rek

Just Cause 4 pręży muskuły na 20-minutowym gameplayu [WIDEO]

Just Cause 4 pręży muskuły na 20-minutowym gameplayu [WIDEO]
Latające czołgi? Tylko w Just Cause!

Avalanche Studios opublikowało właśnie obszerną prezentację rozgrywki z tegorocznego Gamescomu. Film skupia się na przedstawieniu różnych biomów (o których już sporo wiemy) i szeroko pojętej wolności, jaką zaoferuje nam gra. Przede wszystkim słynna linka z hakiem Rico Rodrigueza doczekała się jeszcze większej rozbudowy – nie dość, że może działać w różnych trybach (przyciąganie, napędzanie odrzutowe i unoszenie), to jeszcze każdy z osobna zmodyfikujemy wedle uznania. Łącznie mówi się o ponad czterech milionach kombinacji! Developerowi prezentującemu poniższy gameplay udało się sprowadzić na ziemię deszcz wybuchających beczek, a także wynaleźć w pełni funkcjonalny, lewitujący czołg. Przypomnijmy, że Just Cause 4 zadebiutuje 4 grudnia na PC, PS4 i XBO, a wraz z nim największe tornado w historii gier.

8 odpowiedzi do “Just Cause 4 pręży muskuły na 20-minutowym gameplayu [WIDEO]”

  1. Wygląda to o niebo lepiej niż JC3. Dużo zmian i ulepszeń znanej nam już formuły. Dla mnie tylko mogliby poprawić fizykę jazdy.

  2. Mam nadzieję , że zostanie poprawiony model jazdy bo ten w Just Cause 3 był do du….

  3. Ja to widzę tak : Tornado-latający czołg-my w środku-czołg leci w stronę wrogów- BUM!

  4. BTW po co poprawić fizykę jazdy? skoro w tej grze to nie ma sensu.

  5. @Toyminator a no racja 😀

  6. CZEMU KURKA JASNA W DZISIEJSZYCH GRACH, PRAWIE W KAŻDEJ WIDAĆ TE WNERWIAJĄCE WSKAKIWANIE TEKSTUR TUŻ PRZED OCZAMI, WAS TEŻ TO RAZI? BO MNIE OKROPNIE

  7. @toyminator Model fizyki nie musi być realistyczny, ale po prostu przyjemny. Ten w JC3 to milion kroków wstecz od JC2, co mnie naprawdę irytuje.

  8. @toyminator Sry, moja odpowiedź nie odniosła się do tego co napisałeś xD

Dodaj komentarz