Jagged Alliance: Back in Action – długi gameplay uczący zasad rozgrywki [WIDEO]
![Jagged Alliance: Back in Action – długi gameplay uczący zasad rozgrywki [WIDEO]](https://cdaction.pl/wp-content/uploads/2021/11/19/38ec732e-bf21-4474-bbab-b0a1ffe15689.jpeg)
Gry pokroju Jagged Alliance do łatwych nie należą. Dlatego warto obejrzeć opublikowany przez Kalypso Media nowy gameplay z Back in Action, remake'u kultowej "dwójki", który uczy zasad rozgrywki. Chcesz wiedzieć, jak wygrać? Tu znajdziesz odpowiedź.
Nowy gameplay Jagged Alliance: Back in Action:
Czytaj dalej
15 odpowiedzi do “Jagged Alliance: Back in Action – długi gameplay uczący zasad rozgrywki [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Gry pokroju Jagged Alliance do łatwych nie należą. Dlatego warto obejrzeć opublikowany przez Kalypso Media nowy gameplay z Back in Action, remake’u kultowej „dwójki”, który uczy zasad rozgrywki. Chcesz wiedzieć, jak wygrać? Tu znajdziesz odpowiedź.
Interface aż śmierdzi oldschoolem, ma to swój urok 🙂
Trochę to… rozczarowujące. Choć informacje o tej grze nastrajały mnie raczej sceptycznie, jako fana serii, dawałem tej grze szansę. Niestety, ten gameplay mocno mnie zniechęca, powolność akcji w poprzednich częściach nie przeszkadzała, tutaj, ze względu na brak systemu turowego, wszystko wydaje się strasznie ślamazarne. Poczekam na recenzje, nie zaufam twórcom na tyle, by kupić grę przed jej weryfikacją przez rynek.
Frozen Synapse w 3D xD|Pograłbym…
Wygląda ciekawie. Dosyć stosowna ewolucja, tury – aktywna pauza. Przypomina pod względem rozgrywki to trochę Icewind Dale’a, nieprawdaż? Nie mogę się doczekać zrobienia drużyny z Reaperem i Scullym, po raz setny.
Jest potencjał, nigdy nie grałem w JA ale system sterowanie jest fajny, trzeba czasami cos pomyśleć.
Nigdy nie lubiłem serii Jagged Alliance, ale ta część może mi się spodobać. Jeśli by się jeszcze trafił edytor misji, to chyba kupię tą grę.
Jakiś ubogi kuzyn systemu z Aftershock/Afterlight…
Mam mieszane uczucia. Jakoś mam wrażenie, że lepiej spisała by się walka turowa. Spodziewałem się, ze będzie to gorzej wyglądało i na pewno gra trochę zyskała w moich oczach, jednak daleko mi do pełnego entuzjazmu. Poczekam na recenzję.
Widać doskonale, że i drużyna i przeciwnicy ostrzeliwują się z przerwami, nie uwierzę, że nie dało się zrobić walk w turach, dużo lepiej by to wyglądało. A poza tym, średnie takie.
@vfm: Jedni nazwa zamiane tur na aktywna pauze ewolucja, inni degeneracja…
Inteligencja przeciwnika jak widzę jest żadna. Wchodzą pod lufę gracza i giną, zamiast schować się za zasłoną. W dodatku pod ostrzałem zamiast samemu strzelać to przemieszczają się wolnym tempem i giną natychmiast. Dno totalne jak dla mnie.
Fajnie się zapowiada. Jestem fanem serii JA i wg mnie system aktywnej pauzy i odejście od tur powinno pozytywnie wpłynąć i odświeżyć grę. Grafika może nie powala, ale nie ona jest najważniejsza w JA. Co do komentarzy mówiących o powolności rozgrywki to przecież nie Commandos, gdzie rozgrywka ma mocno zręcznościowy charakter momentami. Mam nadzieję, że autorzy wypuszczą jakieś demko, żeby rozwiać wątpliwości i zachęcić do gry
Na pewno nie zagram, a już na bank nie kupię tego gniota. Wolałbym coś w rodzaju Jagged Alliance 2 HD niż ten niemiecki badziew. Niestety oryginał zestarzał się do tego stopnia, że piksele kłują w oczy ale wolę to niż 'to niemieckie cudo „myśli” niemieckiego „twórcy gier”, który na milion procent wtopi na tym projekcie’, chociaż patrząc na oprawę jego 'dzieła’, dużo go to nie kosztowało. Niech gebelsy zostaną przy robieniu aut. Oryginałowi nic nie dorówna. Tęsknię za Tobą Jagged Alliance 2 🙁
Jest już demko na Steamie.