Kingdoms of Amalur: Reckoning – kolorowo i nierealistycznie [WIDEO]
![Kingdoms of Amalur: Reckoning – kolorowo i nierealistycznie [WIDEO]](https://cdaction.pl/wp-content/uploads/2021/11/19/154178cd-b696-43dc-87fd-dfd867aa6136.jpeg)
Kingdoms of Amalur: Reckoning cechuje się nietypowym stylem graficznym, za który odpowiedzialny jest Todd McFarlane, twórca postaci Spawna. O oprawie wizualnej opowiadają twórcy gry na najnowszym filmie "Z pamiętnika developera".
Niektórzy gracze mogą zniechęcić sie stylem graficznym Kingdoms of Amalur: Reckoning, który jest mocno kolorowy i cukierkowy. Twórcy gry zaznaczają jednak, że nie chcą podążać drogą innych współczesnych produkcji i tworzyć gry z niezwykle realistyczną grafiką. Wolą zrobić coś innego i przez to wyjątkowego. Co sądzicie o takim podejściu?
Oprawa wizualna w Kingdoms of Amalur: Reckoning:
Czytaj dalej
26 odpowiedzi do “Kingdoms of Amalur: Reckoning – kolorowo i nierealistycznie [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Kingdoms of Amalur: Reckoning cechuje się nietypowym stylem graficznym, za który odpowiedzialny jest Todd McFarlane, twórca postaci Spawna. O oprawie wizualnej opowiadają twórcy gry na najnowszym filmie „Z pamiętnika developera”.
Po chwili zabawy z demem stwierdzam, że gra mi się podoba głównie przez ten styl graficzny. Historia również zapowiada się ciekawie. Być może skuszę się na KoA:R jak tylko skończę ME3 🙂 .
Mi tam się podoba. Pograłem w demo, spodobało mi się bardzo. Świetna walka, grafika taka mi też pasuje, teraz czekać tylko na pre ordera. Jednak gra: zacięła mi się dwa razy+różne nie wiadomo jakie tekstury mi się pojawiały w miejscach pagórków, mam nadzieję, że pojawi się jakiś patch.
Ale nie zagram w demo ME3 dla dodatkowej zbroi 🙂 . Poczekam na moją kolekcjonerkę 🙂 .
Mi także się demo podobała, taka mieszanka najlepszych rozwiązań z różnych gier, jedyne co mnie niepokoi to to że gra nie jest przystosowana do rozdzielczości 4:3 przez co niektóre elementy HUD i napisy podczas dialogów są czasem nieczytelne lub są ucięte.
@wotasd a ukończyłeś demo KoA?Bo po 45min dostajesz broń do ME3
Ściągnąłem demo ze Stimu ale niestety, interfejs jest ale jest czarny obraz podczas samej gry szkoda bo długo czekałem na to demo
Mi się nie podoba. Grafika wygląda jakby nie mieli kasy na porządnych grafików, albo jakby robili MMO… Przecież to jest dokładnie ten sam styl co w SWTOR zrobiony pod słabe kompy (i konsole, bo to gra tak konsolowa jak Fable 3), ale nie rzucający się bardzo w oczy…
@JacQ13 Jeszcze nie. Ale na wejście dostajesz zbroję do ME3 i jakieś 2 itemy do KoA:R. Demo przejde w całości jak znajdę trochę wolnego czasu w weekend.
@wotasd wystarczy, że 45min w jednym miejscu poczekasz 😀 . Chociaż dużo więcej zabawy jaK „pójdziesz w las”. Po tych 45min pojawi się komunikat o końcu dema i w nagrodę dostajesz chakram launcher czy jak mu tam.
bardzo, bardzo, bardzo mocno średnie jest to demo.
Mi się nie podoba. Moje pierwsze skojarzenie było z WoW’em i chodź tam taka grafika mi nie przeszkadza to tutaj już jej nie trawię. Z abstrakcyjnych grafik wolę te bardziej komiksowe jak w Borderlands albo Pince of Persia z 2008. Mam nadzieję, że fabuła zmieni moje nastawienie do Kingdoms of Amalur: Reckoning.
@JacQ13 Spokojna marchewa. Na pewno „pójdę w las” 🙂 .
oprawa graf. trochę drażni, ale można się przyzwyczaić – przynajmniej mam taką nadzieję, bo planuję zakup 🙂
kuba9519 – o ile pamiętam KoA miało być MMO, ale później zmienili plany. Stąd taka grafika.
A ja jestem zaciekawiony. Jednak najpierw ME3, a później kto wie, może i KoA:R ale bankowo nie w dniu premiery.
Jak można marudzić na tą grafikę? Jest odpowiednia do takiej gry… Realistyczna grafika jedynie pasuje do serii TES i gier typu BF3…
Demko już ograne. Szczerze nie wiedziałem co mnie czeka i niestety nie chcę już wiedzieć, bo demo kompletnie zniechęciło mnie do kupna tej gry. Może i oprawa jest cukierkowa i kolorowa niczym w serii Fable (swoją drogą jest to klon tej gry), ale co z tego jeśli same tekstury są już brzydkie. Animacje dość sztywne, a sama walka nie daje żadnej satysfakcji nawet pomimo trzymania w dłoniach 2,5 metrowego miecza będąc w dodatku wojowniko-czarodziejo-skrytobójcą, który nie ma nagranych ścieżek dialogowych. Słabo
Taką samą grafikę ma wiele gier. Niżej wspomniany Skyrim też nie maił jakoś super realistycznych cieni i tekstur są one pastelowe. Podobną grafikę co KoA:R ma: WoW, DA2, Darkness2, borderlands 1i2, X!III, KotOR i wiele innych. Mechanika rozgrywki przypomina mi połączenie Gothic, Skyrim, DA1)okno skilli, menu rozmowy). W demie nie było wszystkich głosów aby zmniejszyć wagę dema.Prawdziwa walka zacznie sie pod konie gry. Gra dostanie oceny 7-8,5/10. Sprzeda się średnio/źle gdyż większość graczy czeka na ME3
No tak, ta grafika jest wyjątkowo wyjątkowa. Przecież mieszanki WoWa i Fable jeszcze nie było.
Fable z grafika z Torchlight w 3D, tyle w temacie. Zadna rewolucja, choc bym kupil, bo przyjemnie sie nawet gralo – gdyby nie logo EA. I smieszna sprawa – gralem najpierw w demo z Origin, potem nastepnego dnia ze Steam. Pierwsze mialo drobne problemy techniczne, drugie bylo niemal niegrywalne. EA po raz kolejny pokazuje, jak bardzo ma w powazaniu Steam?
Przy okazji EA Polska oznajmiła, że gra będzie w całości po angielsku.
Rpg z przypuszczalnie masą textu,dialogów,sporym światem i specyficznym językiem(fantasy)i NIE MA NAWET POLSKICH NAPISÓW!!Ogarniam angielski bardzo dobrze,ale tłumaczenie sobie rpg-a, to wydłóżanie grania 2x(jesli smakujemy grę na maxa, a nie tylko byle szybko do konca).A cena regularna. Napalałem się na tą grę od dawna ale bez PL podziękuję. Zaraz będzie ME3, możliwe ze Diablo 3, a nawet ten Risen w pirackich klimatach.
Zagrałam w demko. Fable + TES + kółko dialogowe. Prawdę mówiąc grało się całkiem przyjemnie. Grafika jest bardzo fajna, zwłaszcza jeśli chodzi o stronę artystyczną, architekturę i koncepcje lokacji. Niby bajkowo, ale krew się leje. 😉 Chociaż nie przepadam za Salvatore, fabuła zapowiadała się interesująco. Poczekam aż wyjdzie w EA Classics. 😉
@Damianuss – i to jest moim zdaniem poważny błąd. Powinny być napisy, inaczej możliwe że w ogóle się nie opłaca gry wydawać. W RPG jest dużo dialogów i bez dobrej znajomości angielskiego nie ma sensu grać, a wiadomo jak to u nas jest z tym angielskim… Do tego wychodzi dużo fajnych gier i ludziom raczej nie będzie za bardzo żal zrezygnować z tej gry właśnie z takiego powodu.
Brak w Kingdoms of Reckoning choćby polskich napisów? Mass Effect tylko z Orgin? Polityka EA coraz bardziej mi się podoba, tak trzymać! Aha, a dlaczego The Reckoning nie wymaga Orgin? Przynajmniej mogliby być konsekwentni.