Konami uśmierca fanowski pecetowy remake P.T., ale zaprasza autora na staż [WIDEO]
Nie była to pierwsza próba przeniesienia na pecety P.T., słynnego grywalnego teasera skasowanej gry Silent Hills (koprodukcji Hideo Kojimy i Guillermo del Toro). Najświeższe takie przedsięwzięcie zakończyło swój żywot, nim zostało doprowadzone do końca, ponieważ Konami interweniowało, broniąc swoich praw. Sprawa znalazła jednak zaskakujący finał.
17-letni student o pseudonimie Qimsar przez ponad miesiąc pracował nad rimejkiem P.T. Celem – dodajmy, że niemal zrealizowanym – było całkowite odtworzenie dzieła studia Kojima Productions przy użyciu technologii Unreal Engine 4. Gdy młody developer planował już dodanie ostatnich poprawek, pojawiły się przewidywane problemy natury prawnej. Przedstawiciel Konami poprosił w rozmowie telefonicznej o usunięcie projektu, lecz przy okazji obwieścił chłopakowi, że kilka osób z firmy widziało efekt jego pracy i było pod wrażeniem. Co jednak najważniejsze, w ramach pocieszenia Qimsar dostanie nie tylko paczkę z grami i gadżetami Konami, lecz również okazję odbycia stażu u japońskiego giganta – a przynajmniej tak twierdzi nastolatek.
Poniżej możecie obejrzeć materiał prezentujący pecetowe P.T. Przypomnę, że oryginalna wersja grywalnego teasera pojawiła się tylko na PS4 i została dawno temu usunięta z oferty PS Store’a.
Czytaj dalej
11 odpowiedzi do “Konami uśmierca fanowski pecetowy remake P.T., ale zaprasza autora na staż [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.

It’s a trap!!! 🙂
Lepsze niż oryginał.
Zatrudnią go do robienia pachinko i tyle.
no i po raz kolejny komercja zdeptała sztukę w świecie gier
Całe Konami wcześniej wykończyło reamke Metal Gear Solid 1 również na Unreal Engine 4, niech dojdzie do Konami w oczach wielu fanów / graczy są skończeniu nie kupią / nie ograją ich nowych gier przez chore / durne zachowanie.
Jakie durne zachowanie? Żaden z tych fanów nie miał wykupionej LICENCJI danej marki, pozwolenia na takie działanie, więc łamali prawo autorskie niech się lepiej cieszą ,że problem rozwiązał się telefonicznie a nie na drodze sądowej. Niektórzy nawet jak widać zyskali.
Taka prawda, że oni nielegalnie robili te remake’i, nawet jeśli były non-profit. Szkoda tych projektów, ale oni się powinni liczyć z takim czymś jeśli kradną czyjeś IP, nawet do takich celów.
Napisałbym co myślę o Konami ale smuggler znowu dostanie „wścieku macicy” i dostanę permanentne punkty.
Napisz, ale bez wulgaryzmów. Dasz radę?
Ciągle mam oryginalne demo P.T. na mojej ps4 🙂
@Smuggler obawiam się że opis pewnych zjawisk bez wulgaryzmów jest niemożliwy. A nawet z wulgaryzmami mimo że lepiej to jednak nie oddaje poziomu zmatkisprzedającejsięzapieniądzesyństwa.