rek

Koniec ze zbiórkami pieniędzy na Facebooku

Koniec ze zbiórkami pieniędzy na Facebooku
Jakub "Jaqp" Dmuchowski
Od 1 lipca bieżącego roku narzędzia do zbiórek pieniędzy oraz promujące je reklamy nie będą już obsługiwane w Europejskim Obszarze Gospodarczym.

Koncern Meta opublikował informację o zmianach dotyczących narzędzi Meta do zbiórek pieniędzy w Europejskim Obszarze Gospodarczym, w ramach której przekazano, że wraz z nadejściem lipca pożegnamy się z funkcjami z tego zakresu. Jak możemy przeczytać w tekście opublikowanym na stronie wsparcia Facebooka:

Od 1 lipca 2024 r. obecne narzędzia do zbiórek pieniędzy nie będą już dostępne na naszych platformach dla żadnych organizacji dobroczynnych w Europejskim Obszarze Gospodarczym. […] Jeśli jesteś darczyńcą, ostatnim dniem, w którym możesz przekazać datek na Facebooku lub Instagramie na rzecz organizacji dobroczynnej w Europejskim Obszarze Gospodarczym, jest 30 czerwca 2024 r.

Funkcjonowanie zbiórek pieniędzy zostało już znacznie ograniczone z dniem 25 kwietnia, a wiele osób nie będzie w stanie ich utworzyć, o ile nie korzystali wcześniej z rachunku e-środków na Facebooku lub nie reprezentują organizacji dobroczynnych.

Tak jak już zostało napomknięte, z początkiem lipca w niebyt odesłany zostanie szereg funkcji, a wśród nich:

  • Reklamy zachęcające do wpłacania datków na Facebooku
  • Zbiórki pieniędzy, przyciski Przekaż datek w postach i na stronach
  • Charity Manager
  • Raporty dotyczące transakcji i aktywności związanej z datkami
  • Potwierdzenia wpłat datków

Dodaj komentarz