Killzone 3: Kamera… akcja! O tworzeniu cut-scenek [WIDEO]
W nowym materiale pokazującym proces tworzenia Killzone 3 "od kuchni" możemy przyjrzeć się, w jaki sposób powstają cut-scenki, których w grze znajduje się sporo. O procesie przelewania ruchów z przestrzeni realnej w wirtualną opowiadają między innymi aktorzy - Malcolm McDowell i Ray Winstone.
Premiera Killzone 3 25 lutego 2011.
Czytaj dalej
17 odpowiedzi do “Killzone 3: Kamera… akcja! O tworzeniu cut-scenek [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.

Ale my i tak będziemy mieć polski dubbing w tej grze, więc nic nam po głosie Malcolma McDowella. Mam nadzieję, że w ustawieniach będzie można wybrać opcję angielskie głosy i polskie napisy 😀
W Polsce będzie wersja z Dubbingiem i oryginalna z polskimi napisami
chyba jednak złożę preordera:D
@maciej2801 – nie przypominam sobie, żeby była opcja wyboru języka osobno dla audio i napisów.|Poza tym dostępne będą wszystkie języki z dysku – trochę ponad 10.
kurcze ladnie to wyglada…sobie tak mysle ale ryło by beret na PC!
Video not available…
” nie przypominam sobie, żeby była opcja wyboru języka osobno dla audio i napisów.”|To logiczne że sobie nie przypominasz, ponieważ gra jeszcze nie wyszła…
Luknijcie na to jak ta gra wygląda w finalnym kodzie. Widać że gra przyspieszyła i pozbyła się „laga” ale nadal się jest żołnierzem z kilkoma kilogramami na plecach http:www.youtube.com/watch?v=G-EtNqkDqkc&hd=1
Fajnie.
Wow motion capture na twarzy to robi wrażenie :O
@Lichy te kilogramy to prędzej w majtach, na widok helghastów.
Ja nie moge. ja chce PS3!!!!
Starzeję się, już mnie nie kręci wbijanie palców do oczu, czy podrzynanie gardeł. Wolałbym żeby tego nie było, niepotrzebnie epatują przemocą, podczas gdy finishery mogły być prostsze (chyba że krew i flaki stanowią wartość same w sobie).
@Sergi – Tak, ale zwróć uwagę na modę jaka występuje w dzisiejszych grach – im gra bardziej brutalna tym lepiej się sprzedaje, jak choćby God of War III. A ty jesteś przykładem osoby (jednej z niewielu, jeśli patrzeć na ogólną skalę) które za ową brutalnością nie przepadają.
@eske – Myślałem że ta tendencja jest już w odwrocie, ale widać nie.|Akurat do GoWa czy PoP(WW) nic nie mam – To dark fantasy, stosuje się pewną dozę umowności i można pozwolić na wiele rzeczy. Ale żołnierz, który zamiast zabić szybko i bez zbędnego pastwienia bawi się w jakieś tortury? Jakoś to się kłóci z moim prawem moralnym (w końcu ten drugi robi to samo co my, nie jest zły tylko wykonuje rozkazy).|Coś za bardzo filozofuję jak na shootera 😛
Już się nie mogę doczekać owej premiery.
0:17 Piłsudski!