Komunikat: Klucze do gry Sins of a Solar Empire [UPDATE]
![Komunikat: Klucze do gry Sins of a Solar Empire [UPDATE]](https://cdaction.pl/wp-content/uploads/2021/11/19/964f05e4-4dea-4fc8-ba37-874238150804.jpeg)
Zostało to dokonane bez stosownej zgody ze strony firmy Kalypso Media Group, w związku z czym informujemy, że zablokowana została możliwość pobierania tych kluczy z naszej strony WWW, a te które już zostały pobrane ulegają unieważnieniu.
Za całą sytuacje serdecznie przepraszamy naszych czytelników oraz fimę Kalypso Media Group.
[UPDATE]
Sprawę chcielibyśmy w pełni wyjaśnić już teraz, ale ze względu na godziny wieczorne, jest to bardzo utrudnione. Kody oczywiście otrzymaliśmy w pełni legalnie, podpisując wszystkie stosowne umowy z posiadaczem praw do gry Sins of a Solar Empire na naszym terytorium.
Okazało się jednak, że kody, które według wiedzy nam przekazanej miały wyłącznie umożliwiać grę w sieci czytelnikom, którzy nabyli nasz magazyn z pełną wersją gry umieszczoną na płycie, pozwalają na darmowe ściągnięcie działającej wersji Sins of a Solar Empire z serwisu Impulse, prowadzonego przez producenta tego tytułu. Odkryła to grupa anglojęzycznych internautów, która sprawę rozgłosiła na najróżniejszych forach i stronach internetowych, przez co wielu „cfaniaków” postanowiło skorzystać z takiej luki w systemie. Natychmiast wprowadziliśmy mechanizm, który blokował użytkowników spoza Polski, ale ponieważ nie ograniczyło to pobrań gry z serwisu Impulse (za którymi stali zapewne już nasi rodzimi użytkownicy) dystrybucja kluczy została wstrzymana. Jutro od rana sprawę będziemy wyjaśniać – mamy nadzieję, że skutecznie i szybko uda się wypracować mechanizm, który zadowoli i nas i Kalypso Media Group.
Do tej pory grać można bez przeszkód w tryb single Sins of a Solar Empire – klucz wymagany jest wyłącznie przy grze sieciowej.
Czytaj dalej
307 odpowiedzi do “Komunikat: Klucze do gry Sins of a Solar Empire [UPDATE]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Redakcja CD-Action oraz Wydawnictwo Bauer przepraszają czytelników oraz firmę Kalypso Media Group, za to, że w wyniku fatalnej pomyłki udostępniła na swojej stronie klucze do gry Sins of a Solar Empire.
Czyli co – zero patchy czy dodatków pobieranych przez Impulse’a?…
Jak to dobrze, że mam wydanie premierowe tej gry 🙂
Mam jednak nadzieję, że kody zostaną udostępnione w innym terminie. Nie myle się, prawda???
I dobrze, tym którzy je ukradli nie kupując pisma dostanie się po łapach. Gorzej z tym którzy którzy po prostu do covera z kupionego pisma chcieli pobrać. Sam też mam premierówkę od początku roku i Entrenchment więc mi ten serial nie potrzebny…
Wpadka xDD
szkoda
No to pięknie. 😉 |Marzenia się NIE spełniają.
Nie ciekawa sprawa… Miejmy nadzieję że klucze zostaną wkrótce udostępnione.
oo |lol (przeprosiny mam w (_I_).) 🙁
Znając życie wydawca NIE udostępni kluczy w ramach nauczki.
Ale żal a już miałem w planach wysłać wiadomość aby otrzymać klucz 🙁
A ja się dziwie dlaczego mi cd-key nie działa:/|Kurde myślałem że będzie w co pograć
Czyli z jedynego pełniaka, który miałem chęć zainstalować nici. Oj Smugg jak wróci będzie miał pełne ręce roboty. Nigdy więcek cd-keyów na stronce. A tak liczyłem na SoSE…..
eeee. ale klucz nie jest wymagany do normalnej gry tak? tylko do multi? czy się mylę?
Multi, profile, update i dodatki.
Czy szanowna redakcja oraz wydawnictwo nie raczą nawet wytłumaczyć o co chodzi, wg mnie przeprosiny to nie wszystko… poza tym pozostaje kwestia – i co teraz? czy kody będą później, czy wcale czy jak?
a juz chcialem sobie pograc w multi, kampania troszkę sie zaczęła nudzić… czyli mamy pelniaka niepełnego – bez multi.
btw wg mnie nie chodzi o to, że nie cda nie miało uprawnień do cd-keyów, ale o to, że ktokolwiek nie kupując gry mógł dostać kod na maila legalizując w ten sposób swojego pirata…
Ale bez klucza nie masz multi (czyli właściwie 50% gry) ani żadnych aktualizacji.
żal a myślałem że pogram w końcu w po skończonym medievalu 2 jakiegoś dobrego RTS’a a tu nici z gry ku!@ 🙁
Wiecie że na gram.pl jakiś kretyn napisał że rozdajecie cd-keye za darmo?
Edit. tzn napisał „newsa” a nie na forum
„Fatalna pomyłka” – „bez stosownej zgody ze strony…”. Czyli co? |Daliście klucze bez pytania Kalypso?|Prawie jak piractwo 😀 . Prawie robi wielką różnicę…
kicha. zapłaciliśmy za pół gry. szkoda.
Kupiłem CDA specjalnie dla tej gierki… A tu robia mnie w bambuko… Mam nadzieje ze rozwiążą problem z CD-keyami….
http:www.gamezilla.pl/content/cd-action-rozdaje-sins-of-a-solar-empire-i-speedballa-2-za-darmo
Przeboleć, przeboleć. I tak wątpię, czy byście se Entrenchmenta kupić. :PSama podstawka bez wielkich stacji obronnych oraz pól minowych to wg. mnie około 70% gry/rozgrywki. 4 minidodatki…|Coś jak Defcon w CDA – niewykonalne. 😛 To samo Two Worlds.
Klucze dali legalnie. Za to bez zgody udostępnili je na stronie w taki sposob, że każdy mógł sobie je pobrać, niezależnie czy kupił pismo czy nie. Jumpkov – no news kretyński, ale to nie tylko na gramie się ta informacja pojawiła.
Mam nadzieje że jakoś nam te klucze później rozdacie , bo inaczej byłoby by to nie fair wobec nas wszystkich którzy zapłacili za czasopismo …
Plotron – o jakich minidodatkach mówisz? Wiem o Entrachment i terazz chyba pracują nad Diplomacy. Ale to oficjalne. A te mini?
Pytam – nie było możliwe udostępnienie ich na odwrocie opakowania?
PRzemo: Nie demonizuj.
wykop rozdmuchal ?
Sami nazywają je mini. Te dodatki są mini. 10 dolców każdy. Przynajmniej z tego, co pamiętam. jak jest gra w CDA (całkiem znana), to się o niej czyta. 😛 |Planują 4 minidodatki, włącznie z tymi 2. te dodatki są minidodatkami. 😛
Co jest z wami chłopaki… Stron nie drukujecie, za dużo kluczy rozdajecie, przesuwacie premiery wyjścia pisma… 🙁
Hmm, klucz nie jest wymagany wylacznie przy grze sieciowej. Klucz takze jest wymagany przy sciaganiu patcha 1.17. Moze chociaz udostepnijcie Panstwo patcha ?
Kozworld, to nie wina CDA. Zwłaszcza z tamtą premierą. Zawiniła tu ich drukarnia.
Spoko, redakcja. Ja się nie gniewam, ale liczę, że sprawa się wyjaśni i dostanę swój klucz. Dobra lekcja dla Was. Czy nie można po prostu drukować tych seriali w czasopiśmie (w jednym egzemplarzu jeden niepowtarzalny kod)? Czy to problem (tylko pytam)?
Cóż, niby kiedyś tak zrobili z Warcraft 2.
Nie nazwał bym tego luką w systemie, tak samo jak nie nazwał bym złym zabezpieczeniem auta, zostawieniem go na srodku ulicy, otwartego z kluczykami w stacyjce… Miejmy nadzieję, że CDA niewiele za to bulnie, a kody dostaniemy. Raz daliście naprawdę…
Może nie w piśmie każdy klucz bo to pewnie problemy z oddaniem do drukarni by były. Bo tak oddają tylko jedną wersję. Ale mogłaby być np. Karteczka w opakowaniu z płytą (taka jak na bloku technicznym) z kluczem do danej gry.
Ale będzie jeszcze możliwość grania po sieci, right?
…dobrą grę, a tu zaniedbanie, którego chyba nigdy bym się po was nie spodziewał. Oczywiście prawa Murphyego zawsze działają i to musiało być SotSE, a nie jakiś Mortyr…
No jasne. Mają licencję, tylko redakcja zawiodła nieco w dystrybucji. Rzeczywiście problematyczne. 🙂
Dainmaito – myśle ze to byłby problem.. pismo drukowane jest w ilościach hurtowych na podstawie jednego pliku ( tak mi sie wydaje ), więc po każdym egzemplarzu trzeba by zmieniać plik.. ( chyba 😀 )
Nie ma za co winić redakcji. To ludzie powinni mieć trochę kultury a nie. Nie kupują pisma i ściągają klucze.
Podziękujmy koledze Luckowi z strony gram.pl i jemu podobnych Robin Hood-ów którzy starają się pomóc biednym ludziom w nabyciu gry za free szukając luk w prawie
cóż zdarza sie, nie ma co płakać nad rozlanym mlekiem. Mam tylko nadzieję że niedługo udostępnią klucze
A może tak dodać klucza w formie karteczek (ukłony w stronę danio57) do następnego numeru czasopisma, z jakąś dobrą grą na coverku w ramach przeprosin dla czytelników? 😀 |P.S. Oby CDA nie bekło za bardzo za wpadkę bo się może to odbić na jakości magazynu.