Life Is Strange 2: W plikach The Awesome Adventures of Captain Spirit odnaleziono sporo informacji na temat „dwójki”
O Life Is Strange 2 wciąż wiemy tyle co nic. Ot, Francuzi pochwalili się wrześniową datą premiery pierwszego odcinka. Związki z historią Max i Chloe, lokalizacja oraz szczegóły na temat scenariusza pozostawały nieznane, chociaż udostępniony (za darmo!) The Awesome Adventures of Captain Spirit ma stanowić prequel nowego sezonu, a podjęte w nim decyzje wpłyną na świat gry.
W plikach TAAoCS dokopano się jednak do garści ciekawych informacji… i choć chyba nie muszę tego dodawać, wypunktujmy, że PONIŻSZY MATERIAŁ ZAWIERA POTENCJALNE SPOILERY. Czujcie się ostrzeżeni.
Z Reddita zbierającego wycieki na temat Life Is Strange 2 dowiadujemy się, że pierwsze skrzypce odegra dwóch braci widocznych przez chwilę w zakończeniu prequela. Sean prawdopodobnie będzie głównym bohaterem nowej gry, z kolei młodszy Daniel obejmie rolę pomagiera. Niewykluczone, że perspektywy obu braci będą się przeplatać, bo w kodzie zaszyto linijki „SeanChoices” i „DanielChoices”. Ponadto w grze wystąpią niejaka Cassidy oraz… pies.
Daniel

Sean

Co jeszcze wiemy?

Pierwszy odcinek Life Is Strange 2 sprawdzimy w akcji już 27 września.

Tym razem Dontnod postawi na chłopców.
to już nie będzie to samo.. po prostu przygodówkę zrobia a ludzie i tak kupia bo pierwsza część była mistrzostem świata
@Bogumił Kiedyś to było co nie?? Kiedyś to było… to już nie jest to samo.
Pytanie brzmi na ile te informacje są w ogóle wiarygodne. W czasach kiedy twórcy filmów zdecydowali się kręcić fałszywe sceny specjalnie pod zwiastuny 😛 Warto jednak po prostu poczekać do sierpnia.
Jeśli tak, to znów patrzę z uznaniem na Dontnod. Nie osiada na laurach, pakując się w kolejną historię nastoletnią o kolejnej dziewczynie skaczącej przez czas, ale robi dwa kroki naprzód. Czekam.
Wzięli testera, który w ogóle nie zrozumiał gry… Pewnie duża część populacji też, skoro wiele osób ma problem z interpretacją wiersza w szkole. Nie może być kontynuacji, i nie może być mocy, bo Max to taki ekwiwalent ducha, który chodząc codziennie po zamku odgrywa ciągle tę samą „scenę”, zapewne nie zdając sobie sprawy ze swojego stanu. Ten motyl z początku gry to symbol duszy, jedno i drugie z greckiego „psyche”. Można nawet znaleźć paralele między grą a mitem o Erosie i Psyche, czyli Max i Chloe.
Można to tak interpretować, ale to tylko jedna ścieżka. Dość odważna i oryginalna, muszę przyznać.
JerichoHorn, interpretacja nawet ciekawa, problem tylko w tym, że moc jak najbardziej jest 🙂
Dzięki, cóż pewnie tak 🙂 Na pewno nie jest dosłowna, ale wydaje mi się, że wciskając tyle nietypowych elementów, Twórcy musieli mieć niedosłowne intencje – SPOILER SPOILER – motyl był niebieski, więc tu mamy duszę Chloe (niebieskie włosy), która zginęła w tym samym miejscu, Max zgineła za to wiadomo jak, ale z nią wiąże się motyw sarny – trzeba by było poszukać odpowiednich analogii tutaj, ale ogólnie to symbol niewinności.