Inner Chains: Polski horror na UE4 potrzebuje pieniędzy i głosów [WIDEO]
Obrodziło ostatnio polskimi horrorami na czwartym Unreal Enginie. Zapowiedziane w połowie lutego The Works of Mercy wciąż próbuje zabezpieczyć środki na produkcję. O fundusze zaczął zabiegać również Inner Chains, FPS z dreszczykiem, tworzony przez ludzi związanych wcześniej z CD Projekt RED, People Can Fly i Flying Wild Hog.
Tytuł kusi nie tylko surrealistyczną, nieco soulsową estetyką (zapowiedziano wsparcie dla VR-u!), ale również faktem, że – w przeciwieństwie do wspomnianego This Works of Mercy – może się tu czaić tzw. gameplay.
Gra zaprosi nas w odległą przyszłość, na dryfującą przez kosmos planetę. By odkryć jej sekret (bo niewątpliwie jakiś sekret się pojawi), zawalczymy z biomechaniczną fauną i florą oraz co bardziej humanoidalnymi przeciwnikami (ci mają się dzielić na pięć klas, każda będzie zresztą dysponować odrębnym schematem zachowań). By poradzić sobie z tą wielością wykorzystamy, między innymi, miotacz płomieni, elektromiot i khem… wyrzutnię kości.
Twórcy rozpoczęli właśnie zbiórkę na Kickstarterze i wszystko wskazuje na to, że ta zakończy się sukcesem. Od momentu startu udało się bowiem zgromadzić niemal 3 tys. dolarów (z 10 tys. wymaganych).
Projekt możecie wesprzeć w tym miejscu.
Gorąco zachęcamy również do głosowania na Inner Chains w ramach Steam Greenlight.

Jeśli nieobce Wam nazwiska Dali, Beksiński i Giger – wsparcie należy traktować jako moralny obowiązek!
Graficznie prezentuje się extra jak i same lokacje są super! i postacie też ;] ale efekty specjalne to już jakaś padaka 😛
Klimatem troszkę jak Painkiller, fajnie
Kurcze już myślałem, że to faktycznie jakiś zarąbiście wyglądający horror i nagle czar prysł gdy zobaczyłem system walki. Chętnie bym dał ze stówkę za samą konwencję i design ale jak to będzie zwyczajnie nieumiejętnie sklecona sieczka to chyba podziękuję :/
Czekam na Polską grę Horror z fotorealistyczną grafiką również na UE4. Nie pamiętam jak się nazywała 😛
@down Ale zdajecie sobie sprawę że to tylko tech demo przygotowane na potrzeby kickstartera i nie wiadomo jak sama walka będzie wyglądać w grze?
Pamiętajmy, że to (wciąż) wczesna wersja.
Jednego nie rozumiem.Twórcy Inner Chains zbierają 10 tyś dolarów, The Works of Mercy 10 tys dolarów kanadyjskich- ok. Na zrobienie SUPERHOT zebrano 250 tysięcy. Co oni zrobili z tymi pieniędzmi? :v
I zrobią grę za 10 tysięcy dolarów? Za tyle to można zrobić niezłe krapiszcze, a nie grę.
Robi wrazenie jak obrazy Beksinskiego mam nadzieje ze zbiora kase.
@vegaxone nie mam pojęcia i… nie obchodzi mnie to! 😀 Twórcy dostarczyli moim zdaniem świetną grę i wywiązali się z wszelkich obietnic. A to, ile ktoś wydał na to, żeby taka gra powstała to jego sprawa. Mam jedynie nadzieję, że następna gra tych twórców będzie jeszcze lepsza.
Tylko „kołkownicy” brakuje ^^
Necrovision + Skyrim przyprawione Painkillerem