Interstellar Marines: Prace trwają, robi się coraz ciekawiej [WIDEO]
Przede wszystkim – prace nad Interstellar Marines ciągle trwają, a właśnie dziś ekipa Zero Point Software ogłosiła, że osiągnęła kolejny „kamień milowy” tego projektu. Z tej okazji opublikowano nowy film (to powód drugi), który przedstawia wizję (a częściowo także jej realizację), jaka przyświeca Duńczykom. Kiedy zobaczycie, jaki jest obecny stan tego projektu, zrozumiecie, że to rzeczywiście poważna sprawa:
Spodobało się? Na pewno. Dlatego zachęcamy do odwiedzenia OFICJALNEJ STRONY PROJEKTU, bo można tam już zagrać w trzy mini-gry (to powody trzy, cztery i pięć) oparte na poszczególnych mechanizmach rozgrywki. Na początek polecamy oczywiście Running Mana – to najbliższe pełnego doświadczenia, jakim będą Interstellar Marines.
Czytaj dalej
28 odpowiedzi do “Interstellar Marines: Prace trwają, robi się coraz ciekawiej [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.

Interstellar Marines to jeden z tytułów, które mamy w pamięci, ale nie podręcznej, więc nie sprawdzamy na bieżąco, co słychać w duńskim studiu Zero Point Software, które ma ambicję stworzyć pierwsze na świecie „indie AAA title”, czyli „tytuł niezależny z najwyższej półki”. Dziś jednak do tematu wracamy i to z kilku dobrych powodów.
Jakis powiew swiezosci na horyzoncie zapowiada sie ciekawie
Albo goście są niespotykanymi pasjonatami, albo geniuszami marketingu, którzy podłapali, że teraz indie są modne i od razu każdy taki tytuł dostaje od graczy +15 do atrakcyjności. Takiej emocjonalnej gadki nie kupuję. Z drugiej strony… Futurystyczny FPS niebędący Killzone/Halo? Poczekam co się urodzi z tego.
Ciekawe ile to będzie kosztować…
Trzeba przyznać że projekt ciekawy. Czyżby to miał być Fear w przyszłości ?
@lubro jest cos w tym co piszesz ja wlasnie zalogowalem sie na stronce i wytestuje darmowe tryby na probe jak to sie ma 🙂
Jak trochę się przypatrzyć to kilka podobieństw do HALO i BattleField 1242 (mechy), oraz kolorystyka typu zastosowanej w Kronikach Ridicka ( choć to standard gier ogółem mówiących o przyszłości i kosmosie). A to oznacza iż najprawdopodobniej mi się bardzo spodoba 😀
Dobra… Liczę na ten tytuł i będę śledził jego dalszy rozwój…
Ładne, podoba mi się. Liczę na ten tytuł. Ma wielki potencjał tylko mogliby wymyślić jakieś lepsze stwory niż czworonożne rekiny 😛
Swietna muza w tle odglosy wystrzalow tez niczego sobie grafika pewnie ja porzadnie dopracuja ogulnie jak na granie w przegladarce jest calkiem niczego sobie bedzie trzeba zobaczyc jak to sie rozwinie ;p
Nic specjalnego.
Kompletnie nie wiem co napisać… Pomysł? Ok, tylko jakoś czworonożne rekiny* mnie nie podniecają.|* Nocturn|Kurde, gdyby CD Projekt miało porządny pomysł na grę (tak, wbrew pozorom możliwości mamy) to moglibyśmy mieć coś równie ciekawego, nawet w fazie projektu.|Dobra, żeby nie off-topować, będę obserwował ten tytuł.
ciekawe co z tego wyjdzie 😀
na pierwszy rzut oka widać, że tworzone przez graczy dla graczy, jestem zainteresowany (szczególnie, że ma wyjść na 3 najważniejsze platformy), wygląda ja tytuł potężnego i doświadczonego studia
Ten Running Man jest naprawdę świetny. W grze jest całkiem niezła grafika (opcje są pod Tab lub P), niezłe dźwięki, klimat, jest odrzut broni, widać nogi bohatera, którym sterujemy (akcję obserwujemy z pesrspektywy pierszej osoby), słyszymy jego oddech, kamera się rusza jak chodzimy, a nie tak jak np. w Call of Duty Black Ops (przynajmniej wg recenzji Cd-Action), gdzie jest po prostu lewitująca kamera z przyczepioną do niej bronią. Na razie to jest tylko trening z robotami, ale jest nieźle. 🙂
od kilku miesięcy sam pracuje na tym silniku najlepsze jest to ze oni zrobią jedna gre a wyeksportują ja na androida maca www iphone ipada ps3 xbox jednym kliknięciem. Używałem tego silnika do pracy semestralnej
To jest absolutnie świetne! Kolejny dowód na to, że w grę podczas jej tworzenia trzeba włożyć dużo serca reszta przyjdzie sama. Patrząc na ten tytuł i inne od firm niezależnych mam wrażenie, że właśnie już tylko ci twórcy niezależni pamiętają, że można coś pięknego, świetnego i grywalnego zrobić z niczego 🙂
Śledzę ten projekt od jakiegoś czasu i powiem wam coś na temat tej gry, każdy fan strzelanek powinien dać jej szanse i spróbować jak już wyjdzie. Ta gra ma szansę pokazać światu że da się robić prawdziwe i soczyste gry dla graczy, a nie produkty uboczne kampanii reklamowej w którą jakieś gbury w garniturach wkładają więcej kasy niż w produkcję. Jakby ktoś jeszcze nie załapał, główny fundusz twórców Interstellar Marines pochodzi z dotacji od fanów. 🙂
As a special thank you and as a token of our appreciation, we’ve put up the full-length musical theme for our preview slice „Running Man”! fajny maly bonusik po zapisaniu sie na stronke ;P
Cóż, dam im szansę, jak wyjdzie. Na razie śledzę i wspieram chłopaków z Unknown Worlds – http:www.unknownworlds.com/ns2/ Natural Selection 2 będzie pierwszym tytułem indie AAA, na nieszczęście IM. Dlaczego o NS2 nie wiecie? Bo lekcji PR mają 3. 😉
A mnie to zajeżdża Avdvent Rising’iem co jednak w żadnym stopniu nie umniejsza tej produkcji ,którą bez wachania wpisuje na moją wyimaginowaną listę „Games I have to play before I die”
Podoba mi sie i to bardzo…czekam na dalsze info.
Dać im szansę!!! 😀
Bronie wygladają i brzmią fajniusio 🙂
grafika troche taka nuzaca.
Bardzo ciekawie zaprezentowane bez zbędnego przechwalania… po prostu dobra robota oparta na trudzie pracy niezależnych twórców. Dobrze wiedzieć, że nie wszystkie gry są produkowane w „fabrykach”.
Jeden z najlepszych silników gier jakie znam, Unity. Pozwala tworzyć gry w przeglądarce, jednakże nie na zasadzie Streamingu jak w Onlive czy Gaikai.
Imo najlepsza gra fps, jeśli mogę tak powiedzieć na podstawie 2 krótkich „misji”,no może poza L4D2.|Mogę grać w trening w kółko… Ma to co lubię, czuć że strzelasz, a to dla mnie co najmniej bardzo ważne w fps-sie ^^. Po prostu gra genialna.