rek

Iron Harvest: Łany zbóż, ogromne mechy i budowa bazy [WIDEO]

Iron Harvest: Łany zbóż, ogromne mechy i budowa bazy [WIDEO]
Autorzy zaprezentowali nowy gameplay z gry inspirowanej twórczością polskiego artysty.

Czerpiący z dzieł Jakuba Różalskiego Iron Harvest odniósł na Kickstarterze wielki sukces i uwzględniając środki z innych źródeł zgromadził łącznie ponad 1,5 miliona dolarów. Ta kwota pozwoli na realizację wszystkich celów dodatkowych, między innymi stworzenie bonusowej kampanii fabularnej. Od premiery dzieli nas jeszcze wiele miesięcy, ale najbardziej niecierpliwi mogą przetestować wczesną wersję, o ile tylko wesprą twórców (lub zrobili to wcześniej) kwotą minimum 55 dolarów (ok. 200 zł). Grywalna alfa doczekała się zresztą niedawno sporej aktualizacji, która wprowadziła nowe jednostki i garść poprawek. Jeśli nie zamierzacie na razie sięgać do portfeli, zawsze możecie zerknąć na nowy zapis rozgrywki. Poprzedni znajdziecie TUTAJ.

15 odpowiedzi do “Iron Harvest: Łany zbóż, ogromne mechy i budowa bazy [WIDEO]”

  1. Autorzy zaprezentowali nowy gameplay z gry inspirowanej twórczością polskiego artysty.

  2. @patryno|https:www.reddit.com/r/conceptart/comments/853k2g/the_truth_behind_the_art_of_jakub_rozalski/|https:imgur.com/gallery/1rAzUaD

  3. Chciałbym tak nie potrafić malować, a kraść też trzeba umić xD

  4. Czekam na premierę. Gra sama w sobie czerpie garściami ze rtsów od Relic, co jest niewątpliwą zaletą. Setting też robi dobre wrażenie, mimo doszukiwania się kontrowersji w źródle inspiracji.

  5. Ehhh żal mi tych, którzy nazywają Jakuba złodziejem… Ot, inspirował się innymi pracami i na ich postawie malował coś w swoich klimatach. W sumie szkoda strzępić sobie język w tym temacie. Ludzie naprawdę potrafią czepiać się o byle co.

  6. Technika, której używa nazywa się „photobashing”, bardzo popularna u koncept artystów i ilustratorów. Nic nadzwyczajnego, ani zbrodniczego.

  7. Ja też czekam na grę bo jest co gra ala company of heroes a to świetne gry a w dodatku ten seting. Gdy po raz pierwszy zobaczyłem prace Różalskiego od razu pomyślałem o grze w tym świecie no i mamy. Co prada robiona przez Niemców ale co tam.

  8. Nie ma sladow na sniegu slabo.

  9. DoW 2 z ograniczeniem do armii imperialnej. A tak serio, wygląda całkiem fajnie.

  10. Każdy kto nazywa Różalskiego złodziejem jest zwyczajnie ignorantem. Kompozycje czy elementy są zrzynane prawie na żywca tysiące razy. Żaden z autorów innych prac nie miałby szans przeciwko Różalskiemu w sądzie. Za to w przypadku wzorowania się na zdjęciach… to wszyscy w art designie tak robią.

  11. Wiadomo czy gra będzie w jakiś sposób powiązana z planszówką Scythe, również opartą w uniwersum wzorowanym na pracach Pana Jakuba?

  12. @rankaven To samo uniwersum, te same frakcje, podejrzewam, że bohaterów z tych frakcji też spotkamy w grze komputerowej.

  13. Nemesis753159 20 grudnia 2018 o 22:31

    Wygląda super.

  14. Kordianbolszewik 22 grudnia 2018 o 14:26

    Czy Art style to ten sam gość co od Scythe?Jakub Różalski?

  15. RTS, słabo.

Dodaj komentarz