04.09.2010
Często komentowane 68 Komentarze

Killzone 3: Pokaz gry w wersji korzystającej z PlayStation Move [WIDEO]

Killzone 3: Pokaz gry w wersji korzystającej z PlayStation Move [WIDEO]
Choć jak do tej pory PlayStation Move to raczej zabawka dla "każuali" Sony wierzy, że może tym kontrolerem zainteresować też "prawdziwych" graczy. Oto prezentacja pokazująca, jak przy użyciu Move gra się w Killzone 3.

Killzone 3 sterowane PlayStation Move:

68 odpowiedzi do “Killzone 3: Pokaz gry w wersji korzystającej z PlayStation Move [WIDEO]”

  1. Choć jak do tej pory PlayStation Move to raczej zabawka dla „każuali” Sony wierzy, że może tym kontrolerem zainteresować też „prawdziwych” graczy. Oto prezentacja pokazująca, jak przy użyciu Move gra się w Killzone 3.

  2. Genialnie! PlayStation Move z „aimbotem” również na multi… To będzie porażka!

  3. Mimo wszystko jakoś mnie to nie przekonuje…

  4. Za duże opóźnienie…przypomina mi to troszkę FarCry 2 na PC [jeżeli idzie o kontrolowanie]. Chyba jednak zostanę przy padzie i zostawię Move.

  5. zerżnięte z WII…

  6. @k4cz0r|Chyba wina procesora/karty graficznej u Ciebie… U mnie działało bez zarzutu, jednak na filmiku widać spore opóźnienie :/ Świata tym nie zawojują XD

  7. Bardziej od prezentacji Move zafascynował mnie kolejny gameplay z Killzone’a 3 😉

  8. @Marlosik13|http:www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-the-case-for-playstation-move-article|Może byś czegoś się dowiedział o temacie w którym się wypowiadasz ?

  9. Srednio mi sie podoba ten latajacy celownik :/

  10. @Sham, sorki, ale wszystko mi na pełnych idzie nawet jakbym się uparł to z AAx2 [pełne mam na myśli DX10] i miałem minimum 20-25 fps. A myszka miała opóźnienia nawet jednej sekundy…

  11. InsaneLunatiC 4 września 2010 o 19:21

    To raczej niejest stworzone do tego typu gier.

  12. Pozatym rozbraja mnie to całe rozróżnienie na ”każuali” i ”prawdziwych” graczy.

  13. Czy nie można by było po prostu zrobić myszkę do tej konsoli? Lag jest ewidentny i wyklucza taktykę „na paranoika”, czyt. regularne, szybkie obracanie się w poszukiwaniu celu (moja ulubiona <3). Jakoś mi się to niewygodne wydaje, trzymać cały czas rękę w górze/uniesioną dłoń.

  14. Move na pewno nie nadaje sie do FPSów. Wygląda to masakrycznie ;(.|O ile w gre warto zainwestować 240zł to napewno nie w Mova chyba że do innych gier.

  15. move pasuje do ps3, wreszcie konsolowcy mogą wymachiwać każualowo przed ekranem pod przykrywka kontrolera „również dla prawdziwych graczy” ehh..

  16. Ja powiem tak. Killzone 3 kupię. Move też kupię. Z tego wynika, że dla zabawy po przejściu gry będę mógł zagrać ponownie przy użyciu tego cacka. 🙂

  17. wiem że to ostatnio niemodne mówienie tego słowa ale niestety nie znajduję innego określenia jak … żałosne … sterowanie powolne i jeszcze bardziej nieprecyzyjne jak na padzie, skrajnie niewygodne przez konieczność trzymanie różdżki (wcale nie takiej lekkiej) wysuniętej przed siebie , strasznie toporne skręcanie widoku , konieczność przystosowania się do tego że ręką z analogiem nie ruszamy. może i fajna zabawka dla każuali ale do normalnej gry się nie nadaje

  18. KoniecImprezy 4 września 2010 o 19:58

    jak dla mnie move czy jakikolwiek istniejący kontroler ruchu jest w shooterach jak takie coś z takim czyś bez takiego czegoś… Taka ciekawostka bez której można sie obejść

  19. A tego celownika nie da sie przymocowac na środku ekranu?…. Wole Kinect™

  20. Zobaczcie na drugim filmiku w 43 sekundzie ten „aimbot” xD Przecież w to będzie można grać z zamkniętymi oczami…

  21. dzisiaj, 21:04 Karlosik13|zerżnięte z WII…Popieram

  22. Przestańcie z tym rżnięciem z Wii… pomysł opiera się na Wii, ale technologia jest o wiele potężniejsza i precyzyjniejsza… to jak powiedzieć, że Mickiewicz i Słowacki ściągali od Reja, bo używają tego języka, który on zapoczątkował.

  23. NTW. @k4cz0r co złego było w sterowaniu w farcry2 na piece ? właśnie sobie w nią pogrywam i jakoś nie mam problemów , co więcej nigdzie nie widzę postów „pomóżcie ze sterowaniem w FC2 ;]” ? sprecyzujesz się na prv ?

  24. @DrainiaC- A kinect zerżnięty z ps eye, więc nie płacz…|serart15- Rzeczywiście, a do tego jeszcze swobodne chodzenie między przeciwnikami…Mam nadzieje, że to był łatwy poziom.

  25. InsaneLunatiC 4 września 2010 o 21:32

    Wiecie co? Po przeczytaniu tych wszystkich komentarzy, wydaje mi sie ze powinni stworzyc taki pistolet na kabel jak byl kiedys w starych grach ;P To bylo by lepsze niz rozdzka.

  26. God help them… ILE !!! Ile można bręczeć że MOVE to kopia WII… W takim razie Kinect to kopia EyeToya a Lamborghini Gallardo jest kopią traktora prawda ? Nie nie prawda…|Pozatym jak ktos nabierze skilla z MOVE to w K3 w necie jest wymiataczem.|A celowanie będzie jak w Insurgency ( mod do HL2 ) i Arma 2.|Może MOVE jest przedewszystkim dla „casuali” ale przy odpowiednim wykorzystaniu ( i odpowiednich grach ) może to być sprzęt „hardkorowego” gracza.

  27. Nuuuuuda różka to jakieś drewniane i nie wygodne sterowanie! Dzięki zostaję przy precyzyjnej myszce i klawiaturze! Teraz nawet pad wydał mi się lepszy od tego.

  28. Cos ten Move sie spoznia…. Widac ze jest mala roznica pomiedzy ruszanie pileczka a bronia na ekranie. Ale widze w tym jeden duzy plus, FPS sa wreszcie grywalne na konsolach! Pad jest nieprzystosowany a tutaj kuleczka mozemy dokladnie wycelowac 😀

  29. Ok, Move ma jeden plus – wyeliminuje cheaterów… bo co będą mieć do roboty skoro aimbot będzie wprowadzony od razu do gry?

  30. Beznadziejny patent, kursor w grze fps powinien być nieruchomy a my powinniśmy sterować postaciom z cenralnie umieszczonym celownikiem.|Beznadziejne mi sie wydaje to ze trzeba kursorem dojechac do krawedzi by gdzies spojrzec.

  31. Świetnie się zapowiada! Zwłaszcza, że już gościu na oficjalnej prezentacji nie opanował tego do końca. Po prostu świetne…

  32. Konsolowy wymyślą wszystko byle by z myszy i klawiatury nie korzystać

  33. a ja myślałem że move będzie bez autocelowania (tak jak na padzie)

  34. to już WII jest lepsze, chociażby ma grafikę gorszą niż PS3 czy XBOX 360 ale pograłem na WII i stwierdzam że sprzedaje dzisiaj PS3 i kupuje WII gry na WII są relaksujące, z kolei na PS3 którego mam jest grafika [beeep]ista ale mnie te gry się nudzą np. takie Uncharted 2 super grafa ale gra w połowie gry jest nudna jak flaki z olejem.

  35. he he fajny miecz świetlny 🙂 „luke i’m your father” ;P

  36. Jeden duży minus: celownik lata po całym ekranie, a chyba każdy np. po wejściu do pomieszczenia chce szybko spojrzeć, czy kogoś nie ma przy ścianie – tutaj zanim spojrzymy, już bagnet w plecach… Wszystko fajnie, tylko to celowanie…

  37. @fuchi7410 na samym początku pierwszego filmiku koleś powiedział, że to będzie można zmienić w menu

  38. Skoro ulepszone Move = Wiimote to ten cały Kinect = PlaystationEye

  39. @Locutus: ja tam na PC jezeli tylko sie da to w FPSy gram na padzie z prostego powodu nawet jezeli zestaw klawiatura+mysz jest najbardizje precyzyjny to jest tez najmniej wygodny i tyle.

  40. Nieżle

  41. „really quickly move around” 0:55 – really quickly to jest na myszce a nie na move… Dla hardkorowców to porażka

  42. Njenawidzem Sony!!! Zrobili podrube ruszczki czarodziejki z ksienżyca!!!!

  43. AlojzyPachucy 5 września 2010 o 09:15

    eee co za noob xd w fps nie gra sie ze wspomaganiem celownika bo to je kicha xd jak gralem w mw2 (moja pierwsza gra na ps3) to w polowie gry sie zorietowalem ze mam cos takiego jak patrzylem w niebie a po przycelowaniu celownik byl na bani wroga xd

  44. eee, całkiem fajny. W killzone 3 na pewno przytne, może nawet na move

  45. Jezu, czytam te komentarze i płacze. Co wy ludzie macie do „karzulowosici” ?! Gra [jak i sprzęt] ma dać zabawę, radość i mile spędzony czas! Chcesz wymiatać to graj padem, nikt Ci nie broni. Move w KZ3 na pewno zda egzamin, bo widać że jest to przemyślane wszystko ale czy ktoś będzie tym w multi grał ? NA PEWNO ! Nawet dla samej zabawy. Gdyby gry był tworzone wyłącznie dla „prawdziwych graczy”, to rynek gier spadłby o 70-80% [patrz sprzedaż Wii, popyt gier serii Lego itp ].

  46. Tak, teraz odsłuchałem, wcześniej sobie puściłem bez dźwięku – urok posiadania notebooka 😛 Jak dla mnie posiadanie move to nie jest przejaw casualowatości, zresztą o wiele łatwiej jest mi sobie wyobrazić celowanie za pomocą move niż padem – Killzone 2 to świetna gierka, ale celowanie 'z analoga’ mnie dobijało. A tutaj jest jakby większa swoboda.

  47. Czy nie można po prostu do konsoli podłączyć bezprzewodowej klawiatury i myszki? Grac sobie w ten sposób na stoliku w salonie. Nie mam konsoli więc zadaję to pytanie.

  48. Mi się wydaje że ciężko tak trzymać ręce – przy długim graniu może to je zmęczyć.|@TerrorYst – ten patent z latającym celownikiem i bronią po całym ekranie jest Fajny, ale tylko na PC w grze ARMA (2) i OFP |Tu to wygląda jak gra z Automatów w Salonie – choć nie aż tak źle 😛

  49. locutus@ he he masz racje

  50. @burakgalazka: WOJNA JEST MĘCZĄCA! TO NIE JEST SPORT DLA MIĘCZAKÓW! 🙂

Dodaj komentarz