It Takes Two: Już ponad trzy miliony sprzedanych kopii
Gracze najwidoczniej uwielbiają grać w co-opie.
Założone przez charyzmatycznego (i czasem może zbyt pewnego siebie) Josefa Faresa studio Hazelight szturmem zdobyło serca graczy w 2018 swoim debiutanckim A Way Out. Pomimo sporego ryzyka – produkcja skierowana była wyłącznie do duetów i w pojedynkę była niegrywalna – projekt okazał się ogromnym sukcesem, znajdując ostatecznie ponad 3,5 miliona nabywców (a pamiętajmy, że na jednej kopii grać mogły dwie osoby, również przez internet).
O losy kolejnego tytułu Hazelight byliśmy już spokojni. Gracze i recenzenci przyjęli It Takes Two z entuzjazmem, co szybko znalazło potwierdzenie w sprzedaży. Pierwszy milion egzemplarzy rozszedł się w niecały miesiąc od marcowej premiery, na drugi musieliśmy zaczekać do czerwca. Teraz zaś studio pochwaliło się, że It Takes Two sprzedało się w liczbie 3 milionów kopii.
Three. Million. Units. Sold. #ItTakesTwo
— Hazelight Studios (@HazelightGames) October 13, 2021
The thought of so many people enjoying our game is humbling and heartwarming. You’ve all helped send a clear message - co-op adventures are here to stay!
Gratulujemy i trzymamy kciuki za kolejny milion.
Czytelnik CD-Action od prawie 25 lat, redaktor od 2018. Kocham Soulsy i zrobię wszystko, by inni też je pokochali. Szef działów zapowiedzi i recenzji.