Layers of Fear powraca, seria przesiada się na Unreal Engine 5 [WIDEO]
Podczas wczorajszej konferencji Bloober Team przedstawiało obecnym na spotkaniu słuchaczom ambitną wizję rozwoju studia. Firma w najbliższych latach zamierza wejść do horrorowej czołówki, przestawiając się ostatecznie na tworzenie „gier inspirujących do segmentu AAA”. W tej chwili developerzy zajmują się tajemniczymi projektami B i C (z perspektywą TPP), ale w zanadrzu mają też inne dzieło.
Choć podejrzewaliśmy to już wcześniej, teraz oficjalnie to potwierdzono: Layers of Fear powraca w Unreal Engine 5.
Szczegółów projektu nie poznaliśmy, ale wszystko wskazuje na to, że mowa o remake’u pierwszej części. Sugeruje to sam zwiastun (w końcu bohaterem jest malarz), a że wczoraj ogłoszono, iż „każda z opracowywanych przez studio gier, z wyjątkiem nowych edycji gier już wydanych, rozgrywa się z perspektywy trzeciej osoby”, więcej potwierdzeń chyba nie potrzebujemy. Ale na konkrety musimy jeszcze zaczekać.
Nowe (lub nowe-stare) Layers of Fear trafi na rynek w 2022.
Czytaj dalej
-
Znamy zwycięzców tegorocznej gali CEEGA! Bloober Team i 11 bit...
-
Popularność Escape from Duckov nie przestaje zdumiewać. Gra pobiła kolejny...
-
Halo: Campaign Evolved nadchodzi! Zapowiedziano pełnoprawny remake pierwszego Halo
-
Odbierz 911 Operator za darmo na Steamie. Polskie Jutsu Games świętuje...
3 odpowiedzi do “Layers of Fear powraca, seria przesiada się na Unreal Engine 5 [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.

Yaaaay! Kolejna część serii, o którą absolutnie nikt nie prosił!
Czyli ta sama gra, ale na nowym silniku? Jakiś reboot, remaster? Remake?
Remaster zapewne, sama przesiadka na UE5 daje lumena a to juz sporo poprawia często. do tego nanite i mzoan sie bawić geometrią. Więc co najmniej remaster