Łatka z co-opem przyczyną nowych błędów w Fable II
Nierzadko zdarza się, że jedna aktualizacja, która miała na celu poprawienie błędów, spowoduje inne. Tym razem przydarzyło się to grze Petera Molyneuxa, Fable II.
Jak wiemy, studio Lionhead zapowiedziało jakiś czas temu łatkę mającą dodać tryb kooperacji, która miała pojawić się w dniu premiery. Tak też się stało. Problem w tym, że po jej zaaplikowaniu gracze doświadczyli między innymi wyłączania się gry, czy zawieszania konsoli. Mało tego, w niektórych sytuacjach dochodzi nawet do skasowania postaci lub niemożliwości wykonania pewnych zadań.
Jak się można było spodziewać, sir Molyneux i spółka już zapowiedzieli powstanie kolejnej łatki. Oby nie wprowadziła kolejnych błędów…
Czytaj dalej
-
Twórcy Dead Island 2 zrezygnowali z Denuvo. Piraci coraz częściej...
-
Czy nowy dodatek do Kingdom Come: Deliverance 2 dorównuje wielkością rozszerzeniom...
-
W Warhammer 40,000: Boltgun 2 zagramy Siostrą Bitwy. Ujawniono drugą...
-
Czuliście, że wasze strzały w Battlefieldzie 6 nie trafiały wrogów? Twórcy gry...
2 odpowiedzi do “Łatka z co-opem przyczyną nowych błędów w Fable II”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.

hehe // no to na kompa ja kzrobia to niebedziw takich problemow:P ahh lepiej czasem miec kompaxD