Korzystacie z darmowego planu GeForce Now? Nastawcie się na oglądanie reklam
Nvidia poinformowała, że zamierza uprzyjemnić czas oczekiwania na rozgrywkę poprzez wyświetlanie bloków reklamowych.
Już na samym początku warto podkreślić, że z reklamami w GeForce Now nie będą mieli przyjemności zapoznać się posiadacze płatnych planów Priority lub Ultimate. Z kolei osoby wzbraniające się przed przekazaniem swoich pieniędzy amerykańskiej korporacji muszą przygotować się na to, że przyjdzie im oglądać nawet do dwóch minut reklam w trakcie oczekiwania na wolne miejsce do gry.
Reklamy Now
Oznacza to, że sama rozgrywka ma nie być przerywana przez natrętne materiały promocyjne – a przynajmniej tak wynika z komunikatu wystosowanego przez Nvidię. Firma zaznaczyła przy tym, że zdecydowała się na to posunięcie celem zrekompensowania kosztów ponoszonych z tytułu bezpłatnego planu GeForce Now i jednocześnie liczy na to, że w nadchodzących miesiącach skróceniu ulegnie czas oczekiwania na dołączenie do zabawy.
Od dziś osoby korzystające z darmowego planu GeForce Now powinny otrzymać stosowną wiadomość email informującą ich o nadchodzących zmian uwzględniających wyświetlanie reklam. A te zostaną wdrożone w życie lada moment, bo już 28 lutego 2024 roku, czyli jutro.
Jeśli interesuje was GeForce Now, aczkolwiek nie chcecie ani czekać na dołączenie do gry, ani nie macie w zwyczaju oglądać reklam w hurtowych ilościach, rozwiązaniem pozostaje wybór jednego z płatnych planów. Ceny usługi zostały podniesione w październiku ubiegłego roku i obecnie za subskrypcję Priority przyjdzie nam zapłacić 54 zł miesięcznie, zaś za oferujące najwyższą wydajność Ultimate – 109 zł miesięcznie. Warto przy tym zauważyć, że w Warszawie uruchomiony zostanie serwer rzeczonej usługi Nvidii, co znacznie podniesie komfort zabawy za jej pośrednictwem w naszym kraju.
Czytaj dalej
Swoją przygodę z grami komputerowymi rozpoczął od Herkulesa oraz Jazz Jackrabbit 2, tydzień później zagrywał się już w Diablo II i Morrowinda. Pasjonat tabelek ze statystykami oraz nieliniowych wątków fabularnych. Na co dzień zajmuje się projektowaniem stron internetowych. Nie wzgardzi dobrą lekturą ani kebabem.