rek
29.09.2009
Często komentowane 16 Komentarze

Konfigurator Live ? Need for Speed: Shift

Konfigurator Live ? Need for Speed: Shift
Wzrost wydajności o niemal 50% po zmianie detali na najniższe? Czemu nie, skoro da się grać. Choć w tym wypadku określenie, że ?się da? nie oznacza, że trzeba iść aż na taki kompromis...

Co tu dużo mówić: Shift na najniższych detalach jest paskudny. Auto co prawda nie zamienia się w straszącą pikselami piramidę schodkową, ale i tak nie ma na co patrzeć. Choć z drugiej strony wozy prezentują się naprawdę dobrze – jeśli spojrzymy na tło. Tutaj nawet szkoda się rozpisywać na temat obleśnie rozmytych tekstur, braku cieni i zabiedzonych obiektów.

No dobra, ale jak ktoś jest skazany na najniższe detale? Cóż, może liczyć na to, że gra dostanie niezłego kopa – nawet o około 50% liczby klatek na maksymalnych detalach. Coś za coś.

Recenzja gry wraz z tabelą Konfigurator Live w najnowszym numerze CD-Action.

16 odpowiedzi do “Konfigurator Live ? Need for Speed: Shift”

  1. Grzegorz „Krigor” Karaś 29 września 2009 o 06:36

    Wzrost wydajności o niemal 50% po zmianie detali na najniższe? Czemu nie, skoro da się grać. Choć w tym wypadku określenie, że ?się da? nie oznacza, że trzeba iść aż na taki kompromis…

  2. Fuuuj… na low detalach (pomijając wszystko inne) samochód wygląda, jakby był doklejony do tła. Ale przynajmniej i na słabszych PC można liznąć ten tytuł.

  3. I wyposażonych w kart ATI.Wydajność pada o 50-60 procent.Na dwurdzeniowcu.

  4. Na niskich detalach wygląda to jak by moja półtora roczna kuzynka bawiła się farbkami.No ale ja jestem skazany na niskie detale…

  5. Grałem u siebie przy rozdziałce docelowej (1680×1050) oraz max detalach – fruwało.

  6. ja gram w 1600×1200 i wszystko na maxa i jest na oko z jakies 100 kaltek…

  7. Kiepskawo to wygląda na niskich:)

  8. O kurcze! Aż mnie dreszcz przeszedł jak zobaczyłem tego screena na low.|Dobrze, że mogę w Shifta na Full grać

  9. nfsfan6 -> Jak na oko masz 100 klatek jak oko rejestruje max ok. 30 klatek na sekundę? 😉

  10. Hehe. ale u mnie smiga 60 FPS na rozdzilace 1440×990 na max detalach wlaczniez wygladzaniem krwawedzi ;]

  11. @kebabKILLA|Czy ja żyłem kilka lat w błędzie sądząc, iż oko rejestruje max. 60 klatek na sekundę ????!!!

  12. @KMyL Masz rację, pomyliłem się. My bad.

  13. Nie no na niskich detalach nawet nie chciałbym tego „liznąć” jak powiedział Naars. W ustawieniach na low, w statycznym screenie wygląda gorzej niż Undergorund, fuj 😛

  14. Na low detalach ten screen wygląda jakby był zrobiony metodą kolażu; ten escort wygląda jak „wklejony” w screen. U mnie oczywiście na MAX detalach- rozdzielczość 1650×1080.

  15. Wystarczy cienie zmniejszyć do średnich i to rozmazanie ekranu wyłączyć i już dostaje dużo klatek więcej…

  16. A i zmienić filtrowanie tekstur na bilinear, no i oczywiście wyłączyć AA…

Dodaj komentarz