Konfigurator Live: Street Fighter IV

Różnice pomiędzy najwyższym i najniższym poziomem detali sprowadzają się nie tylko do wyłączenia tła, ale i drastycznego niekiedy zmniejszenia jakości tekstur oraz efektów ciosów. Trzeba przyznać – ze wszystkimi suwakami na ustawieniach minimalnych gra dostaje niezłego kopa w liczbie wyświetlanych klatek.
Niestety, jest to konieczne dla zachowania płynności. Street Fighter IV okazał się pod tym względem grą bardzo specyficzną. Wydaje się logiczne, że im mniejsza liczba klatek wyciskanych przez komputer, tym gra działa bardziej ociężale – tutaj jednak należy rozumieć to… dosłownie! Przy 30 fps postacie poruszają się bez porównania wolniej niż przy pełnych 60 klatkach. W Konfiguratorze Live przyjąłem za rozsądną granicę okolice 40 fps – wojownicy są nieco spowolnieni, jednak nie przeszkadza to w zabawie.
Tabelkę z wynikami testów oraz megarecenzję gry znajdziesz w CD-Action 08/2009.
Czytaj dalej
-
OD, nowa gra Kojimy, najwyraźniej będzie antologią horroru. „W...
-
Taktyczna walka w nowym trailerze Pragmaty. Dokładnej daty premiery niestety...
-
Silent Hill f bez najważniejszego elementu? Najnowsza część serii już otrzymała...
-
Annapurna Interactive nie próżnuje. Firma zapowiedziała aż 3 gry podczas Tokyo...
17 odpowiedzi do “Konfigurator Live: Street Fighter IV”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Street Fighter IV jest grą nad wyraz elastyczną, jeśli chodzi o wymagania stawiane komputerom. Niestety – widać to na pierwszy rzut oka.
Na najniższych brak tła, na najwyższych wygląda bosko. Nie wiem na ile pociągnie to mój komp[zasilacz już wysiada], ale pograłbym na średnich 😀
Ciekawe że to typowy problem dla gier z konsolowym rodowodem. Nie przystosowanie do innej liczby klatek niż 60. Zwykle też z tyloma klatkami gry działają na konsolach.
Kocham tą grę. Gra w nią nawet moja żona i znajomi.
Na wysokich detalach gra wygląda świetnie. Na niskich ten brak tła taki dziwny jest i mogli go zastąpić zwykłym tłem w ogóle nie ruszającym się. Postacie są trochę niemrawe, a ciosy mniej efektowne, ale grać się da XD
Naprawde bida z nędzą na low detalach…
P.s. Gra fajna ale podkład jakiś antymeloman wybrał chyba…
O jezuu jak wygląda low aż strach 😛 nie wiem czy na lapku pogram ale można zawsze spróbować ;p
@dark elvis Powiedz to specom z Capcomu 🙂 Na ich forum ktoś założył nawet oficjalny wątek dla tych, którzy nienawidzą piosenki tytułowej SFIV 😀 BTW song to Exile – Next Door. W oryginale po japońsku.
O MY GOD XD. To jak tak wygląda SF IV w low to ja dziękuje. A wiedziałem ze w tych wymaganiach coś jest nie tak. Ale czy tak czy tak kupie. Z mojej mocy fanboya tej gry.
Wielkie dzięki enki szukałem tytułu tej piosenki trochę a tu pyk i już. Dla mnie ta piosenka wymiata po prostu choć tylko jej połowa Jeszcze raz dzienx ciekaw jestem co napisaliście o SF 4 chyba dla tej recenzji zakupiem CDA i mam nadzieje i samego SF
Co za cienias grał Sagatem? 😛
jeju na low to lepiej nawet nie próbować grać (ten brak tła)ale na high to co innego na high gra wygląda miodzio
Na low to wygląda tak, jakbyśmy grali w jakiejś bryle. Albo jakbyśmy siedzieli na czystej mapce stworzonej w edytorze map. Na high wygląda tak, jak być powinno. Czyli ładnie, kolorowo i… stylowo. ;]
Powiem tak – gralem na PS3 i mimo iz gra nie dla mnie to grafa byla BOSKA! Naprawde Focus Attack i inne [beeep] efekty byly niesamowite!
To fakt – świetne intro jeśli chodzi o wykonanie ale piosenka to przypomina mi jakieś ścierwo ala High School Musical… Zaś jeśli chodzi o wygląd to nie wyobrażam sobie grać na LOW… lepiej wcale…
Na Athlonie64 X2 5200/ GF9600GT/ 2GB RAM mogę grać na b. wysokich ustawieniach w rozdz. 1280×1024 lub 1280×720 z 60kl/s, na FullHD zaczynają się schody.. Co do muzy to tragedia, na necie można znaleźć pliki do podmiany z muzyką z SF2T lub Tekken5(
na niskich detalach nie ma tła!? lol