn na Steamie są w tej chwili mieszane i zdecydowana większość zarzutów dotyczy wydajności oraz występowania krytycznych błędów. Problem ten jest na tyle powszechny, że twórcy wydali specjalny komunikat:
Monitorujemy wszystkie nasze kanały i zdajemy sobie sprawę, że niektórzy gracze doznają awariii innych problemów technicznych. Wiedzcie proszę, że rozpatrywanie waszych zgłoszeń ma dla nas najwyższy priorytet. Doceniamy tych, którzy poświęcili już czas na zgłoszenie swoich problemów na Steamie, Reddicie lub za pośrednictwem naszej strony internetowej. Jeśli nadal napotykacie awarie lub błędy, udajcie się we wspomniane miejsca lub zapoznajcie się z FAQ, jeśli nie macie pewności, jak powinniście postępować. Wasze raporty są i były niezwykle pomocne dla naszych zespołów.
W tym momencie Horizon Zero Dawn na pecetach dla sporej części osób jest po prostu niegrywalne. Twórcy zapowiadają stosowne łatki i aktualizacje, ale jeżeli planowaliście polować w najbliższych dniach na dinozaury-roboty, być może powinniście się chwilkę wstrzymać.
Czytaj dalej
Czytelnik CD-Action od prawie 25 lat, redaktor od 2018. Kocham Soulsy i zrobię wszystko, by inni też je pokochali. Szef działów zapowiedzi i recenzji.