League of Legends: Gra gromadzi dziennie więcej osób niż top 10 gier na Steamie razem wziętych

O kurczę, kiedy to zleciało? Mam wrażenie, że krótko po pojawieniu się LoLa na rynku grał w niego każdy – a przynajmniej wśród moich znajomych. Spokojnie naliczyłbym kilkadziesiąt osób z mojego otoczenia, które swego czasu dały się skusić na partyjkę na Summoner’s Rift i zostały na nim przez długie miesiące (a nawet lata). I nawet jeżeli ze starej gwardii gra już mało kto (chociaż pojawienie się Team Fight Tactics przyciągnęło z powrotem niektórych z nas), a temat najlepszego supportu nie dominuje już na spotkaniach (ku uciesze niegrających), League of Legends wciąż zajmuje miejsce w naszych sercach.
Dlatego naprawdę miło mi poinformować, że pomimo naprawdę potężnej konkurencji, LoL wciąż pozostaje jedną z najpopularniejszych (a zdaniem twórców – nawet najpopularniejszą) grą na pecetach. W prawie 10 lat po premierze (do tego został jeszcze nieco ponad miesiąc) w produkcję Riotu w sierpniu codziennie na całym świecie grało średnio 8 milionów graczy. W notce developerskiej możemy przeczytać, że jest to większa liczba niż uzyskuje 10 najpopularniejszych tytułów na Steamie razem wziętych. Niewątpliwie jest to świetny wynik (co ja gadam – bajeczny!), chociaż dobrze byłoby wiedzieć, ile osób bawi się w bardziej tradycyjnych trybach, a ile w autochessowym Team Fight Tactics.
Świętowanie 10-lecia League of Legends rusza 15 października. Z tej okazji Riot zaprezentował też nowe logo gry:

Czytaj dalej
9 odpowiedzi do “League of Legends: Gra gromadzi dziennie więcej osób niż top 10 gier na Steamie razem wziętych”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Po 10 latach od premiery tytułu Riotu ma się świetnie.
Widzę logo takie jak się teraz lubi robić – bez wyrazu, bez polotu, zupełnie „bezpłciowe”.
@gimemoa Ja tam widzę kobietę w tle. Według Ciebie jakie logo jest „płciowe”? Ma krągłości czy kwadratową szczękę z zarostem?
@lee32147 Lux jest tam po prostu jako obrazek, samo logo gry jest po prostu nijakie. Jak w typowej mobilce zrobionej na kolanie.
@gimemoa zgodzę się, równie dobrze mogliby użyć Arial lub comic Sans.|Równie charakterystyczne i ikoniczne logo co czapka 'Aiden Pearce’ z Watch dogs jest 'ikoniczna’ wdg ubisofu.
7 lat na pokładzie i wciąż się nie nudzi. Pozdrowienia dla weteranów
Greatulacje w takim razie. Nie bez powodu mają takie wyniki.
W moim sercu też „pocieszne”. Poczesne zajmują zupełnie inne gry.
Trochę inaczej to wygląda jeśli nie weźmiemy pod uwagę Chińczyków stanowiących 60% graczy LoL-a. Obecnie Steam nie jest dostępny w Chinach, aczkolwiek wiele Chińskich graczy ma dostęp do tej platformy nielegalnie. Steam ma wejść na Chiński rynek pod koniec tego roku co jest trochę nie w smak Tencentowi który ma większość udziałów w Riot Games i… Epic Games Store.