ICO & Shadow of the Colossus: The Collection – Trailery zapierające dech [WIDEO]
![ICO & Shadow of the Colossus: The Collection – Trailery zapierające dech [WIDEO]](https://cdaction.pl/wp-content/uploads/2021/11/19/9252cddf-0bd8-402d-8d7a-21f8040f925b.jpeg)
Jeśli tak mają wyglądać remake'i, to ja serdecznie dziękuję za nowe marki - przynajmniej na jakiś czas. Sony opublikowało nowe zwiastuny Ico & Shadow of the Colossus: The Collection. Efekty liftingu, któremu poddano znane gry z PlayStation 2, są wyjątkowo zadowalające.
Premiera ICO & Shadow of the Colossus: The Collection 28 września 2011.
Czytaj dalej
29 odpowiedzi do “ICO & Shadow of the Colossus: The Collection – Trailery zapierające dech [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Jeśli tak mają wyglądać remake’i, to ja serdecznie dziękuję za nowe marki – przynajmniej na jakiś czas. Sony opublikowało nowe zwiastuny Ico & Shadow of the Colossus: The Collection. Efekty liftingu, któremu poddano znane gry z PlayStation 2, są wyjątkowo zadowalające.
Może niech zrobią od razu pod PS4 jesli premiera ma być w 2012 (konsoli)
PS4 będzie kompatybilna wstecznie – nie ma co prawda na to żadnych dowodów, ale drugi raz tego samego błędu się nie popełnia…
Tressela – Sony nie popełniło błędu za brak wstecznej kompatybilności, popatrz jak teraz wyłudzają kasę za podrasowane do HD gry z ps2. To jest biznes, sony na razie na tym zarabia…
@rvn10 owszem, ale zdajesz się nie zauważać pewnej subtelności – gracze też zyskują. Po pierwsze: trudno o lepsza okazję do powspominania niż premiera remake’u. Poza tym: te genialne produkcje przeżywają teraz DRUGĄ młodość i wielu z tych których z jakichś względów ominęła przyjemność obcowania z tymi klasykami sięgnie po ich odświeżone wersje – z ciekawości, co przysporzy tych genialnym przecież tytułom rzesze nowych (anty)fanów. Cieszy mnie to, bo te gry na to ZASŁUGUJĄ
Ja mam oryginalne wydanie ICO na PS2, ale na to, skuszę się na 100%. ; )
also: nie zgodzę się przy tym z twierdzeniem, iż nie doszłoby do tego gdyby nie brak wstecznej kompatybilności.
@Vysogota widzisz, rvn10? ^^
Gry już na PS2 wyglądały bardzo dobrze, więc dużo nie trzeba było poprawiać.|@Tressela – Przecież kompatybilność wsteczna jest. Z PS1 😉 PS4 będzie miał z PS2, a za 15 lat odpalisz sobie LBP na PS5.
@Sergi chodziło mi o pełną kompatybilność. Im więcej gier w bazie tym wyższa sprzedaż konsoli, czyż nie? Innymi słowy: gdyby PS3 było kompatybilne z PS2, X360 zostałby daleko w tyle… IMO
+ remake’i, które skłaniają fanów do PONOWNEGO kupna ulubionych tytułów ^^
najważniejsze to dać klientowi WYBÓR, czym da się mu do zrozumienia, iż nie ma się go w d*** a w konsekwencji wzmocni się jego zaufanie przywiązanie do marki
@Tressela – ale te dwa nie mogłyby współistnieć bo remaki by się nie sprzedały wogóle, więc nie opłacało im by się ich robić. PS 2 kosztuje grosze (xbox 1 też), gry na allegro są, ogromny wybór i tanio. A dzięki temu można mieć okazję zagrania w 3d w tak niesamowite tytuły. Dla mnie dobry deal.
hyhyhy, wkońcu dobiorę się do ICO.
@Mati87 być może, co nie zmienia faktu iż NIE ZGADZAM się z twierdzeniem, jakoby remake’i i wydania oryginalne nie mogły współistnieć – na JEDNEJ platformie
No właśnie, gdyby można było odpalić starą wersję to nikt by nie kupował nowej, tylko by gdzieś starą dorwał, a mnóstwo ludzi by się w ogóle zniechęciło. A tak Sony zarobi, a my dostaniemy poprawioną wersję.
Bo ja wiem- Halo: CE Anniversary na pewno kupię, chociaż mógłbym wziąć wersję na oryginalnego X’a (dużo tańszą). Co do ICO- dlaczego tylko Japończycy potrafią robić takie gry?
Ja kupię, bo oryginalne ICO wygląda brzydko, nawet na „bańkach”, nie wiem dlaczego ta gra, ma tak niską rozdzielczość, ale twórcy pewnie mieli w tym jakiś ukryty cel xD.
To nie remake tylko reedycja… nauczcie się rozróżniać. Remake to było ostatnie Sid Meier’s Pirates! albo Monkey Island: Special Edition.
Już wiem! Zrobili to po to, żeby było widać ogromny skok jakościowy, pomiędzy ICO a SOTC. ; p
Szkoda, że w drugim filmiku nie ma napisów, bo rozumienie marsjańskiego tylko ze słuchu, przychodzi mi dość trudno.
@Sergi, reedycje tych gier i tak by się sprzedawały. Próbowałeś odpalić gierkę na PS2, na 50 calach? A tym bardziej ICO. A tak mamy rozdziałkę podbitą do HD i osbługę trybu 3D, mnie to urządza. A niektóre gierki są naprawdę rzadkie, jak ICO i SOTC własnie, więc nawet jeśli PS3 miałaby kompatybilność wsteczną, to reedycje i tak by się sprzedawały.
Teraz dajcie Remake Black 😀
Pierwszy trailer jest genialny! Drugi już nie… Dajcie Shadow of the Colossus na PC! ;J
@Czytelnik21 – Boże, widzisz i nie grzmisz.
Ech, znowu ta dyskusja… Nie ma żadnych pobudek, żeby twierdzić inaczej, niż, że kompatybilność wsteczna została zabrana, bo PS2 bazowało na innej architekturze, emulacja była możliwa tylko sprzętowo, co było drogie. A Sony, jako że i tak traciło masę kasy na każdej sprzedanej jednostce po prostu wycięło najmniej integralną część nowego systemu. X360 też nie ma kompatybilności wstecznej i nikt nie płacze (to co jest obejmuje bodaj 10% tytułów – ja osobiście nie uznaje tego za właściwą usługę, godną miana
profesjonalnej). Reasumując, skończcie z tym wreszcie, a do rozmowy będzie można wrócić, jeżeli PS4, które będzie prawdopodobnie bazować na nowym Cellu, też nie będzie wstecznie kompatybilne.
@MantroX to REMAKE, ponieważ grafika jest RE-MADE
@AkodoRyu toć ja tylko gdybam ^^