Konfigurator Live ? Section 8

Nie we wszystkich wypadkach różnice pomiędzy skrajnymi poziomami detali są bardzo drastyczne. Jak jest z Section 8? Oceńcie sami!
Na pewno nie można powiedzieć, że są niewyraźne. Zmiany widać przede wszystkim w dwóch obszarach: cieniowaniu i teksturach. Na najniższym poziomie detali tego pierwszego w zasadzie nie ma, materiały pokrywające obiekty są zaś niewyraźne. Gdyby się przypatrzeć, można też dostrzec różnice w wykończeniu terenu. Zjechanie suwakami na pozycje minimalne daje co prawda jakiś przyrost wydajności, nie nastawiałbym się jednak na rewelacje.
Recenzja gry w CD-Action 10/2009. Patrząc na screeny miejcie na uwadze to, że złapanie dwóch identycznych w tej grze jest cokolwiek trudne. 🙂
Czytaj dalej
9 odpowiedzi do “Konfigurator Live ? Section 8”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Nie we wszystkich wypadkach różnice pomiędzy skrajnymi poziomami detali są bardzo drastyczne. Jak jest z Section 8? Oceńcie sami!
W sumie te zmiany moglyby pojsc nieco dalej bo gracze ze slabszymi maszynkami tez mogliby zagrac.Tekstury na minimalnych sa strasznie paskudne, a przeciez znaczne zmniejszenie detali map i obiektow daloby podobny efekt przy nieco lepszej grafie.
obecnie tekstury nadaja grze wyglada pierwszego quaka na minimum:)
Powiem szczerze, że różnica jest dosyć spora, ale na min da się grać bez bólu zębów, a biegunki nie dostaje się wcale.
czy ty z tą najniższą grafą z kłaka nie przesadzasz? gdyby tak było nikumu by nie chciało by się kupować nowego shitu do kompa tylko grał by na kompie z 486 i 16mb kartą i 32 RAMu 😉
Roznica jest nawet spora. Szczegolnie widac to po teksturach. A tak poza tym, nie wydaje sie wam, ze te postacie to zzynka z Halo?
popieram chmieloka w kwestii tego, że jest różnica i bimbera też popieram. I pewnie mnóstwo kolegów, którzy wcześniej pisali 😀
Coś niewyraźnie dziś wyglądasz :]
Kurde spora różnica.