L.A. Noire pozwoli graczom pominąć elementy zręcznościowe

Jakiś czas temu Nintendo wprowadziło do swoich gier „Super Przewodnika”, który przechodził etap, z którym gracz sobie nie radził za niego. Można było z tej funkcji nie korzystać, ale fani starego Nintendo (którego gry były przecież „Nintendo-hard”) i tak płakali z rozpaczy marudząc o obniżaniu poprzeczki i twierdząc, że jak ktoś nie potrafi czegoś przejść, to… jego problem. Co powiecie na możliwość pomijania wszystkich elementów zręcznościowych w nowej grze Rockstara – L.A. Noire?
Kiedy graczom nie uda się przejść jakiegoś fragmentu zręcznościówki w L.A. Noire dwa albo trzy razy pod rząd pojawi się komunikat, który spyta ich grzecznie, czy nie chcieli by może tego w ogóle pominąć. Biorąc pod uwagę fakt, że ma to być gra różniąca się znacznie od GTA – z naciskiem na historię, fabułę i powolny gameplay (ponoć jeszcze wolniejszy od tego, jaki sprezentowało odbiorcom Heavy Rain) – to chyba całkiem sensowne rozwiązanie.
Naturalnie: nie trzeba będzie z tego korzystać, więc miłośnicy strzelania prosto w gałkę oczną z pistoletu i skakania z ostatniego możliwego piksela platformy nie powinni czuć się rozczarowani.
Czytaj dalej
28 odpowiedzi do “L.A. Noire pozwoli graczom pominąć elementy zręcznościowe”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
jak dla mnie do dobre rozwiązanie, ludzie, którzy chcą grać dla fabuły się uciesza, a hardcorowcy i tak nie pominą żadnego etapu
nie wyjdzie na PC, po co w ogole o tym piszecie?
@Nemrodek ponieważ cda to teraz magazyn bardziej konsolowy niż pctowy.takie są zasady globalizacji,więc za 10 lat wręcz PC może być tylko dodatkiem do konsolowej reszty,co poradzisz……….
wlasnie zaczeli wydawac jakies nowe pismo poswiecone konsolom, moze teraz nareszcie wywala je z CDA?
To może od razu opcja przejścia od „New Game” do Credits? Po co robić jakiś etap gry, jak potem można go pominąć? Gra powinna stanowić kompletną całość, a nie kartę dań z której wybieram co chcę.|@Nemrodek – Właśnie otwarli sklep w Azrbejdżanie, może zamkną osiedlowy spożywczak?
„za 10 lat wręcz PC może być tylko dodatkiem do konsolowej reszty” – tak jest już teraz. Większość gier ma swoje konsolowe wersje. Gdyby szukać w CDA gier tylko PC to prawie ich nie ma. Ale co w tym takiego złego? Dobra gra jest dobra niezależnie od platformy na jaką wychodzi. Ja mam tylko pc ale konsole mi nie przeszkadzają. Ba, ich zacofanie bardzo mnie cieszy, bo nie muszę wymieniać sprzętu co roku. Tak więc obecnej generacji konsol życzę jak najlepiej.
@buggeer nie spodziewałem się,że kiedyś przeczytam takie coś od pctowca:)u mnie masz +100 do reputacji:D
Za niedługo z tyłu pudełka do każdej gry będzie instrukcja jak odpalić konsolę.
Jeśli dobrze mniemam to z tego zrobi się interaktywny film za 220zł?
Jutro news o tytule „L.A. Noire pozwoli pominąć całą grę’
Fani przygodówek będą zadowoleni. I dobrze. Lepsze to niż wtrynianie elementów zręcznościowych w celu wydłużenia gry.
@Sergi |Why not? Właśnie „wybieranie tego co się chce” stanowi o nieliniowości gry. W innych pordukcjach Rockstara pomijanie części zawartości jakoś nie umniejszało frajdy z gry.
@Ganjalf – Wybieranie, a nie pomijanie, a to już spora różnica. Żeby przejść dalej trzeba było wykonać choć jedno z zadań.
W grach Rockstaru to wcale nie nowość. Podobna rzecz była w RDR. Kiedy kilka razy pod rząd nie udało mi się czegoś zrobić powiedzieli, że mogę pominąć ten etap.
@buggeer – normalnie szacunek na osiedlu +10 😉
@buggeer”Ja mam tylko pc ale konsole mi nie przeszkadzają. Ba, ich zacofanie bardzo mnie cieszy, bo nie muszę wymieniać sprzętu co roku.” O tym nie pomyślałem! 🙂
Więc pewnie da się pominąć większość gry ,od filmiku do filmiku+zbieranie poszlak i inne intelektualne roboty detektywa,które są głównym założeniem gry.Ale na szczeście jest to tylko MOŻLIWOŚĆ więc jak dla mnie to żaden problem 😉
Mi się opcja podoba, ale i tak chcę w grze przejść wszystko co się da
ha ha ha cieniasy teraz dyktują warunki kulturowo-edukacyjno finansowe? Z resztą wole system znany z metal gear solid w pewnym monecie po paru nie udanych próbach ktoś dzwonił do snake i podpowiadał co może pomóc nie ,,snake może niech to zrobi za ciebie Meryl , Otakon czy w trójce EVA” dobrze ,że chociaż pojawi się po paru próbach pytanie a nie od razu ,,starałeś się to się liczy” to nie prince of persia
Dobre podejście do sprawy. Inni twórcy powinni brać przykład z rockstara i dawać możliwość pominięcia fragmentów w znacznym stopniu odbiegającym od ogólnego gatunku danej gry (zagadki w FPSach czy zręcznościowe w grach logicznych itp.)
Nie grałem w HR, ale słyszałem, że tam zręcznościówki… było cholernie dużo. 😀 |A co do LA Noire mam nadzieje, ze beda checkpointy. Ten oczywisty standard nadal jest niepojęty dla Rockstara i odpycha. Naprawdę odpycha.
@Sergi |Ale clou tej gry będą działania śledcze (przesłuchania, zbieranie dowodów itp.) a nie pościgi, czy strzelaniny. Mnie, po wielu zapowiedziach w których twórcy gry X czy Y, chwalili się „głębią rozgrywki”, „rozbudowaną fabułą” itd., po czym otrzymywaliśmy lepsze lub gorsze, zręcznościowe „pykadełko”, podoba się podejście Team Bondi. Zresztą mówimy tu o możliwości; większość graczy( w tym ja) przejdzie te elementy zręcznościowe, a miłośnicy przygodówek którzy nie lubią zręcznościowych przerywników…
…będą zadowoleni:)
Skoro to taka gra, to po co w ogóle te elementy? Żeby zjednać jedną i drugą grupę? Jak dla mnie działania trochę bez sensu
@Sergi |Why? For money:)
Ale nie narzekam, bo wydaje mi się że od czasów Blade Runnera podobnego tytułu nie było.
Czysto fabularna gra do Rockstara i nie na PC?? Leo Why??