League of Legends: Nadchodzi nowy tryb – Potyczki Taktyczne!

League of Legends: Nadchodzi nowy tryb – Potyczki Taktyczne!
Ech, a Twisted Treeline wciąż bez żadnych aktualizacji...

Riot Games robi co może, aby podtrzymać zainteresowanie swoim dziełem. Jakiś czas temu ogłoszono, że League of Legends trafi na urządzenia mobilne. Dodatkowo, w grze wciąż pojawiają się nowi bohaterowie: dostępna już o jakiegoś czasu magiczna kotka Yuumi, oraz zapowiedziana kilka dni temu zabójczyni Qiyana (to ona okazała się tajemniczym asasynem z nowej frakcji, o którym pisaliśmy w kwietniu). A teraz dowiadujemy się, że gra wzbogaci się o nowy tryb rozgrywki.

Potyczki Taktyczne, bo o nich mowa, to oparta na rundach gra strategiczna, w której wraz z siódemką innych graczy startujemy w otwartym wyścigu, polegającym na stworzeniu jak najmocniejszej drużyny, która będzie za nas walczyć. Przed każdą rundą wydajemy złoto na nowych bohaterów, a gra nagradza nas premiami za wybieranie herosów o podobnym pochodzeniu czy klasie. Takich samych bohaterów można nawet łączyć, co spowoduje powstanie ich superwersji.

Później rozgrywka przenosi się na taktyczną planszę (trochę przypominającą tę z serii Heroes of Might and Magic), a wybrane przez nas postaci automatycznie atakują czy rzucają zaklęcia. Co jakiś czas wszyscy gracze zbierają się w ramach specjalnego wydarzenia i wybierają bohaterów z jednego zestawu, zawierającego postaci o zróżnicowanej sile. Kolejność wybierania jest odwrotna do uzyskanych wyników, tak, aby wyrównać szanse w grze tym, którym do tej pory szło trochę gorzej. Wygranie przez nas walk drużynowych oznacza spore straty w zdrowiu dla przeciwników. Zwycięzcom zostanie ten, któremu uda się przetrzymać wszystkich pozostałych. Brzmi jak taktyczny battle royale w wersji Riot Games?

Tak o nowym trybie wypowiada się Richard Henkel, menedżer produktu Potyczki Taktyczne:

Jesteśmy gotowi na podjęcie poważnego zobowiązania wobec naszych graczy i fanów, od aktualizowania gry co dwa tygodnie po tworzenie cyklicznych wydarzeń i trybów gry. Gracze okazali ogromne zainteresowanie gatunkiem automatycznych gier bitewnych i mamy nadzieję, że fani League of Legends nie mogą się doczekać, by zobaczyć charakterystyczną dla naszej gry grafikę, styl i głębię rozgrywki ożywające w tym nowym trybie.

Tryb zostanie udostępniony na całym świecie 25 czerwca (wtedy do gry trafi także Qiyana). A w oczekiwaniu na jego premierę, sprawdźcie jak w akcji prezentuje się odnowiony Mordekaiser, który już śmiga na głównych serwerach.

14 odpowiedzi do “League of Legends: Nadchodzi nowy tryb – Potyczki Taktyczne!”

  1. Ekhem nowy ekhem tryb. Przecież to tryb żywcem zajumany z Doty…

  2. @taz159357 – Ta ta, a Gwint to tryb zywcem zajumany z Hearthstona, Fortnite to tryb zywcem zajumany z H1Z1 i tak dalej, i tak dalej.

  3. @taz Tak jak 3/4 Lola, z tym problemem, że nieudolnie.

  4. @lAtarenl: Jako wieloletni gracz DotA’y (tej z WC3) i LoL’a – glupoty Pan gadasz.|Co do trybu wspomniantego w newsie no to rzeczywiscie zerzneli Auto-chess kompletnie 😉

  5. Ohydna zrżynka z Auto Chess. Należało o tym wspomnieć, panie autorze newsa. Co wy za problem macie z tą Dotą??

  6. @Reel Mixer, czyli przy okazji powinni też wspomnieć że auto chess to zerżnięcie z czegoś innego też? Kogo to obchodzi skąd to jest, kwestia ważna jest taka, czy będzie to ciekawe do grania, czy może kaszanka zone

  7. Ach, Twisted Treeline. Bardzo dobra mapa, którą Riot niestety zepsuł i już chyba jest praktycznie zapomniana.

  8. @lAtarenl|Taaa… Tak nieudolnie, że LoL jest jedną z najpopularniejszych gier na świecie…

  9. Przy Battle Royale szeroko się rozpisują kto od kogo kopiuje – dlaczego nie napiszą, że ten tryb powstał w reakcji na dobijającą do 9 mln subskrypcji modyfikację Doty? Wyszli z tym po ogłoszeniu współpracy Drodo Studio i Valve, czyli szansa, że temat sam umrze znacznie zmalała i trzeba było wyklepać samemu coś podobnego, bo w DAC gra rzesza graczy spod różnych znaków.

  10. Wyglada podobnie do Auto Chess, ale raczej pozew ze strony ani Epica ani tworcy im nie grozi, bo wlascicielem Riot jest Tencent. :)|Auto Chess to mod i nigdy nie byl integralna czescia DOTA2. Valve jak zwykle zawalil, ale karcianka i battle pass sie sprzedaja, to po co pomoc moderowi stworzyc nowy tryb gry czy nawet nowa gre, jak to zrobil Epic, ktory wyda pelnoprawny Auto Chess na swojej platformie.

  11. @Scorpix, robisz niepotrzebne zamieszanie i znowu trzeba wszystko wyjaśniać od początku. Valve i Drodo mieli robić odrębne gry współpracując przy tym w ograniczonej wprawdzie formie. Do sklepu Epica trafi ta przerobiona wersja AC, z innymi, dotopodobnymi, postaciami, zjechana już przez graczy. Nadal można grać w DAC w kliencie Dota 2. Jeżeli Valve rzeczywiście robi standalone, to należy czekać, aż coś pokaże. Drodo działało szybko – umowę z Dragonest mieli zanim pogadali z Valve. Czyli mają być dwa AC.

  12. @Reel Mixer|Z tego co wiem, to do Epic trafila oryginalna wersja, bedaca konwersja edycji na smartfony. Ludzie zjechali gre, bo wychodzi na Epic i tyle. Z tego co widze to Valve postanowilo zrobic teraz wlasny Auto Chess, czyli Underlords. Zobaczymy co z tego wyjdzie.

  13. @XenZeu Zatem Clash of Clans to istne cudo gamingowe, przecież tylu ludzi w to gra 😀 To żaden argument.

  14. http:blog.dota2.com/2019/06/dota-underlords/

Dodaj komentarz