rek
08.09.2009
Często komentowane 307 Komentarze

Komunikat: Klucze do gry Sins of a Solar Empire [UPDATE]

Komunikat: Klucze do gry Sins of a Solar Empire [UPDATE]
Redakcja CD-Action oraz Wydawnictwo Bauer przepraszają czytelników oraz firmę Kalypso Media Group, za to, że w wyniku pomyłki udostępniła na swojej stronie klucze do gry Sins of a Solar Empire.

Zostało to dokonane bez stosownej zgody ze strony firmy Kalypso Media Group, w związku z czym informujemy, że zablokowana została możliwość pobierania tych kluczy z naszej strony WWW, a te które już zostały pobrane ulegają unieważnieniu.

Za całą sytuacje serdecznie przepraszamy naszych czytelników oraz fimę Kalypso Media Group.

[UPDATE]

Sprawę chcielibyśmy w pełni wyjaśnić już teraz, ale ze względu na godziny wieczorne, jest to bardzo utrudnione. Kody oczywiście otrzymaliśmy w pełni legalnie, podpisując wszystkie stosowne umowy z posiadaczem praw do gry Sins of a Solar Empire na naszym terytorium.

Okazało się jednak, że kody, które według wiedzy nam przekazanej miały wyłącznie umożliwiać grę w sieci czytelnikom, którzy nabyli nasz magazyn z pełną wersją gry umieszczoną na płycie, pozwalają na darmowe ściągnięcie działającej wersji Sins of a Solar Empire z serwisu Impulse, prowadzonego przez producenta tego tytułu. Odkryła to grupa anglojęzycznych internautów, która sprawę rozgłosiła na najróżniejszych forach i stronach internetowych, przez co wielu „cfaniaków” postanowiło skorzystać z takiej luki w systemie. Natychmiast wprowadziliśmy mechanizm, który blokował użytkowników spoza Polski, ale ponieważ nie ograniczyło to pobrań gry z serwisu Impulse (za którymi stali zapewne już nasi rodzimi użytkownicy) dystrybucja kluczy została wstrzymana. Jutro od rana sprawę będziemy wyjaśniać – mamy nadzieję, że skutecznie i szybko uda się wypracować mechanizm, który zadowoli i nas i Kalypso Media Group.

Do tej pory grać można bez przeszkód w tryb single Sins of a Solar Empire – klucz wymagany jest wyłącznie przy grze sieciowej.

307 odpowiedzi do “Komunikat: Klucze do gry Sins of a Solar Empire [UPDATE]”

  1. mozna robic razem z wkladaniem plyty do worka z magazynem…|mnie sytuacja conajmniej zdenerwowala – a zwlaszcza konkurencyjne serwisy pokroju gamezilla czy gram.pl – „cda rozdaje gry za free”… cisnie sie jedno slowo na usta – ******!

  2. I potwierdzam, w singlu da się grać, na wersji 1.05.

  3. no ladnie ciekawe czy przy tej okazji tez pojawi sie tak lubiane przez redakcje „Pierwsi w Polsce” albo „Jako jedyni w Europie” lub tym podobne. Co jak co ale takie wpadki przez ktore cierpia czytelnicy zdazac sie nie powinny

  4. Mam nadzieję że CDA zrobi coś z tą sprawą. Mi zależało na trybie multi i możliwości update’a (bo zaciągam mody) a bez kodu ani rusz. -.-

  5. Bez przesady. CDA jest wielką instytucją, kiedyś w „Na luzie” było już o zagranicznych, próbujących wydębić klucze. Zamiast się cieszyć, że mamy w Polsce naprawdę łatwy (legalny i darmowy!!!) dostęp do gier takich jaki „Sins…” marudzimy bo się potknęli.

  6. Proponuję społeczną zrzutkę pieniędzy na hitmana dla tego pana co tak sympatycznie postanowił podzielić się naszymi (tzn. czytelniczymi) serialami ze światem…

  7. Tak chciałem sobie pograć 🙁 |Mam nadzieję że inicjator akcji będzie za swój robinhoodyzm przez 100 lat czyścił klingońskie toalety przy akompaniamencie reklam proszków do prania.

  8. Ale potkneli się drugi raz, i sądząc po ilości „przepraszamy” to potknięcie będzie ich drogo kosztować. No cóż – zobaczymy co z tego wyjdzie.

  9. Z tego co zrozumiałem CDA było z jakichś przyczyn przekonane że klucze podane przez producenta będa pasowały wyłącznie do wersji gry zamieszczonej na coverze, a później się okazało że pasują jednak do wszystkich wersji.

  10. Zawiodła więc wymiana informacji na linii Kalypso-CDA, gdyby nie ten mały „feler” ic nie stało by na przeszkodzie by seriale były zamieszczone na stronie. Co nie zmienia faktu że ktoś tu za cfaniactwo i „wielkoduszność” powinien zapłacić głową.

  11. o_O Niech was anieli w opiece maja Panowie 😀 Trzymam kciuki za pozytywne rozwiazanie sprawy.A sprytnych gagatkow powinno sie rzucac na pozarcie Ghulom. Przez takich wlasnie ludzi uczciwi gracze traca najbardziej.PS. Angielski system 😛 sry za znaki

  12. nienawidze piratów … bo jak inaczej nazwać takie postępowanie ?

  13. No to klopsik. Mam nadzieje, że uda się redakcji jakoś ten bałagan posprzątać. Oby to było dla CDA możliwie bezbolesne.

  14. Professor00179 9 września 2009 o 06:59

    ja sie martwie bo numeru jeszcze nawet nie dostalem (we czwartek dostawa do lokalnego sklepu[anglia]) a juz puki co moge nie moc grac w glowna atrakcje numeru. Caly ten system z dawaniem cd-keyow przez neta nie dziala alew ciezko jest uzyc innego (chyba)

  15. Będzie można grać w singla, w wersji 1.05. Od 1.17 nie różni się aż tak bardzo w kontekście gameplayu, więc będziesz mógł sobie poćwiczyć 🙂

  16. Ja radze dobrac sie jakos do czlowieka ktory tymi kluczami handluje na allegro… po 25 zlotych. I ma klientow. -_-’ Juz nie bede wspominal ze pismo kosztuje 16 zlotych…

  17. Tzn. będą w końcu CD-Key’e dla Nas? Kiedy?

  18. Dziwne ponieważ moje konto nadal jest aktualne.|I nikt mi go nie zablokował.A co do pana z Allegro to faktycznie należało by mu się jakoś do 4 liter dobrać.

  19. spokojnie, jeśli koleś sprzedaje kody z cda, to są one już unieważnione 🙂 |znaczy to tyle, że równie dobrze mógłby sobie je wymyślić i sprzedawać

  20. … bo i tak już nie działają

  21. Sądziłem że po „aferze Speedball 2” ludzie odpowiedzialni za ten cały interes wyciągną jakieś wnioski. Tymczasem nie minęło pół roku, a mamy identyczną „pomyłkę”. Obawiam się że redakcja może na tym stracić znacznie więcej niż się teraz wydaje.

  22. Przynajmniej teraz niemilce będą mieli kolejny argument przeciw CDAction gdy nowe listy do AR powysyłają.

  23. VashTheStampede 9 września 2009 o 09:32

    Hm… A to nie dałoby się w takim razie drukować w czasopiśmie indywidualnych kluczy, które trzeba by podać na stronie, aby otrzymać mailem numer seryjny? Wiem, ciut bez sensu, no ale… Zawsze to ograniczy ilość zdzieranych nielegalnie kluczy. 😛

  24. SonaticaKonta na Impulse nie zablokują. Blokują tylko sam CD-key do gry. To można sprawdzić – włącz Imuplse, kliknij w logo znajdujące się w lewym górnym rogu i wybierz register product. Dostaniesz listę zarejestrowanych gier i przy SoSE będzie invalid.

  25. Jeszcze o 1.00 w nocy Impulse akceptował mój klucz. Może po prostu klucze zarejestrowane pierwszego dnia (dopóki nikt o możliwości przekrętu nie zaczął bębnić po internecie), pozostały aktywne?

  26. Omg the killed Kenny! A tak na serio to zastanawiam się kiedy w takim razie dostaniemy nowe/stare? klucze do sinsów.

  27. Każdy się zastanawia. Oby jak najszybciej.

  28. Fakt moja pomyła.

  29. BTW jest jakas wyszukiwarka serwerow do multi w SoaSE? Jakies lobby? z tego co na poczatku sie przyjrzalem to tylko na bezposrednie ip…

  30. http:mmorpg.org.pl/ przeczytajcie newsa 😛

  31. zalo zajrzyj na http://www.civ.org.pl – forum, tam jest temat odnośnie SoaSE i jak grać w sieci. Redakcjo, co z tymi kluczami?

  32. No właśnie. Ten brak informacji trochę niepokoi. Mam nadzieję, że oznacza tylko to, że redakcja jest w trakcie załatwiania nowych seriali, a nie fiasko rozmów…

  33. Jackowaty – jesteś żałosny.

  34. Będę mógł jeszcze zagrać w tę grę przez sieć na egzemplarzu gry z CD-A ???

  35. Nie wiem czy był już taki pomysł,ale proponuje udostępnić kod każdemu kto prześle swoje zdęcie trzymając nowy numer CDA. Redakca po weryfikacji każe zrobić jeszcze takiej osobie zdjęcie z określoną stroną,lub przesłać w mailu określone linijkiz danej str.

  36. W życiu! To będzie stanowcze pogwałcenie jakiejkolwiek prywatności w internecie. Zresztą – koledzy kupują jedno CDA, i grę ma czterech. Pomysł-niewypał.

  37. zawsze można, jak w przypadku zwykłych gier, nadrukowywać indywidualne kody w numerach CDA/na płytkach. O ile to możliwe w przypadku pisma.

  38. Man nadzieję, że coś wymyślą. Multi średnio mnie interesuje, ale klucz jest zdaje się wymagany do update’ów.

  39. przez jakiś (….pip…..) nie można dostać kluczy. TO NIE FAIR

  40. Fair, fair… Narzekanie Wam nie pomoże. Zwłaszcza redakcji.

  41. Zarejestrowałem kod 2 dni po premierze w piśmie i spokojnie gram w multi.

  42. Kurczę szkoda a już chciałem go pobrać.Mam nadzieje że sprawa się rozwiąże.

  43. Drangir: To masz farta albo ściemniasz, bo normalnie powinieneś mieć już zablokowany klucz.

  44. Klucz blokuje się gdy chce się upatchować albo inne rzeczy. Ja też mogłem odpalić multi bez problemu, a po naciśnieću bodajże „validate” albo coś takiego juz tak miło nie było 🙂 Powrót do wersji 1.05 z płyty i można było grać w singlu.

  45. Czyli niby działalo jeżeli siemiało aktualną wersję. No tak, tylko mało kto ją ma. Ciekawe ile redakcji zajmie posprzątanie własnego bałaganu.

  46. Działa mi Ironclead, chyba o to chodzi. Jak nie – to mi nie przeszkadza 😛

  47. Nie rozumiem czemu cda nie może po prostu dodrukowywać kluczy i każdy klucz pakować razem z cda jak to np. robi kompania graczy albo gram pl 🙂

  48. Po prostu nie wiedzieli, że klucz umożliwia darmowe pobranie gry z Impulse. Co prawda w głowę zachodze, jak redaktorzy pisma będącego na rynku tyle lat mogli taki „szczegół” przegapić, no ale stało się.

  49. Mam kolejny pomysł.Mianowicie redakcja podaje określoną stronę z nowegoCDA, której fragment należy wyciąć i włożyć do koperty i wysłać tradycyjną pocztą na adres redakcji(cena około 1,5zł). Redakcja po sprawdzeniu,że to jest oryginalny…

  50. Oby udało się wyjść Wam droga redakcyjo z opresji cało!

Dodaj komentarz